• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

vind het wel mooi. UNIEK kistje. waarde van meer dan 10 000. en dan figaro's top.

Ook dat edele kistje voorwerpen vanaf 5000 nou super! echt ben nog nooit zo kwaad geweest.
 

DeletedUser

je echte geld er aan uit geven.. dan weet je ook dat het zonde is.. zelfs al had je iets leuks.. sorry dat ik het zeg maar beetje dom:cool:
 

DeletedUser

kadootje --> rechtermuis --> adblocker --> blokkeer deze advertentie

boeh werkt niet
 

DeletedUser1448

ik had uit 2 stalen: hw schrootpistool en edele stetson :(
uit dat kistje met zeldzaam voorwerp had ik een 1e sleutel
verder vind ik die prijzen van die 4 hoogste kistjes ronduit BELACHELIJK HOOG
 

DeletedUser

kijk vind als je iets koopt dat als de kistjes zeggen zit minstens zoveel waarde in dat dit er ook in moet zitten. Dit is nu het meeste wat me frustreerd want heeft me al veel ingame geld gekost. En ga echt niet zoveel euro's geld spenderen om nuggets te kopen voor de laatste kistjes.
 

DeletedUser

Henry J. heeft olifant op briscoe allemaal spammen hoe hij hier aan gekomen is
 

DeletedUser

vind het wel mooi. UNIEK kistje. waarde van meer dan 10 000. en dan figaro's top.

Ook dat edele kistje voorwerpen vanaf 5000 nou super! echt ben nog nooit zo kwaad geweest.

Weet je wel zeker dat je een uniek kistje hebt gekocht? Dat is de duurste cadeau dat er is..
 

DeletedUser1448

veel vriendjes uitnodigen!! :p
1000 vriendenpunten = olifant

heb hem ook op de poolse wereld :)
 

DeletedUser1053

Ik dacht, met een miljoen dollar moet je toch wel al die pakjes kunnen kopen.. Maar nee, het is er net eentje. :p Een miljoen voor één pakje vind ik toch echt een te groot risico. Overigens zijn er maar weinig dingen die echt een miljoen waard zijn. :huh: De grootste pakjes met geld kopen is in elk geval niet aantrekkelijk, met premium voor sommige vast wel, maar wat de lol van een speciaal item op zo'n manier krijgen is snap ik niet hoor.
 

DeletedUser

gvdm huckleberry's kuttupult en charles goodnight riem met 2 stalen kistjes... wat een faal actie weer...

Aktie starten om Marcoo af te zetten en een fatsoenlijke game ervan te maken??? :mad:
 

DeletedUser

1000 nuggets (= 20 euro) voor 1 zo'n kistje vind ik toch echt niet de moeite waard. En ook dan moet je nog maar afwachten wat je krijgt. Het is nog kanslozer dan ik het me had voorgesteld! Inno, jullie zijn weer totaal doorgeschoten.
 

DeletedUser

na deze update staat mijn goede voornemen voor het volgend jaar vast:

een (the-west) innogames-loos jaar!;)
hoe en wat ik ga doen weet ik nog niet, wil wel contact houden met een aantal..
maar serieus spelen? nee daar stop ik mee.

Wil wel iedereen bedanken, want ik weet ook support dat jullie er weinig niks aan kunnen doen.
Ook (de meeste) spelers wil ik bij deze vast bedanken voor de toch wel leuke 1 à 2 jaar.

Het is jammer dat er nu een moment is gekomen waarbij innogames liever:
- 5000 man heeft waarvan de helft nuggets koopt
in plaats van het volgende senario:
- 100000 man waarvan 2499 nuggets koopt.

nouja, ik wacht nog even af, nog een weekje ongeveer om er toch van overtuigd te worden dit plan af te breken;) en anders lekker www.marktplaats.nl een account aanbieden:laugh:
 

DeletedUser

Op de Duitse server een uit een premiumkist een bruine patroon riem daar zijn ze ook lichtelijk over de zijk en dan druk ik me nog netjes uit.En bij de andere staat een minimale waarde en als die 10000 is en je krijgt een stukje krab hmmm volgens mij kloppen de verhoudingen totaal niet.En dat velen dan erg boos worden is niets meer als normaal.Iets van 20 dollar terwijl er staat letterlijk minimaal 10000.
Deze acktie gaat ze meer pijn als goed doen
 

DeletedUser4505

KOOP BEWUST: VREEMDE KERSTACTIE:

Let op van 22 dec tot 6 jan kan je rechts onder in het scherm op de box drukken.

Als je daar op klikt zal er een pagina openen. Je hebt de mogelijkheid om 10 cadeau's te kopen met ingame geld of met goudnuggets.

Plaats op dit forum deel wat je kreeg zodat andere hun beslissing kunnen nemen wel of niet te kopen! Ook leuk om te zien wat andere kregen.

Van onder naar boven, van links naar rechts.
Koop de Kerstelf om om een ander geschenk te krijgen. Du erhälst:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ster in krans: 1.000$ / 10 Gold: Kerstcadeau:
-Met kerst pas openen! Anders krijg je alleen een knikker.

Sok 1: 1.000$ / 10 Gold: Tas met een vaak voorkomend voorwerp:
-Simpel voorwerp waar je niet veel aan hebt! Vaak product als lasso of hooi merk ik.

Sok 2: 5.000$ / 25 Gold: Kist met een zeldzaam voorwerp:
-Moeite waard! In W5 kreeg ik de eerste sleutel. Maar grote kans dat je bijvoorbeeld een Sheriffster / zalm of ander nutteloos product krijgt.

Sok 3: 5.000$ / 25 Gold: Houten kistje:
-No comment. Met geluk iets van houten kist waarde.

Cadeau 1: 25.000$ / 50 Gold: Een met ijzer beslagen kistje:
-Is de 25.000$ het waard of ga je fortvechten voor deze veelvoorkomende kist.

Cadeau 2: 100.000$ / 200 Gold: Een met staal versterkt kistje x 2:
-No comment. Bij test kreeg ik hoge fortwapens die je ook op de markt kan kopen.

Cadeau 3: 500.000$ / 750 Gold:
-Rommelkistje: voorwerp met waarde tot en met (dus niet meer dan) 5000$
-Edel kistje: voorwerp met waarde van meer dan 5000$

Groot cadeau 1: 1.000.000$ / 1000 Gold:
-Premiumkist: Mogelijkheid tot zeldzaam voorwerp als 3e sleutel / Wyatt Earps buntline. Ofwel de glimmende wapens, dus ook de slechte!

Groot cadeau 2: 1.500.000$ / 2000 Gold:
-Premiumkist x 2: Mogelijkheid tot zeldzaam voorwerp als 3e sleutel / Wyatt Earps buntline. Ofwel de glimmende wapens. Maar dan twee keer.

Groot cadeau 3: 2.000.000$ / 3000 Gold:
-Premiumkist x 3: Mogelijkheid tot zeldzaam voorwerp als 3e sleutel / Wyatt Earps buntline. Ofwel de glimmende wapens. Maar dan drie keer.
-Uniek kistje: bevat een voorwerp met een waarde meer dan 10.000$ Dus altijd prijs! Maar het kan dus ook een mooie riem zijn die ze in de markt hebben ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze update komt deels omdat er op bijvoorbeeld Duitse servers teveel geld in omloop is. En met gold helpen we medewerkers van InnO games aan een mooi kerstpakket ;).

Veel plezier met openen! En een fijne Kerst.

DonteX
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Op de Duitse server een uit een premiumkist een bruine patroon riem daar zijn ze ook lichtelijk over de zijk en dan druk ik me nog netjes uit.En bij de andere staat een minimale waarde en als die 10000 is en je krijgt een stukje krab hmmm volgens mij kloppen de verhoudingen totaal niet.En dat velen dan erg boos worden is niets meer als normaal.Iets van 20 dollar terwijl er staat letterlijk minimaal 10000.
Deze acktie gaat ze meer pijn als goed doen

Dat is gewoon schandalig.. Ze denken we gaan eens winst maken maar wat ze nu winst maken verliezen ze in de toekomst aan geld door het jaar heen! :mad:
 

DeletedUser

:oKlopt helemaal er is zelfs al een topic gesloten door de comentaren erop en vele boze mensen.Als erbij een kist minimaal staat dan mag je daarvan uitgaan en dan niet iets krijgen van 70 dollar toch.En zo is het op de NL server ook hoop rommel erin en sommige hebben geluk en dat geld ook voor die speciale kist daar heb je als je pech hebt iets van 1000 dollar dus niet altijd prijs
 
Bovenaan