• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Update 1.31

DeletedUser

update 1.31 aangekondigd op de engelse servers vandaag of morgen of sowiets he :p

dus het zal niet meer al te lang duren, kben benieuwd wanneer de vertalingen klaar zijn :D
 

DeletedUser

Er zitten nochthans een aantal bij waar idd geen bonus voor is, maar die verder ook niet gebruikt wordt in je beroep (en ook niet van anderen). Of lees ik dit verkeerd?
 

DeletedUser

jjjjjjaaaaaaaaaaaaaaa, donderdag komt hij, hoera hoera hoera, ik heb al besloten om kok te worden, heb ook al veel spulletjes, nu alleen nog maar een beetje geld, maar ik kan wel 10K in 2 dagen te voorschijn halen.
 

DeletedUser6801

Veranderingen:

Veranderingen aan het vinden van een kist bij fortgevechten.
Opdrachten, voorwerpen, speciale feestdagen
Aanpassingen voor het gouden geweer in een fortgevecht.

Naar deze drie veranderingen ben ik zeer benieuwd wat ze precies inhouden, iemand die er meer van weet?
 

DeletedUser

Veranderingen
Aanpassingen voor het gouden geweer in een fortgevecht.

Naar deze drie veranderingen ben ik zeer benieuwd wat ze precies inhouden, iemand die er meer van weet?

De sectorbonus van de gouden geweren worden niet meer opgeteld maar gewoon de bonus van 1 gouden geweer
 

DeletedUser

Veranderingen:

1) Veranderingen aan het vinden van een kist bij fortgevechten.
2) Opdrachten, voorwerpen, speciale feestdagen
3) Aanpassingen voor het gouden geweer in een fortgevecht.

Naar deze drie veranderingen ben ik zeer benieuwd wat ze precies inhouden, iemand die er meer van weet?

1) De formule voor het vinden van een kistje wordt aangepast. Echter is deze formule onbekend dus echt veel ben je er niet mee ;)

2) Er komen 2 nieuwe opdrachtenreeksen: 1 voor level 90, 1 voor level 100. Daarnaast komen er een aantal nieuwe voorwerpen bij met betrekking op het craften. En met de speciale feestdagen zal waarschijnlijk independence day (4 juli) worden bedoeld. Ga er van uit dat er tegen dan toch nog geen nieuwe update is.

Het antwoord op vraag 3 staat hierboven al aangegeven.
 

DeletedUser

Zijn jullie er zeker van dat die update er Donderdag komt? Komt alles tegelijk of maar beetje per beetje?

En kan je de voorwerpen die je maakt als veldkok/smid/kwakzalver/zadelmeester 1x maken/gebruiken of meerdere malen?

Alvast bedankt voor jullie juist antwoord! ;)
 

DeletedUser

Zijn jullie er zeker van dat die update er Donderdag komt? Komt alles tegelijk of maar beetje per beetje?

En kan je de voorwerpen die je maakt als veldkok/smid/kwakzalver/zadelmeester 1x maken/gebruiken of meerdere malen?

Alvast bedankt voor jullie juist antwoord! ;)

Alles wat in het Telegraafkantoor staat is waar (behalve met 1 april dan :p).
 

DeletedUser

Zijn jullie er zeker van dat die update er Donderdag komt? Komt alles tegelijk of maar beetje per beetje?

En kan je de voorwerpen die je maakt als veldkok/smid/kwakzalver/zadelmeester 1x maken/gebruiken of meerdere malen?

Alvast bedankt voor jullie juist antwoord! ;)

Alles wat in één update genoemd wordt komt in één update ;) Dus in één keer :)

Hoe lang je voorwerpen mee gaan ligt specifiek aan het voorwerp. Zo is er bijvoorbeeld iets dat na 2 duels of arbeiden afgelopen is, maar zijn er ook dingen die na gebruik meteen verbruikt zijn.
 

DeletedUser

Alles wat in één update genoemd wordt komt in één update ;) Dus in één keer :)

Hoe lang je voorwerpen mee gaan ligt specifiek aan het voorwerp. Zo is er bijvoorbeeld iets dat na 2 duels of arbeiden afgelopen is, maar zijn er ook dingen die na gebruik meteen verbruikt zijn.

Oké, maar kan je het dan opnieuw bereiden?
 
Bovenaan