• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Update 1.31

DeletedUser12477

Ik vind het pokeren juist wel grappig... Gewoon een spelletje om meer zin te hebben om online te komen...
 

DeletedUser1053

Muziek kun je zelf toch ook opzetten? :p Pokeren natuurlijk ook, alleen niet zo gemakkelijk met spelers van the-west.
 

DeletedUser

Geen muziek aub:p Dan krijg je dat de hele tijd ik draai gewoon de hele tijd via youtube muziek.
 

DeletedUser

Ik vind het wel een tof iets, leuk tijdverdrijf als je even niks te doen hebt.
 
Ik vind het ook wel tof, dat pokeren. Alleen moeten ze het dan wel snel zo gaan maken dat je met je ingame geld als inzet kan gaan spelen... Mhuhahahaaa ik wordt millionair!:laugh:
 

DeletedUser

Pokeren verschaft wel weer een manier om heel makkelijk geld over te sluizen, zou dat eenmaal worden ingevoerd, dus ik ben benieuwd of dat er wel van gaat komen en hoe ze dat dan gaan controleren.
 

DeletedUser

Pokeren verschaft wel weer een manier om heel makkelijk geld over te sluizen, zou dat eenmaal worden ingevoerd, dus ik ben benieuwd of dat er wel van gaat komen en hoe ze dat dan gaan controleren.

Mss een limiet van $300 ofzo
 

DeletedUser

Of een ranking ipv spelen met fake fake geld. Maandelijkse uitreiking van een medaille voor de lijstaanvoerder. Zoals het nu is, is de drempel om met slechte kaarten all in te gaan helemaal weg en dat is jammer voor het spel...
 

DeletedUser

Of een ranking ipv spelen met fake fake geld. Maandelijkse uitreiking van een medaille voor de lijstaanvoerder. Zoals het nu is, is de drempel om met slechte kaarten all in te gaan helemaal weg en dat is jammer voor het spel...

Zoiets lijkt me inderdaad een prima plan. Dan heb je nog steeds spelers die met niks all in gaan natuurlijk, maar een doel om voor te spelen lijkt me wel noodzakelijk om het pokeren leuk te houden.
 

DeletedUser

kijk dat pokeren lijkt gewoon saai qua lay-out..
Ik heb het al gespeeld op Beta, en geloof mij, het was echt saaaaii.. :hmf:
 

DeletedUser13404

kijk dat pokeren lijkt gewoon saai qua lay-out..
Ik heb het al gespeeld op Beta, en geloof mij, het was echt saaaaii.. :hmf:

Jep, dat kan ik bevestigen..., je ziet heel slecht wie aan beurt is, en je moet heel lang wachten tot het weer jou beurt is, en de interface is echt ouderwets...:(
 
Ik vermoed dat ze het pokeren nog wat aan zullen passen, zeker als je ooit nog met echt geld zal kunnen spelen.
 

DeletedUser1053

De lay-out wordt inderdaad nog wat aangepast. Als de codes af zijn zetten ze die vaak alvast op de beta omdat daar natuurlijk het meeste mee getest moet worden. De afwerking van de lay-out komt daarna wel weer.
 
Bovenaan