• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Er zijn nu al erg veel inzendingen (heel leuk allemaal :D ), dat wil dus zeggen dat we elke post goed moeten bekijken. Tevens vertellen we aan het einde van de dag de winnaar niet omdat dan zeer snel duidelijk wordt wie de eindwinnaar wordt ;)

Dus verwacht het op het einde van de dag niet.

Ik zie al hele leuke inzendingen ertussen zitten :) Keep up the good work! :cool:
 

DeletedUser12944

Lijkt me wel leuk als jullie commentaar geven op de ingezonden plaatjes :rolleyes:
 

DeletedUser

Vraagje: moet/mag er ook een uitleg bij je outfit zitten? Want zo kan je een creatieve outfit toelichten, als de jury niet meteen de link met het thema ziet. Of is het de bedoeling dat er echt een duidelijke link is.

Ik ook, Don. :D
 

DeletedUser

Mede dankzij jullie zijn we tot dit besluit gekomen ;) we hebben iedereen er in zijn/haar eigen post op gewezen, dus iedereen heeft nog tijd genoeg een korte toelichting te geven. Het is zeker niet verplicht, maar kan wel net die duidelijkheid voor ons geven waarom jij voor een kledingsstuk/wapen hebt gekozen!
 
De wedstrijd begon pas vandaag 20:00, dus het was nog voor het begin.

Anyway, zolang het geen uur voor de deadline gebeurt vind ik het prima.
 

DeletedUser

Het is voor de bestwil van de spelers, ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat een kleine motivatie automatisch werd toegevoegd door de spelers. Maar we zagen dat dit niet gebeurde. We hebben op alle mogelijke manieren (zelfs alle inzendingen persoonlijk geantwoord) de spelers hiervan op de hoogte gesteld. Officieel is de wedstrijd pas 3 uurtjes geleden begonnen, dus voor de wedstrijd verandert er niet zoveel dacht ik toch ;)
 

DeletedUser14977

Las ergens dat een verhaaltje overbodig was, dat er toch alleen naar de kleding werd gekeken, vandaar dat ik er geen verhaaltje bij gedaan had.
Nu wel gebeurd.

Volgende dagen zit het er gewoon bij
 

DeletedUser

Denk eraan: Het is de bedoeling dat je de outfit, die je instuurt ook daadwerkelijk aan hebt gehad ten tijde van het maken van het screenshot
 

DeletedUser13404

Hoe kan je er anders een screenshot van maken? :p

Ik vind het goed hoor dat je motivatie moet schrijven :)
 

DeletedUser5512

Hoe kan je er anders een screenshot van maken? :p

Ik vind het goed hoor dat je motivatie moet schrijven :)

knippen en plakken van andere profielen :p, en ik vind die motivatie ook een goed idee, veel duidelijker nu waarom je iets hebt gekozen
 
Bovenaan