• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] 1.33

DeletedUser12952

Jammer :S
Denk je dat die terug zal komen want die was wel handig :p

Wat ook erg vreemd is is dat ik niet meer op mijn profiel kom als ik op een bb code klik van mijn naam dan krijg ik deze melding:De gewenste speler werd niet gevonden!
Terwijl als andere spelers op die bb code klikken lukt het wel...
Moet ik dit melden bij support?

Dat heb ik inderdaad ook met een aantal namen op mijn profiel op Arizona. De een linkt hij wel door en de ander niet.

Verder is de update nog niet helemaal doorgedrongen, want ik heb totaal geen kistjes, xp of geld gekregen...
 

Deleted User - 36202

Die fout is al bekend, komt omdat je naam uit 2 delen bestaat.

Over de massaselectie, ik weet niet of dat terug komt, ik hoop het wel :p
 

DeletedUser11730

Als ik in mijn stad klik op Alliantie kan ik op "Raadsstad" klikken. Dit heb nog niet eerder gezien. Weet iemand wat dit doet/betekend?
 

DeletedUser7968

iemand een idee waarom ik geen vrienden meer kan uitnodigen heb er een aantal gedaan en nu krijg ik bij elke naam.

kan vriend niet uitnodigen

angelo

ik dacht misschien moet er wat tijd tussen zitten zodat je niet de gehele wereld kan uitnodigen maar nu kan ik nog steeds niemand meer uitnodigen

angelo
 

DeletedUser

Wat stom dat de duels niet meer in flash starten...
Ik moet altijd mijn ogen dicht doen en blind klikken op naar flash overschakelen om het duel spannend te houden...

Is er ene manier om flash als hoofdding in te stellen?

mvg,
Stef

Wat maak jij nou? Hebben ze eindelijk keer een goed punt me teen update en dan wil je het weer terug draaien? :p

Ik ben zo blij dat we eindelijk van dat achterlijke flash verlost zijn. Ik schrik me altijd weer de pleuris als je een duel wilt bekijken en mijn vriendin de luidsprekers van pc of laptop weer op blaffen heeft staan. :blink:
 

DeletedUser

Wat maak jij nou? Hebben ze eindelijk keer een goed punt me teen update en dan wil je het weer terug draaien? :p

Ik ben zo blij dat we eindelijk van dat achterlijke flash verlost zijn. Ik schrik me altijd weer de pleuris als je een duel wilt bekijken en mijn vriendin de luidsprekers van pc of laptop weer op blaffen heeft staan. :blink:
Ik vind het ook leuker om duels in flash te bekijken hoor. Als je het geluid niet mooi vind, klik dan op dat mooie mute knopje he ;)
Duels in flash zijn veel spannender, leuker om naar te kijken.
 

DeletedUser

op tw-db.info staan nu nieuwe kistjes, daarbij staat in de beschrijving wat de waarde is van de voorwerpen die erin zitten...
 

DeletedUser5512

Wat maak jij nou? Hebben ze eindelijk keer een goed punt me teen update en dan wil je het weer terug draaien? :p

Ik ben zo blij dat we eindelijk van dat achterlijke flash verlost zijn. Ik schrik me altijd weer de pleuris als je een duel wilt bekijken en mijn vriendin de luidsprekers van pc of laptop weer op blaffen heeft staan. :blink:

nee joh, flash mode is veel overzichtelijker en spannender, ik heb zelfs nu nog geen idee of ze met linkerschouder bedoelen links voor de aanvaller, of echt de linkerschouder van de verdediger. Met flash mode is dat metaan opgelost :p

verder is het ook al een beetje jammer dat er al meteen staat appelflapeter101 wint het duel! Daar probeer ik ook al mn hand voor te leggen :)
 

DeletedUser2665

Btw, ik kreeg overal een dikke inlogbonus behalve op W1, W3 en Arizona. heeft dit te maken dat daar mijn profielen niet meegegaan zijn met de update? Tevens kan ik ook geen titels kiezen op die werelden.
 

DeletedUser1557

hier heb ik op wereld 1 ook last van.
en ik heb daar maar 1 titel wat er ook veel meer horen te zijn.
 

DeletedUser

Wat is überhaupt de functie van die titel? Ik dacht dat je zelf 1 mocht bedenken, dat zou het nog lollig kunnen maken. Dit heeft voor mij geen toegevoegde waarde.....
 

DeletedUser1557

om op te scheppen welke prestaties je allemaal wel niet behaald hebt natuurlijk :p

iedereen zat gewoon te wachten op die kistjes die je kreeg met de updates voor je prestaties nu iedereen die heeft en er prut uit heeft gehaald beseffen ze pas hoe weinig ze aan alle andere nieuwe functies hebben :p:p
 

DeletedUser2665

Wat is überhaupt de functie van die titel? Ik dacht dat je zelf 1 mocht bedenken, dat zou het nog lollig kunnen maken. Dit heeft voor mij geen toegevoegde waarde.....

Het gaat mij ook niet om de titels maar om de inlogbonussen en verzamelingsobjecten. Die heb ik daar ook niet gekregen.

Edit: Dit is reeds aangekaart bij support.
 

DeletedUser

Dit was ook directe aanval op jou hoor. Meer een vraag in het algemeen.

Maar ik ben wat ouderwets in dat soort dingen. Ik heb ook nog steeds lekker mijn originele avatar avatar overal. :p

Overigens echt ZWAAR klote is de nieuwe telegram-omgeving.
Het irriteert mij mateloos dat dit geen effen achtergrond heeft. Sowieso leest het al niet lekker op een achtergrond anders dan wit, maar met al die griemeltjes wordt het lezen nog moeilijker. Vooral mensen die nachtblind zijn zoals ik, hebben moeite met het weinige contrastverschil dat nu is gemaakt...

:mad:
 

Deleted User - 308552

Wat is überhaupt de functie van die titel? Ik dacht dat je zelf 1 mocht bedenken, dat zou het nog lollig kunnen maken. Dit heeft voor mij geen toegevoegde waarde.....

Dan kun je rondlopen als Liefdesengel freewilly :p Leuk toch?? :laugh:
 

DeletedUser

Btw, ik kreeg overal een dikke inlogbonus behalve op W1, W3 en Arizona. heeft dit te maken dat daar mijn profielen niet meegegaan zijn met de update? Tevens kan ik ook geen titels kiezen op die werelden.

Dat komt omdat je dan veel dingen van prestaties gewoon niet hebt gehad, ik heb gehad ik had normale inlogbonus omdat ik nog niks heb gehad van ep..
Net hetzelfde voor titels heb ik er maar 2 en op arizona 1

W1 en W8 heb ik nog niks gehad van prestaties :blink:
 

DeletedUser

voor bouwers is het wel leuk, dan kan je rondlopen als "bouwmeester" vinkelientje
 
Bovenaan