• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

Nu weet ik niet of je ze met vriendschapspunten kan krijgen, maar waarom zou je ze dan niet tijdens dit evenement kunnen kopen?
 

DeletedUser

Ik ben iig van mening dat je oa deze 'premiumkisten' kunt kopen:p Die naam doet me wel vermoeden dat dat met nuggets moet... Maar goed we zien het vanzelf wel! Ik klaag iig niet voordat ik geslagen wordt:p
 

DeletedUser4763

Nu weet ik niet of je ze met vriendschapspunten kan krijgen, maar waarom zou je ze dan niet tijdens dit evenement kunnen kopen?

Stufe Belohnung
1 Ein verbrauchbarer Gegenstand
2 1000 Erfahrungspunkte
3 5000 Dollar
4 1 stahlverstärkte Truhe
5 1 einzigartiges Reittier
6 1 einzigartiger Colt
7 1 Trank des Neuanfangs
8 10 verschiedene Gegenstände deiner Wahl *
9 Einen persönlichen Avatar, sowie ein personalisiertes Set nach deinen Wünschen und 10 verschiedene Gegenstände deiner Wahl *
10 Du erhältst deine eigene Welt mit speziellen Konfigurationsmöglichkeiten und darfst entscheiden, wer auf dieser Welt spielen darf. *

"10 verschiedene Gegenstände deiner Wahl" schließt Game-Master- und

10 kistjes naar keus dat is wat markie-B laat zien van die utube video dus is ook niet zeker of die kerst cadeautjes ook zo zijn heh ;) tenzij jij meer weet

en dan nog graag antwoord op vraag 2 moet je elke dag on line zijn of ga je dan cadeau,s missen of staan er gewoon 10 waarvoor je een tijdsbestek hebt van 16 dagen om deze aan te schaffen met in game geld ?
 
Die Duitse tekst betekent "10 verschillende voorwerpen naar keuze". Niet kistjes :p

Over je tweede vraag, dat weet ik niet, maar ik denk dat je ze allemaal in 1 dag kan kopen.
 

DeletedUser4763

Die Duitse tekst betekent "10 verschillende voorwerpen naar keuze". Niet kistjes :p

Over je tweede vraag, dat weet ik niet, maar ik denk dat je ze allemaal in 1 dag kan kopen.

ja ben daar net ook achter na google vertaler :p

maar thx voor je antwoord ;)
 

DeletedUser1053

Ach het is een mooie kans om al m'n opgehoopte geld op een leuke manier op te maken. :p
 

DeletedUser

Je kan gewoon ff lekker een struisvogeltje krijgen uit zo'n kistje?....
Die vriendschapspunten zijn echt gwn stom...

En uhm, wat is dat van die cadeautjes die je kan kopen? Waar vind je die?
 

DeletedUser

Een laatste poging om zoveel mogelijk nuggets binnen te halen... zo zie ik deze actie

en ja, als je ervan wil genieten, zal je idd nuggets moeten halen.. :(
 

DeletedUser

Je kan gewoon ff lekker een struisvogeltje krijgen uit zo'n kistje?....
Die vriendschapspunten zijn echt gwn stom...

En uhm, wat is dat van die cadeautjes die je kan kopen? Waar vind je die?

bestaat er een struisvogel?
 

DeletedUser

lol @ morphy als er nu een hoop mensen een struisvogel uit hun kistje krijgen:laugh: zit jij al bijna op de 1000?;)
 

DeletedUser

Dat wordt weer investeren :) Ik ga me alvast 10 kistjes kopen :)

Ik ben wel benieuwd wat ze gaan kosten natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan