• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

Suggestief:

Je koopt cadeau's voor ingame geld, die HETZELFDE zijn als de cadeau's verkrijgbaar met goudnuggets. Dat is het probleem niet, de goudnugget bezitter die heeft gewoon een makkelijk lootje in de loterij.

De kans dat een met ingame-geld cadeau dus bijv. Wyatt Earp's Buntline bevat is even groot als de kans dat een cadeau gekocht met goudnuggets.

Echter, goudnuggets krijgen kost maar een minuut... en ingame geld.... verdien je met vele uren aan spelen, duelleren, arbeidjes... etc. Dat is het VERSCHIL welk ik probeer te impliceren.

En sorry dat ik je meid noemde, is een soort automatisme. :unsure:
 

DeletedUser13404

Lol Saffiria, je had je reputatie helemaal verpest, nu ben je 2 weken terug en ben je hem alweer aan het verpesten :laugh:
PROFICIAT!
 

DeletedUser

Saffiria heeft wel gelijk hoor, alleen snapt niemand haar punt geloof ik.
 

DeletedUser

Lol Saffiria, je had je reputatie helemaal verpest, nu ben je 2 weken terug en ben je hem alweer aan het verpesten :laugh:
PROFICIAT!

Hoezo? Omdat ik een reeele vergelijking maak met een gegeven lootje uit de loterij en een hard verdiend lootje in de loterij?

Saffiria heeft wel gelijk hoor, alleen snapt niemand haar punt geloof ik.

Ik heb hetzelfde idee, Janklase2... ik maak alleen een statistische vergelijking... en ook reeel. :(
 

DeletedUser

oef lekker :D
hopelijk is 189 nuggets genoeg xD

Vast wel... of je kan ook gratis nuggets pakken met een fake email adres en fake gegevens... zijn er genoeg die dat al uitgevonden hadden volgens mij... dus mja... de eerlijke spelers zijn de dupe zeg maar :unsure:
 

DeletedUser

Mooie (kleine) update

En Saffiria : Alsjeblieft, Hou je brutale opmerkingen even voor je.....
Je verziekt het forum voor mensen die het gewoon willen lezen
 

DeletedUser

Vast wel... of je kan ook gratis nuggets pakken met een fake email adres en fake gegevens... zijn er genoeg die dat al uitgevonden hadden volgens mij... dus mja... de eerlijke spelers zijn de dupe zeg maar :unsure:

hmmm ff zeggen : die 189 nuggets komen van sponsorpay, van een spam email van me waar ik met fake gegeven op heb gezeten (op de sponsorpay site's :p) :laugh::laugh::cool: cool eh :p ?
 

DeletedUser8307

Jullie moeten nu ook niet op alles gaan vitten wat Saffiria zegt. ;) Zij heeft haar mening erover, die gelijk staat aan de mening van iemand anders.

Ik ga ook wel met haar mee eigenlijk. De mensen die premium gebruiken zijn wel bevoordeeld, maar dat is altijd zo met premium... :)
 

DeletedUser

hmmm ff zeggen : die 189 nuggets komen van sponsorpay, van een spam email van me waar ik met fake gegeven op heb gezeten (op de sponsorpay site's :p) :laugh::laugh::cool: cool eh :p ?

Verstandig om niet je eigen email te gebruiken.... komt een lading spam vanaf volgens mij, niet te kort lol. :D
 

DeletedUser

Het probleem wat Saffiria aan wil kaarten is dat premium wederom bonus op bonus krijgt. Immers premium spelers maken al meer kans op alles, vervolgens hebben ze door de optie cadeaus voor premium te kopen nog eens extra kans.

Dit sluit echter aan bij de trend aan veranderingen waarbij Innogames elke optie aan lijkt te grijpen om geld in het laatje te krijgen. Het is nog net niet zo erg dat je ervaring kunt kopen. (vaardigheidspunten en atribuutpunten kan al op de premiumwerelden, dus eigenlijk is het gek dat je nog geen ervaringspunten kunt kopen.)
 

DeletedUser

jah tuurlijk... maar dit is exclusief iets dat de derde sleutel kan bevatten :D zaaaaaaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaaa-lig xD
 

DeletedUser10652

Ik vind het persoonlijk een leuke update. Leuk voor non-premium, leuk voor premium. Ja, premium heeft voordeel, maar is dat niet bij alles zo? En dat is volgens mij ook de reden dat je non-premium speelt, om niet te betalen. Dat je dan een achterstand oploopt, tja...

Kijk, je moet de lusten én de lasten willen dragen, anders zou het ook wat krom worden, niet? Je betaalt (last), maar je krijgt er wel voordeel van (lust). Lijkt mij enkel eerlijk. :)

Zoals altijd weer helemaal met je eens!;)

@Saffiria

Je hebt ergens wel gelijk hoor...;) Maar zo zit het nou eenmaal in elkaar! Leer er mij leven, zo moeilijk is het niet. :p
 

DeletedUser

Bedankt, mensen! :)

Voor degenen die het met me oneens zijn, het is leuk om te wedijveren over dit onderwerp, en dat maakt de discussie alleen maar interressant... after all, dit is een 'discussie topic' toch? :D
 

DeletedUser14918

triest

Waarom moet de 2e sleutel nu weer verhandelbaar worden? Is het nu zo moeilijk om geld te sparen om desnoods een keer om te skillen? Het gaat weer eens de makkelijke kant op in dit spel, GOED BEZIG!
 

DeletedUser8307

Waarom moet de 2e sleutel nu weer verhandelbaar worden? Is het nu zo moeilijk om geld te sparen om desnoods een keer om te skillen? Het gaat weer eens de makkelijke kant op in dit spel, GOED BEZIG!

Ik snap niet wat jij hier zit te zeggen maar alleszins houdt het geen steek, het klopt niet.

Je kan de sleutel verhandelen, maar je bent dit niet verplicht. Als je geld wil sparen kan je maar beter je tweede sleutel verkopen, want je kan er nog behoorlijk wat geld voor krijgen. ;)

Dus ik snap je uitleg niet, maar ik kan natuurlijk ook wel verkeerd zijn.
 
Ik ben positief ingesteld dit keer. Dit is een verbetering van non-premium spelers kunnen eindelijk WAT voordeel krijgen. Ik zou het niet gek vinden als je die cadeaus alleen met nuggets zou kunnen kopen, maar nu ook met ingame geld, bedankt! Tis iig al een verbetering, maar voordat ik de prijzen weet zeg ik niets. Zul je zien dat er 1 is voor 250k.... Krijg je er iets van 5k waarde uit. Ik wil wel graag verduidelijking over de minimale inhoud van de cadeaus, want dit is een risico. Ik heb geld zat, maar wil daar dan ook wat voor terug!!! Ingame geld bedoel ik dan.

Ik hoop dat de ingame geld prijzen voor de cadeau niet achterlijk hoog zijn en de cadeaus van de sleutelkans niet 250k zijn.... Als ze de prijzen nou nog mooi in verhouding brengen met de mogelijke inhoud van die dingen, vind ik het een topidee. So far so good zeg ik maar...

Over de verhandeling van de 2de sleutel, vind ik weer bullshit aan 1 kant, maar aan de andere kant ook wel eerlijk. Degene die verkeerde keuzes gemaakt hebben voordat ze wisten dat er een GG mee te krijgen was, waren hier sterk van de dupe. Alleen nu word het nog makkelijker om een GG te halen, wat ik weer erg jammer vind.. Er moet een fortwapen komen die zeer lastig te krijgen is, zonder al te veel hulp van premium, dat zou geweldig zijn.

PS, ik zie nog veel duits talige bugs, ik weet niet of die op te lossen zijn?
PSS, Saffiria doe aub wat aan dat irritante lettertype:p Is echt irritant lezen zo.
 
Bovenaan