• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] 1.33

DeletedUser

Overigens echt ZWAAR klote is de nieuwe telegram-omgeving.
Het irriteert mij mateloos dat dit geen effen achtergrond heeft. Sowieso leest het al niet lekker op een achtergrond anders dan wit, maar met al die griemeltjes wordt het lezen nog moeilijker. Vooral mensen die nachtblind zijn zoals ik, hebben moeite met het weinige contrastverschil dat nu is gemaakt...

:mad:

Irriteert mij ook! Hadden ze het nou maar gewoon simpel gehouden:mad:
 

DeletedUser

Wat krijg je allemaal bij het uitnodigen van vrienden? Ik heb het hier ergens zien staan maar heb het niet meer terug kunnen vinden. :(
 

DeletedUser

Heb een vraagje: is het nieuwe duelsysteem ook van toepassing bij npc duels en quest duels? Of enkel bij spelers onderling?
 

DeletedUser

Heb een vraagje: is het nieuwe duelsysteem ook van toepassing bij npc duels en quest duels? Of enkel bij spelers onderling?

Het nieuwe duelsysteem is bij elk duel van toepassing. Het werkt immers allemaal via hetzelfde systeem. ;)
 

DeletedUser

Maar de skills van de quest npc duellanten blijven hetzelfde of niet? Dan is het nu toch makkelijker om van die npc's te winnen?
 

Deleted User - 308552

Ik denk het wel, maar of het makkelijker word om te winnen...?
 

DeletedUser

Even een vraag....
Je kan nu exclusieve items krijgen als je alle kledingstukken/wapens ergens van hebt.
Als je alle pistolen (duel) hebt krijg je een exclusieve revolver vereist lvl 100
Als je alle slagwapens hebt krijg je een exclusieve sabel alleen hier zie ik geen vereist lvl bij staan net zoals bij de andere exclusieve items.
klopt dit wel?
 

DeletedUser

verzamelkaarten

wat zijn eigenlijk die verzamelkaarten bij prestaties???
 

DeletedUser

Waarom mogen die dingen dan niet bekend worden, want er staat een vraagteken bij.
Zijn het er trouwens 5, want er staan 5 vraagtekens
 
Bovenaan