• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

maar ik wil me NU verkleden :p maareuhm girafi mss een ideetje voor tijdens de carnavals periode?

had ik dat voorstel deel gelezen had ik het er zeker bijgevoegd :)

Verkleed je als bandiet, maak een foto en post hem in het fototopic. Je krijgt er alleen geen prijs voor :p

zou je ook bepaalde keuzes mogen uitleggen,dan kan ik echt wel een gangster van mijn poppetje maken :D

Als jij denkt dat dat toegevoegde waarde heeft, mag dat. Uiteindelijk beoordelen we de outfit en niet het verhaaltje erbij.
 

DeletedUser

ach heeft straks degene die dit geweer heeft altijd kistjes met fg's ;):hmf:
 

DeletedUser8307

Wees blij dat je eens iets degelijks krijgt ipv altijd negatief te zijn.
 

DeletedUser

Jij bent ook nooit tevreden hè:no::no::no:
Er is 1 speler op the west die hem krijgt, dus er is 1 iemand die een voorsprongetje heeft idd, maar als je mensen actief wil laten meedoen zal je toch wat bijzonders moeten kunnen verdienen :D
 

DeletedUser

Het leuke is, dat de mensen die altijd wat te zeuren hadden nu geen recht van spreken meer hebben omdat de community zelf voor deze wedstrijd heeft gekozen. Heerlijk!

Verder kan echt iedereen meedoen, het gaat om creativiteit. Niet om de meeste, dure voorwerpen in de inventaris.

Alvast succes allemaal, doe je best voor dat mooie, blinkende geweertje (jammer dat ik zelf niet kan meedoen :( )
 
Hhmm....
Ik heb weinig kleding, op elke wereld. Ik ruim altijd al mijn rotzooi op:p Ik weet ff niet zeker of het klopt, maar ik las dat je zelf mag kiezen op welke wereld je het wapen mag? Anders ga ik het verkleden op w4 doen en dan zou ik het wapen graag op w3 willen hebben.
Zelf vind ik dit een topidee, het wapen is wel overpowered, maar het is uniek, dus dan heb ik er geen problemen mee, behalve als de tegenstander hem heeft haha:p Schoten van 550 op me door non-duellanten enzo. Ik zelf vind de wedstrijd een beetje suffig, je krijgt veel dezelfde dingen. Maar als er bijvoorbeeld een thema komt met zo vreemd mogelijk, heeft bijv. degene die een roze tutu heeft meer voordeel, maar ach je kunt het nooit meer eerlijk maken nu zon communitywedstrijd. Ik vind dit een leuke wedstrijd, alleen is het niets voor mij :p
 

DeletedUser8307

Dit is hier het community-wedstrijd topic. :hmf: :p

/me Is al volop aan het nadenken wat hij gaat aandoen omdat hij dat wapen graag wil bemachtigen! :D
 

DeletedUser

Moet je nu al die kleding echt zelf hebben? Je kan immers ook gewoon van tw-db wat kledij halen. Met een fotobewerkprogramma zoals paint kan je het gemakkelijk in je inventaris plakken. Zo maken ook spelers van lage levels met dus weinig kleding een kans...
 

DeletedUser

Ik zet alle kledij die ik mooi vind op een plaatje of ik ze kan dragen of niet.
Mode is ook niet draagbaar xD
 

DeletedUser8307

Moet je nu al die kleding echt zelf hebben? Je kan immers ook gewoon van tw-db wat kledij halen. Met een fotobewerkprogramma zoals paint kan je het gemakkelijk in je inventaris plakken. Zo maken ook spelers van lage levels met dus weinig kleding een kans...

Je moet ze volgens mij in je inventaris hebben want ik las dat je maar op één wereld mag deelnemen. ;)
 

DeletedUser10466

Vervolgens kwam Azerder met een avonturiershoed en een uniform aan:D
 

DeletedUser7458

Het valt te hopen dat de wedstrijd en dus geronimo gewonnen wordt door een bouwer.
Eén oppermachtige speler die de rest kansloos afserveert in Fg is al heel snel niet meer zo leuk.
Fortgevechten zijn met GG al uit genoeg evenwicht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5512

Het valt te hopen dat de wedstrijd en dus geronimo gewonnen wordt door een bouwer.
Eén oppermachtige speler die alle andere spelers volledig kansloos afserveert in duels is al heel snel niet meer zo leuk voor de wereld.
:huh:

jup, hoop ik ook, een level 65 puur handeldrijven op wereld 4 ofzo, niet dat herny j dit straks op briscoe :p
 

DeletedUser15184

als ik dat wapen krijg heb al idee maar gaat wel veel geld kosten :p en waarneer is wedstrijdt?
 
Bovenaan