• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Update 1.31

DeletedUser

*Bas springt een gat in de lucht.

Verwacht niet teveel is niet zoon hele leuke update maarja.
 

DeletedUser

Is de uitrusting manager ook inbegrepen bij die update (waar je kledingsets kan in opslaan) zoals je nu hebt op de beta en de duitste servers?
Ik zag dat er niet bij staan bij update 1.31.
 

DeletedUser

even een vraagje over dat craften;
ik zie op tw-db bij de recepten ook een max lv staan wat betekend dit?
 

DeletedUser9519

Eindelijk komt 'ie dan!

Die opdrachten doen mij misschien weer iets stijgen op wereld 7. In ieder geval zal ik sneller bij level 120 zijn.
 

DeletedUser5740

pfffff die level 90 en 100 kosten je echt een fortuin !


van wild watertransport omzetten naar bende uiteen drijven en daarvan weer naar treinen overvallen. dit gaat je mintens 1 miljoen kosten zonder calamineren. en dan reken ik de golden gun en het omzetten daarvoor niet eens mee !
 

DeletedUser

pfffff die level 90 en 100 kosten je echt een fortuin !


van wild watertransport omzetten naar bende uiteen drijven en daarvan weer naar treinen overvallen. dit gaat je mintens 1 miljoen kosten zonder calamineren. en dan reken ik de golden gun en het omzetten daarvoor niet eens mee !

uhm.. ik ben lvl 119 op w6 en het koste me 140k (heb al 40k omgezet) om van schieter duallant naar lvl 90 en 100 quest te skillen

dit is wel exclusief de beste werkkleren te kopen.(meeste had ik al gelukkig)

p.s wildwatertransport = 4x groen (dus paar attr. op groen) en bendes uit elkaar drijven = puntje of 140 op verschuilen + beste kleren
 
*Bas springt een gat in de lucht.

Verwacht niet teveel is niet zoon hele leuke update maarja.

Ik vind dit anders één van de betere, vooral door dat craften...

Maar die onafhankelijkheidsdagopdrachten, die waren er toch al, daar hoeft dan toch niet een update voor doorgevoerd te worden? Ik denk dus dat het een andere feestdag betreft. ;) Vergeet niet dat de broek, de riem en het jasje nog ontbreken in de feestdagset... :p
 

DeletedUser12132

Mooie update! Ik kijk er na uit om hem te spelen :). Helemaal leuk dat er nieuwe opdrachten komen, dus ik heb weer wat te doen de komende tijd. Ik verlang er naar!
 

DeletedUser

waarschijnlijk betekend dat als je 100 craft puntjes hebt, je bv. de begin craftwerkjes niet meer kunt doen en het dus steeds moeilijker wordt om craft punten te krijgen.

Ding Ding we have a winner :p
Zoiets is het ja, het wordt alvast een mooie uitdaging en een leuke addon voor de reeds 120 gelevelden onder ons en uiteraard voor iedereen :D
 

DeletedUser

mare, dat craften is echt wel heel tijdrovend, dus idd goed voor level 120 :)
 
waarschijnlijk betekend dat als je 100 craft puntjes hebt, je bv. de begin craftwerkjes niet meer kunt doen en het dus steeds moeilijker wordt om craft punten te krijgen.

dat is stom zeg, waarom zou je niet meer de begin recepten kunnen maken??
Met die begin recepten maak je juist dingen die je later nodig hebt, en als je dan die niet meer kan maken, dan kan je de recepten op hogere lvl ook niet meer maken (behalve als je die producten (houtskool etc koopt vd markt).

Dit vind ik een beetje jammer:(
 

DeletedUser

dat is stom zeg, waarom zou je niet meer de begin recepten kunnen maken??
Met die begin recepten maak je juist dingen die je later nodig hebt, en als je dan die niet meer kan maken, dan kan je de recepten op hogere lvl ook niet meer maken (behalve als je die producten (houtskool etc koopt vd markt).

Dit vind ik een beetje jammer:(

dan moet je met je mede stadsinwoners/bondgenoten maar goed handelen, en anders wordt het idd op de markt goed rondneuzen. Wordt je iig niet al te makkelijk gemaakt ;)
 

DeletedUser

ja maar mijn mede stadsbewoner hebben opgegeven momnet ook een crafting hoger dan 100.....

i know, daar dacht ik ook al aan dus weet niet hoe ze dat oplossen maar kan je wel vertellen dat het puntjes verzamelen van craften niet echt snel gaat haha. Of je moet lvl 120 zijn en verder niks te doen hebben :p
 
Bovenaan