• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser8307

Nieuwe Kerstupdate !

Aankondiging Marco zei:
Beste spelers,

Op 22 december zal er een kerst evenement in The West starten. Dit zal tot 6 januari duren.
In de rechter beneden hoek van The West zal er een kleine box verschijnen. Als je daar op klikt zal er een pagina openen. Je hebt de mogelijkheid om 10 cadeau's te kopen met ingame geld of met goudnuggets.

De duurste cadeau's kunnen bijvoorbeeld de derde sleutel bevatten of andere zeldzame wapens en voorwerpen.

Verder is het vanaf vandaag mogelijk om de tweede sleutel te verhandelen op de markt en zijn er een paar bugs verholpen.

Veel plezier
Met vriendelijke groet,

The West Team

Link officiële aankondiging
 

DeletedUser

ben benieuwd, ga leuk wat cadeaus kopen :)

trouwens inno, cadeaus kopen voor onszelf?
 

DeletedUser

Bijzondere wapens in ruil voor nuggets vind ik persoonlijk een beetje lame... want zo kan iedere self-induligent kl....hommel met teveel beltegoed op zijn telefoon raak nuggets kopen/verdienen met SMS diensten... en zo Wyatt Earp's Buntline dragen zonder er een moer voor te doen, terwijl er op de wereld (W1 met name) spelers zijn die dat ding hard verdiend hebben. Persoonlijk vind ik dit geen leuke update... bijzondere wapens voor hoge bedragen a la... maar voor nuggets? nee. :hmf:
 

Deleted User - 151085

lezen kost moeite ?
nuggets of ingame geld staat er, dus niet enkel voor premium-spelers zoals hier al gesugereerd word ...
 

DeletedUser

Aankondiging Marco zei:
Beste spelers,

Op 22 december zal er een kerst evenement in The West starten. Dit zal tot 6 januari duren.
In de rechter beneden hoek van The West zal er een kleine box verschijnen. Als je daar op klikt zal er een pagina openen. Je hebt de mogelijkheid om 10 cadeau's te kopen met ingame geld of met goudnuggets.

De duurste cadeau's kunnen bijvoorbeeld de derde sleutel bevatten of andere zeldzame wapens en voorwerpen.

Verder is het vanaf vandaag mogelijk om de tweede sleutel te verhandelen op de markt en zijn er een paar bugs verholpen.

Veel plezier
Met vriendelijke groet,

The West Team


Duurste Goudnugget cadeau kan Wyatt Earp's Buntline bevatten? Dus? Elke Self-Induligent Kl....hommel met teveel beltegoed heeft 10 kansen om dat ding te krijgen. Lezen kost mij geen moeite hoor. :no:
 

Deleted User - 151085

blijkbaar toch wel, want je neemt niet eens tekst over zoals hij er staat, je zet er zelf woorden tussen en maakt ervan wat je wíl lezen.
 

DeletedUser

Uhm.... dit is letterlijk wat Hannes heeft gekopieerd van de aankondiging hoor...vergeef me als ik hetverkeerd zie, meid... maar volgens mij is die aankondiging letterlijk van het telegraafkantoor hoor, en dat jij het verkeerd leest?

En btw... je bent suggestief met 'Enkel premium spelers'..... met Self-Induligent Kl...hommels bedoel ik eigenlijk mensen die toegang hebben tot telefonie/mobiel zonder per se premium te gebruiken hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zal even mijn beeld erop geven.

Vind het een leuk idee. Nadeel is echter wel:
Premium spelers hebben hier voor beiden voordeel. Want vaak zijn dit de mensen die extra loon aan zullen zetten en dus ook makkelijker de dingen kunnen kopen. En nuggets spreekt voor zich.

Het was misschien leuker geweest om iedereen 1 met staal/ ijzer beslagen kistje te geven en wat van die dingen zoals wat we van de kalender krijgen.

Al is dit mijn beeld natuurlijk.
 

DeletedUser

Ik vind het persoonlijk een leuke update. Leuk voor non-premium, leuk voor premium. Ja, premium heeft voordeel, maar is dat niet bij alles zo? En dat is volgens mij ook de reden dat je non-premium speelt, om niet te betalen. Dat je dan een achterstand oploopt, tja...

Kijk, je moet de lusten én de lasten willen dragen, anders zou het ook wat krom worden, niet? Je betaalt (last), maar je krijgt er wel voordeel van (lust). Lijkt mij enkel eerlijk. :)
 

Deleted User - 151085



Duurste Goudnugget cadeau kan Wyatt Earp's Buntline bevatten? Dus? Elke Self-Induligent Kl....hommel met teveel beltegoed heeft 10 kansen om dat ding te krijgen. Lezen kost mij geen moeite hoor. :no:

Uhm.... dit is letterlijk wat Hannes heeft gekopieerd van de aankondiging hoor...vergeef me als ik hetverkeerd zie, meid... maar volgens mij is die aankondiging letterlijk van het telegraafkantoor hoor, en dat jij het verkeerd leest?

lees je eerste post in deze quote en dan deze zin uit de aankondiging, zoek de fout:

De duurste cadeau's kunnen bijvoorbeeld de derde sleutel bevatten of andere zeldzame wapens en voorwerpen.
 

DeletedUser8307

Persoonlijk vind ikzelf het ook een leuke update. Als het maar niet teveel kost natuurlijk. Nuggets ga ik er niet aan besteden normaal gezien.

En mocht er iemand een tweede sleuteltje over hebben, ik wil hem kopen! :)
 

DeletedUser

lees je eerste post in deze quote en dan deze zin uit de aankondiging, zoek de fout:

De duurste cadeau's kunnen bijvoorbeeld de derde sleutel bevatten of andere zeldzame wapens en voorwerpen.

Meid: Die duurste cadeau's zijn toch te koop met goudnuggets OF ingame geld? Dus? Iemand met teveel beltegoed gaat voor de gemakkelijkste weg: Spaart z'n ingame geld, kijkt niet op die 15 euro voor The West en belt gewoon zijn cadeau's bijelkaar, zonder iets te hoeven doen, behalve een minuut naar zinloos geluid luisteren.

Ik zie geen fout.... ik denk dat jij de EN/EN niet ziet... bij jou is het OF/OF, en neem me niet kwalijk, ik bedoel het niet kwaad hoor. ;)
]
 

DeletedUser

Hij is met puur toeval nog te vinden met de moeilijkere arbeiden geloof ik... zoals Lijken bestelen:unsure:
 

Deleted User - 151085

Meid: Die duurste cadeau's zijn toch te koop met goudnuggets OF ingame geld? Dus? Iemand met teveel beltegoed gaat voor de gemakkelijkste weg: Spaart z'n ingame geld, kijkt niet op die 15 euro voor The West en belt gewoon zijn cadeau's bijelkaar, zonder iets te hoeven doen, behalve een minuut naar zinloos geluid luisteren.

Ik zie geen fout.... ik denk dat jij de EN/EN niet ziet... bij jou is het OF/OF, en neem me niet kwalijk, ik bedoel het niet kwaad hoor. ;)
]

1e ben ik je ''meid'' niet en vind ik het erg respectloos van jou om me zo te noemen.
2e ben jij degene die het enkel over cadeaus voor nuggets heeft, niet ik.
ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat het niet enkel voor nuggets is en verder sluit ik me helemaal bij the simmies aan, wel óf niet premium spelen is je eigen keuze en kom dan niet klagen dat premium-spelers iets anders of beters zouden krijgen want dat moet eerst nog bewezen worden ook lijkt mij.
 
Bovenaan