• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

Vaker southpark kijken dan mensen lol..

Ikzelf denk dat er 4 verschillende cadeaus te kopen zijn, vergelijkbaar met de normale kistjes en 1 die superveel kost waar zeker WAT edels inzit, wat denken jullie?
 

DeletedUser

Vaker southpark kijken dan mensen lol..

Ikzelf denk dat er 4 verschillende cadeaus te kopen zijn, vergelijkbaar met de normale kistjes en 1 die superveel kost waar zeker WAT edels inzit, wat denken jullie?

dat er 10 verschillende zijn... Maar ik denk dat er ook kisten zijn die enkel met nuggets te koop zijn, of stond dat ook in de aankondiging?
 
Als het volgende scenario gebeurt dan stop ik echt lol:
Er zijn verschillende cadeaus.
2 daarvan kun je alleen met PA kopen.
De rest kun je allemaal OOK met ingame geld kopen.
Uit degene waar je PA voor betaalt heb je 1 op de 2 kans dat je een superitem krijgt.
Uit die van ingame geld komt 1 op de 100 een superitem.
Conclusie: Iedereen gaat de pa cadeaus kopen en er verdwijnt ingame geld, wat ze er misschien blijkbaar mee willen bereiken.

Dit is natuurlijk wel 1 van de meest zieke winstgerichte manieren die je maar kunt bedenken, maar stel dat dit de achterliggende gedachte zou zijn.. pff:p

Ik hoop dat ze nu gewoon aan het plezier van het spel denken.
 
een echte kerstgedachte Jordes..

Moet jij zeggen met die profielfoto XD





Maar ik denk inderdaad dat dit niet is voor het plezier voor spelers, maar voor het geld voor inno. Inno is nl. nog nooit voor het plezier ipv het geld gegaan, behalve dan misschien de eerste demoversie ofzo, wie weet :rolleyes: Altijd maar Premium in het kwadraat, nooit iets wat gwn leuk is... Bijna nooit dan.
 

DeletedUser

Moet jij zeggen met die profielfoto XD





Maar ik denk inderdaad dat dit niet is voor het plezier voor spelers, maar voor het geld voor inno. Inno is nl. nog nooit voor het plezier ipv het geld gegaan, behalve dan misschien de eerste demoversie ofzo, wie weet :rolleyes: Altijd maar Premium in het kwadraat, nooit iets wat gwn leuk is... Bijna nooit dan.

Het is ook een bedrijf he... Ik snap best dat ze geld willen verdienen.
 

DeletedUser

Maar dan moeten ze het aangenaam maken, met dit wordt alleen maar de niet-betalende speler benadeeld. Anyway we zullen nog 50 minuten moeten wachten, oh wacht..

Het is inno, dus tzal er dan nog niet zijn want er zullen weer bugs zijn.
 

DeletedUser11730

Je hebt de mogelijkheid om 10 cadeau's te kopen met ingame geld of met goudnuggets.

Deze zin staat in de aankondiging. Je hebt een keuze en er staat nergens dat het iets uitmaakt hoe je ze koopt. Kortom: iemand die betaald met nuggets haalt er geen betere of mindere spullen uit dan iemand die met ingame dollars betaald.
Ik begrijp het geneuzel hierover dan ook niet.
 

DeletedUser4007

met ingame goud kan er ook betaald worden
dus zo erg wordt de gewone speler niet benadeeld:cool:
 

DeletedUser9872

iemand enig idee of hij er al vanaf 12 uur komt, of pas ergens 's morgens ?

EDIT: HIJ IS EEEEER :D
 

DeletedUser

En het grootste pakketje is tja hoe druk je het netjes uit: het zorgt voor een kloof tussen normale speler en premiumspelers.....

Jammer :(:(
 

DeletedUser9872

indd...de gewone prijs is 2 mil, quasi onbetaalbaar dus, de andere 2 kistjes van 1,5 mil en 1 mil zijn ook al onbetaalbaar, voor premium zijn ze wel mogelijk...
 

DeletedUser

Hoewel als ik 2m had, zou ik dat duurste pakket wel kopen, maar 3k nuggets. No way. Dan is het einde zoek:hmf:
 

DeletedUser9872

over alles tezamen = €100 en ik ben zeker dat in totaal zeker over heel de wereld 1000 of meer spelers dit volledig zullen doen, dat brengt dus voor innogames zeker meer dan €100.000 op, niet mis bekeken...:rolleyes:
 

DeletedUser

Hoewel als ik 2m had, zou ik dat duurste pakket wel kopen, maar 3k nuggets. No way. Dan is het einde zoek:hmf:

Ik denk niet dat je het dan zou kopen..
Het is makkelijk om te zeggen: als ik ... had, dan zou ik ... doen.
Maar als je het werkelijk hebt, dan denk je vaak anders.

voorbeeldje:

Als je geen geld hebt om te gokken, kan je zeggen: als ik 5€ had, zou ik op dat gokken. Maar als je die €5 eens hebt, denk je vaak: eigenlijk kan ik hier veel meer mee doen dat het te verspillen aan gokken.
 
Bovenaan