• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] 1.33

DeletedUser

Indien je een prestatie niet hebt gekregen, maar toch aan de vereisten voldoet, kan je de support contacteren. Wij handelen dit verder af.
 

DeletedUser

Indien je een prestatie niet hebt gekregen, maar toch aan de vereisten voldoet, kan je de support contacteren. Wij handelen dit verder af.

Ik heb wel van w1 en w8 samen gedaan, anders lijkt het wel of ik spam bij de support :blink:
 

DeletedUser

Indien je een prestatie niet hebt gekregen, maar toch aan de vereisten voldoet, kan je de support contacteren. Wij handelen dit verder af.

maar hoe weet je of je die prestatie hebt gedaan?
Ik weet het van sommige, maar zeker niet van allemaal..

En kan iemand mij ook zeggen voor welke prestaties je kisten krijgt? :p
 

DeletedUser

maar hoe weet je of je die prestatie hebt gedaan?
Ik weet het van sommige, maar zeker niet van allemaal..

En kan iemand mij ook zeggen voor welke prestaties je kisten krijgt? :p

Misschien omdat je kan zien of je 1000 keer hebt gehit en ontweken + die van schildpad zie je duidelijk of je hem hebt gedaan of niet ;)
Denk ook dat Support dit allemaal kan nakijken of niet
 

DeletedUser

Introductie
Je bent een oldtimer en voltooide de oude tutorialopdracht
meer

* Introductie
* Tabak tekort
* Kraaien verdrijven
* Verse vis
* Level stijgen
* Loon
* Verse suiker
* Gepoetste schoenen
* De lawaaimaker
 

DeletedUser

maar hoe weet je of je die prestatie hebt gedaan?
Ik weet het van sommige, maar zeker niet van allemaal..

En kan iemand mij ook zeggen voor welke prestaties je kisten krijgt? :p

Sommige zaken kunnen wij bekijken, sommige niet. Bij twijfel kan je toch nog een supportticket indienen. Wij kunnen je al dan niet helpen, afhankelijk van wat het is ;)
 

DeletedUser

Vraagje; ik verwacht nog wat dollars op w1 (denk 16000), maar heb een fortgevecht over anderhalf uur.
Stel dat bij mij nu net de update komt wanneer het gevecht bezig is, en ik sneuvel, bestaat er dan een mogelijkheid om dit recht te zetten?
 

DeletedUser

Zijn de enige prestaties waar je kistjes voor krijgt de prestaties waar je goudnuggets voor moet gebruiken?
 

Deleted User - 36202

Nee, je krijgt ze geloof ik ook voor een aantal keer uitwijken tijdens fortgevechten, en nog een paar.
 

DeletedUser7968

iemand een idee waarom ik geen vrienden meer kan uitnodigen heb er een aantal gedaan en nu krijg ik bij elke naam.

kan vriend niet uitnodigen

angelo
 

DeletedUser8232

Wat stom dat de duels niet meer in flash starten...
Ik moet altijd mijn ogen dicht doen en blind klikken op naar flash overschakelen om het duel spannend te houden...

Is er ene manier om flash als hoofdding in te stellen?

mvg,
Stef
 

Deleted User - 36202

Dat is bekend stef, binnenkort waarschijnlijk wel opgelost ook. Persoonlijk interesseert het me niet, kijk toch html, maar ik kan me voorstellen dat het vervelend is.
 

DeletedUser

optie berichten

Ligt het aan mij of klopt het echt dat de optie om al je berichten in 1 keer om te zetten (bevoegdheid) en om in 1 keer alles op het forum te zetten is verdwenen?
 

DeletedUser

Jammer :S
Denk je dat die terug zal komen want die was wel handig :p

Wat ook erg vreemd is is dat ik niet meer op mijn profiel kom als ik op een bb code klik van mijn naam dan krijg ik deze melding:De gewenste speler werd niet gevonden!
Terwijl als andere spelers op die bb code klikken lukt het wel...
Moet ik dit melden bij support?
 
Bovenaan