• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser10466

als ik dat wapen krijg heb al idee maar gaat wel veel geld kosten :p en waarneer is wedstrijdt?

Billy the kids doodshoofdsriem? Daar zat ik aan te denken als riem, maar denk toch dat ik maar groene adelaarsriem doe:p
 

DeletedUser

hmm bij fortwapens heb ik veel keuze:rolleyes:
niks
of
hw jachtgeweer x.x

wat zal ik kiezen:rolleyes:
 

DeletedUser

Je kan zeker niet zien wat de anderen posten?? :D

En deze allergie kan je heel goed tegengaan door er centjes aan te verdienen :p
 

DeletedUser5512

is het nou de bedoeling je inzending bij "Community Wedstrijd - "Goede ideeën" te posten? of wordt er nog een nieuw onderdeel geopend? deze community wedstrijd heet immers verkleden, en niet goede ideeën
 

DeletedUser8307

is het nou de bedoeling je inzending bij "Community Wedstrijd - "Goede ideeën" te posten? of wordt er nog een nieuw onderdeel geopend? deze community wedstrijd heet immers verkleden, en niet goede ideeën

Klopt ja ik vroeg het me ook reeds af... In de aankondiging verwijst de link naar het reeds bestaande forumonderdeel "Goede ideeën", dus daar moet hij geplaatst worden denk ik, maar ik wacht wel af.
 

DeletedUser

is het nou de bedoeling je inzending bij "Community Wedstrijd - "Goede ideeën" te posten? of wordt er nog een nieuw onderdeel geopend? deze community wedstrijd heet immers verkleden, en niet goede ideeën

Moet inderdaad daar geplaatst worden. Er wordt geen nieuwe sectie geopend, de huidige is enkel nog niet hernoemd.

Ik zal dit doorgeven.
 

DeletedUser8307

hij heeft het gepost niet opgelost:p

Owh verkeerd gelezen dus ^^ :hmf: Maar als je een topic hebt geopend en gepost met daarin al deelname voor "Bandiet" moet je voor volgende thema's gewoon een antwoord plaatsen?
 

DeletedUser14008

Er staat niets over op het forum, maar moet het per se een screenshot van een nederlandse server zijn?:D
 
Bovenaan