• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser8307

Het geweer mag je zelf kiezen volgens mij maar je mag maar op één wereld deelnemen dacht ik. ;) Ik had het ergens gelezen, Girafi zei het (Ik kan me vergissen ook ofc ...)
 

DeletedUser

dus ik heb nu mn eerste inzendig vanaf wereld 2 gedaan. Moeten nu al mijn andere inzendingen ook van wereld 2 komen???

De eerste dag eindigt morgen om 20:00.
Je hebt dus nog tot dan tijd om je post aan te passen, mocht je met een andere wereld willen deelnemen ;)
 

DeletedUser14421

girafi, allemaal goed en wel op 1 wereld deelnemen, maar je mag dan toch wel kiezen op welke wereld je eventueel dat wapen wilt?
 

DeletedUser14421

ok, heb het topic doorgelezen, maar duidelijk meer dan de helft alweer vergeten XD
 

DeletedUser12944

Mss een domme vraag maar moet ik het nu al posten want zie nog geen post erbij staan ( betekend dus dat niemand jou idee kan afpakken?)
Of moet er tot 8 uur gewacht worden met posten.

En dan over de screeny willen ze de volledige browser of alleen je inventaris ?
 

DeletedUser

Mss een domme vraag maar moet ik het nu al posten want zie nog geen post erbij staan ( betekend dus dat niemand jou idee kan afpakken?)
Of moet er tot 8 uur gewacht worden met posten.

En dan over de screeny willen ze de volledige browser of alleen je inventaris ?

Jijzelf kan geen andere screenshots bekijken. Iedere speler kan enkel zijn onderwerp zien. Je mag het eerste thema alvast posten ;)

Enkel je inventaris is genoeg, maar dan moet je er wel de wereld apart bij vermelden.
 

DeletedUser

Als ik het goed begrijp moet je het thema 'bandiet' voor maandag 20:00 ingezonden hebben?
 

DeletedUser

Nog een vraagje,

Mag je ook van je inv op een andere (Internationale) wereld het thema maken omdat je op een nl. wereld niet de juiste kleren hebt?
 

DeletedUser5512

Nog een vraagje,

Mag je ook van je inv op een andere (Internationale) wereld het thema maken omdat je op een nl. wereld niet de juiste kleren hebt?

nee want deze community wedstrijd is ook op .nl dus dat zou oneerlijk zijn tegenover de nederlandse spelers die gewoon op de nederlandse the-west spelen
 

DeletedUser

Eerlijk gezegt vind ik dit een super idee ven verkleden, ik weet wel dat ik als laag lvl weinig kans maak maar ik vind het toch fun :D
 

DeletedUser

zouden ze de winnaars van de dag laten zien??? Ben wel benieuwd wat de hele goede spelers voor een creatief idee hebben verzonnen :D
 
Bovenaan