• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

wel slecht.. al die items heb ik op briscoe..

en met al die nuggets kun je voor nog geen 10k een reskill maken:)
 

DeletedUser

Ik heb op briscoe ook uit mijn zadeltas een blz deel 3.
Hoop dat ik dan niet meer die 15 goud opdracht hoef te doen, anders heeft het geen zin..
 
Begin dat allemaal maar eens via de markt te kopen. Haast onmogelijk, alleen al om iemand te vinden die dit verkoopt.
 

DeletedUser

als je ff wacht, is het op briscoe beschikbaar;) want als the-west zou blijft spelen ben ik weg..
 

DeletedUser5695

uit zadeltas w2 had ik een passer, die was inzetbaar en daaruit kwam een duelformule? Maar ik vind niets terug in inventaris noch ergens anders. Weet iemand wat t is en wat ik er aan heb? Op w1 kwam er een soort van ster uit zadeltas, ook die is nergens te vinden in inventaris??
 

DeletedUser

uit zadeltas w2 had ik een passer, die was inzetbaar en daaruit kwam een duelformule? Maar ik vind niets terug in inventaris noch ergens anders. Weet iemand wat t is en wat ik er aan heb? Op w1 kwam er een soort van ster uit zadeltas, ook die is nergens te vinden in inventaris??

Die passer die je hebt open gemaakt is van je prestaties :)
 

DeletedUser

- Unieke kist
figaro's jay mooi boven de 10k waarde dat zeker! :
en
hw achterlader (ok boven de 10k)

- met ijzer beslagen (boven de 5k staat bij omschrijving)
zwarte vodden yay.

- houten kist
pelgrim schoenen

Dus kortom. waste of money. (zoals gewoonlijk bij me:(hmf:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ingezette nuggets: 1283 wel leuk, das nog geen kistje:( en bedankt punisher! voor je geweldige steun enzoo!!:p

Ik vind het gewoon ook een dikke waste of money !
Het kan best dat er leuke items en bla bla bla uitkomen , maar dergelijke events zoals dit zorgen er weer eens voor dat de kloof tussen noobs-met-nuggets & ervaren nonpremium spelers weer groter word.
En dan nog een grote kans hebben dat er allemaal rommel uitkomt ^^

Helaas. En dit tijdens de kerstperiode
:censored:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6801

Krijg uit die zadeltassen echt doodnormale voorwerpen, beetje jammer. Baal stof, kruik, dat soort dingen :(

Dan maar groot geld uitgeven he :p
 

DeletedUser

als er nog noobs zijn die intresse hebben in boones.. als ik er binnekort mee stop.. ik hoef maar €10:D
 

DeletedUser2147

Voor een ieder die denkt dat die voor cash of nuggets mooie kadootjes gaat krijgen, trap er niet in.
Kost veel en je krijgt geen donder.
Je bent gewaarschuwd,maar je moet het zelf weten.

'k heb het getest op W6 met cadeau van 100000k, en ik kreeg spullen die je voor 30k kunt kopen !
Met die van 5k had ik een posthoorn en een lap leer !

In die duurste zal mss wel wat moois zitten, maar wat mij betreft is het geldklopperij op de kap van de spelers :mad:

groetjes, denbekker
 

DeletedUser

Zoals ik al zei gaf iedereen met kerst gewoon een kist cadeau. zo'n met staal beslagen en iedereen evenveel kans. Baal nu dat ik zoveel geld op zelfs net mn bday kwijt ben. DANK U was (21e jarig en krijg nu stront) excuus voor woordgebruik.
 
Wat een verschrikkelijke waardeloze actie is dit zeg. Had er wel iets meer van verwacht. Haal dat gallige kadootje maar rap uit mijn beeld.:mad:
 
Bovenaan