• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

Idd, ze vinden het gek dat vele mensen stoppen de laatste tijd met the-west?
Hierdoor zullen enkel maar meer mensen stoppen door deze voorvallen die makkelijk hadden kunnen voorkopen!
 

DeletedUser

Het is puur geldklopperij en ik ben hier echt niet blij mee

Ik zie het ook als de laatste mogelijke winsten halen uit een zinkend schip.
 

DeletedUser

Het is puur geldklopperij en ik ben hier echt niet blij mee

Ik zie het ook als de laatste mogelijke winsten halen uit een zinkend schip.

Het zou best kunnen, ze verliezen hierdoor nog meer en kan mij niet voorstellen dat ze over een heel jaar veel geld hebben verdiend dan bv. andere spellen die niet veel vragen maar wel een groter publiek aan trekken waardoor ze automatisch meer geld verdienen door het aantal mensen!
 

DeletedUser

Het zou best kunnen, ze verliezen hierdoor nog meer en kan mij niet voorstellen dat ze over een heel jaar veel geld hebben verdiend dan bv. andere spellen die niet veel vragen maar wel een groter publiek aan trekken waardoor ze automatisch meer geld verdienen door het aantal mensen!

die cadeautjes (het zijn geen cadeautjes meer, maar geldklopperijpakketjes), dus die geldklopperijpakketjes kosten samen mss wel een jaar full premie.. als 1 persoon dit doet, dan hebben ze al veel winst om met nieuwjaar af te sluiten.
 

DeletedUser

Gekocht 6 x premiumkist :

- Boones Bijl
- Full skill reset drankje (dus attributen als vaardigheden)
- Rudolf
- Figaro's mes
- Seth Bullocks Paardenriem
- Innogames riem (10 x op alle attributen)

De andere kistjes heb ik met gewoon geld gekocht. Enkel Hernando's was de moeite.

Het drankje is wel hard welkom bij mij. Mijn reset zou mij anders gaan 1.5-2M gaan kosten. Anders moest ik nog zeer lang verder sparen. En de Innogames riem ruled wel hard. Die komt volgens mij enkel bij de laatste premium kist.
 

DeletedUser4130

12.000$ uitgegeven aan de goedkope, en enkel verspild geld.
(x drop in kerstkado, dan een coyotetand, sikkel en een blauwe spijkerriem)
De duurdere dingen zijn ofwel compleet onbetaalbaar voor me, ofwel wil ik het risico niet nemen. Je investeert zo'n grote bedragen, en zelf bij een miljoen heb je nog kans op prul. :rolleyes:

Dit hadden ze beter niet gedaan, weg ermee! Ofwel een "niet goed ? Geld terug." garantie :p
 

DeletedUser

Alle premium kisten zaten vol edele items hoor. De laatste bevat zelfs die Innogames riem en die is wel echt vet.
 

DeletedUser

Alle premium kisten zaten vol edele items hoor. De laatste bevat zelfs die Innogames riem en die is wel echt vet.

laat me raden, ze hebben jou geld gegeven om toch mensen blij te maken:laugh:

mocht er nog iemand nodig zijn meld ik me aan!:)
 

DeletedUser

Pff net 300k uitgegeven aan reskillen op een PREMIUM wereld en dan nu weer nuggets kopen?
damn innogames wat doen jullie ons aan ik ben blut hoor en toch veel uitgegeven aan jullie...
 

DeletedUser11612

Pff net 300k uitgegeven aan reskillen op een PREMIUM wereld en dan nu weer nuggets kopen?
damn innogames wat doen jullie ons aan ik ben blut hoor en toch veel uitgegeven aan jullie...

Teken dat je echt niet goed omzet dan :p Je moet vaker die sjanmaan kalmeren, kost je al de helft van die 300.000, ookal is het een superreskil ! :)

@Innohaters: Dit is toch een leuke actie? Zo haalt Inno het geld uit het spel, want sommigen hun zakken lopen gewoon over van het geld. Stop hating, start loving....;)
 

DeletedUser

Diego het was naar puur hv en dan naar puur kracht en fg, en inno gun ik niet te veel nuggets want ik wist dat dit ging komen... Maar zo duur...
 

DeletedUser

Alleen nog kistje met zeldzame voorwerp kopen :p
En dan hoef ik de rest niet meer xD

Kerst is echt heel duur :p
 

DeletedUser13310

Ik kreeg een rode geode of zoiets, maar zie het er nu niet meer staan in mijn profiel heeft iemand een idee wat het is?
 

DeletedUser

Ik had op W1:

Tas met vaak voorkomend voorwerp: Glas water -.-
Houten kistje: Gele adelaarsriem.
Kistje met zeldzaam voorwerp: Tas met buit
Kerstcadeau: Boterkoek... wtf :p Hebben nog mensen dit? Een product, een koeken mannetje, niet veilbaar, niet bruikbaar? :p
 
Bovenaan