• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

Enkel de grote kisten zijn zeker iets waard. De rest is een verre gok. Ik lees op het forum van tabaksblaren uit een kist van 6.000 dollar :(
 

DeletedUser

Ik krijg een rodeo trofee uit de "zeldzame" kistje. Sinds wanneer is dat een echt zeldzaam dingetje? Ben echt teleurgesteld! :(

$5000 voor absoluut niks! Faal :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

idd volledig mee eens !

Innogames is nooit loyaal, alleen al vanwege het feit dat op de duitse servers meer dingen krijgen als op de NL server.Ze hadden zelfs een appartekalender met raadsels en daar als winnaar kreeg je ook Rudolph.En over het algemeen zie ik de bekende namen die wel van alles krijgen en anderen niet.Mij hoor je niet klagen voor de rest maar weet wel dat deze acktie ze meer gaat kosten dan dat het opleverd.:unsure:
 

DeletedUser

Innogames is nooit loyaal; alleen al vanwege het feit dat op de D/uitse servers meer dingen krijgen DAN op de NL server. Ze hadden zelfs een aparte kalender met raadsels en daar als winnaar kreeg je ook Rudolph. En over het algemeen zie ik de bekende namen die wel van alles krijgen en anderen niet. Mij hoor je niet klagen voor de rest maar weet wel dat deze actie ze meer gaat kosten dan (goedzo) dat het opleverd.:unsure:


verder twijfel ik eraan.. voor hier stopte ook al veel mensen.. nu krijgen ze nog wat cash
 

DeletedUser

Wat begon met een leuk idee, word nu een afknapper....
Ik wil best ingame dollars besteden, maar daar moet wel wat tegen overstaan...
En dus geen schoenborstel en een knalbonbon. Heb ik daar 6000 dollars aan verbruikt...

Mensen hou je ingame geld en/of nuggets voor jezelf.... Want Innogames is niet echt loyaal bezig zo, naar ons als spelers van The West.

Helemaal mee eens, allicht bedoelen ze met kerst gevoel dat ze op deze manier voor de kerst nog xtra geld los gepeuterd krijgen bij wat spelers die gaan doneren om wat kisten te openen.
Gevalletje jammer.
 

DeletedUser12952

Kak...
Op Arizona de met staal versterkte kisten "gekregen" (want ja het is kerst.. uchuh)
Kreeg ik uit beide kisten edele schoenen.. waarom twee keer hetzelfde cadeau?

Zeer geen leuke cadeautjes.. om het maar netjes uit te drukken..

Vind dat inno hier wel wat leuks tegenover mag stellen.
 

DeletedUser

2M voor een mooie kist... op heel the west NL is er mss 1 iemand die dat kan kopen HALLO -.-
 

DeletedUser12681

Net 2 met staal versterkte kistjes gekocht voor $100.000

Wat zit erin ? : Schrootpistool $7000 i.w.
Edele soldaten broek 15120 i.w.


....:hmf: en ik ben ook al 250 uur aan het zoeken voor die 3e sleutel (kheb alles wat je er voor nodig hebt om hem te kunnen vinden)

:mad::mad: TW gunt mij het gewoon niet :mad:
 

DeletedUser8307

Je moet gewoon wat geluk hebben. Ikzelf heb ook nog maar 1x geluk gehad en dat was nu... :) Die van 2.000.000$ is wel overdreven inderdaad.
 

DeletedUser

w1: uit die zadeltas een houten kistje gekregen (?!) en uit dat houten kistje een bruine buffelfiem...

w4: uit zadeltas een tas met buit gekregen. Deze kan ik nog verkopen voor 5k, dus dan heb ik mijn geld teruggewonnen. ;)
 

DeletedUser13404

Aangezien mijn vraag een beetje verloren is gegaan :)
Heeft iemand anders ook het probleem dat je geen dingen kunt aanklikken op de beta? (ik bedoel de sterren?) :hmf:
 

DeletedUser

Aangezien mijn vraag een beetje verloren is gegaan :)
Heeft iemand anders ook het probleem dat je geen dingen kunt aanklikken op de beta? (ik bedoel de sterren?) :hmf:

ja, ik denk dat iedereen die probleem heeft :X
 

DeletedUser

die echt dure zijn wel iets waard (als je er 50 euro aan geeft)
maar die "goedkope" minder dan een halve mil zijn +- waardeloos (gelukzakken uitgezonderd)
 

DeletedUser

zwarte buffelzak/tas --> stalen kistje --> jesse james shofield..

waarom ehb ik dat niet
 
Bovenaan