• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

haha als dat zo is.. eet ik poep

Prepare yourself dan maar ;).. Op duitse server komen namelijk echt deze kistjes omdat daar veel mensen teveel geld hebben..

Komt het daar, komt het waarschijnlijk hier ook.
 

DeletedUser

2millioen :o zelf die john daar die alle arbeiden kan op w2 heeft niet eens 1,8millioen :o

doe maar 10k a (als hoogste bod) 100k of zo niet meer
 
Prepare yourself dan maar ;).. Op duitse server komen namelijk echt deze kistjes omdat daar veel mensen teveel geld hebben..

Komt het daar, komt het waarschijnlijk hier ook.

Dan word de rest van alle werelden achtergesteld, en trouwens, wat is nou 2 miljoen waard...... Dat zou echt een domme investering zijn.
 

DeletedUser

Dan word de rest van alle werelden achtergesteld, en trouwens, wat is nou 2 miljoen waard...... Dat zou echt een domme investering zijn.

Inderdaad, er word veel gespeculeerd maar niemand weet het zeker.. We zullen het na kerst weten. Maar ook in mijn ogen is het niet verstandig om 2 miljoen uit te geven aan een kistje waarvan je niet weet of de inhoudt het waard is.
 
Zul je zien dat je alleen uit die kistjes wat goeds kan krijgen:p Ik wacht wel af.. Ik hoop echt dat dit is een keer wat leuks is en niet weer een flop door de slechte verhouding van geld en inhoud.
 

DeletedUser8307

2 miljoen is zowiezo teveel, wat het ook is... Zelfs een edel wapen. Wie heeft nu 2.000.000$ ?

Verder, er is blijkbaar WEERAL een fout in die opdrachtenreeks, maarja we zijn het hier al gewend op de .nl server, NOOIT meer updates zonder fouten, of te laat of weet ik veel wat nog.
 

DeletedUser5512

teveel geld in het spel, nou dat ontgaat mij dan toch echt, geld is altijd nodig voor reskills (op niet premium werelden dan) en anders voor alle fortguns of hoeden ofzo voor de exclusieve set.
 

DeletedUser

*wijst naar zichzelf*

Hoi

Ben je ook bereid om dat te spenderen aan een kistje met onbekende inhoud? :p

2 miljoen lijkt me een beetje te veel van het goede. Je kan alleen maar speculeren op dit moment, wacht nog twee daagjes ;)
 

DeletedUser

Ben je ook bereid om dat te spenderen aan een kistje met onbekende inhoud? :p

2 miljoen lijkt me een beetje te veel van het goede. Je kan alleen maar speculeren op dit moment, wacht nog twee daagjes ;)

Heb er een dik jaar over gedaan om dit te krijgen, dus nee, zal niet bereid zijn het zo even weg te gooien met het risico iets nutteloos te krijgen.

80 / 100k voor een stalen kist is nog te doen, maar hoger gaat het niet.
 

DeletedUser

Heb er een dik jaar over gedaan om dit te krijgen, dus nee, zal niet bereid zijn het zo even weg te gooien met het risico iets nutteloos te krijgen.

80 / 100k voor een stalen kist is nog te doen, maar hoger gaat het niet.

Maar wie zegt dat je stalen kisten krijgt?:p
 
Bovenaan