• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] 1.33

Beste spelers,

Vandaag staat update 1.33 op de planning. Hieronder staan de veranderingen.

Doorverwijzingssysteem
  • Vrienden kunnen uitgenodigd worden tot het spel. Dit kan via e-mail, een directe link of reclame banners. De prijzen zullen automatisch verdeeld worden naarmate er meer vrienden registreren en ze verder blijven spelen.

Nieuwe toevoegingen:
  • Twaalf nieuwe 500+ moeilijkheidsrecepten (drie per beroep)
  • Tal van nieuwe voorwerpen
  • Twee nieuwe opdrachtenreeksen

Aanpassingen in de duelformule:
  • Diverse aanpassingen zijn aangebracht aan de duelformule. Mikken en uitwijken zullen meer invloed hebben. Imago, tactiek, weerstand en reflex zullen wat invloed verliezen.
  • Kort nadat de update ingevoerd zal worden, zal er ook een nieuwe opdracht beschikbaar zijn die je de kans geeft om je duelvaardigheden opnieuw in te stellen.

Prestatiebeloningen:
  • Voor sommige prestaties zal je nu ervaring, geld, exclusieve voorwerpen of titels ontvangen.

Vriendenlijst:
  • Bestaande spelers kunnen uitgenodigd worden tot een vriendenlijst waar je hun statistieken en online status kan vinden.

Andere nieuwe toevoegingen:
  • Karaktertitels kunnen weergeven en gedeeld worden
  • Prestatieberichten kunnen direct gesloten worden
  • Stadsoprichters kunnen hun alliantienaam veranderen
  • Opgeslagen kledingsets kunnen gewijzigd worden eenmaal je ze hebt opgeslagen
  • Nieuwe laadafbeelding: ronddraaiende revolvers
  • Meerdere schermen zijn geüpdatet naar de nieuwe lay-out: stadhuis, berichten, telegrammen, fortoverzicht
  • De minimaliseerknop en sluit-alle-schermen-knop zijn toegevoegd aan de nieuwe lay-out
  • Verzamelkaarten zijn toegevoegd
  • Tutorial voor vriendenlijst en doorverwijzingssysteem
  • Buffalo Bills zadeltas kan verkregen worden via het doorverwijzingssysteem
  • Melding als iemand jou fluistert als de chat verborgen is
  • Gedetailleerd scherm verschijnt als je met je muis op een slaapactie gaat die in de wachtrij is geplaatst
  • Gedetailleerd scherm verschijnt als je met je muis op een handwerkactie gaat die in de wachtrij is geplaatst

Verbeteringen
  • De resetknop bij de avatargenerator wordt nu grijs weergeven als er geen wijzigingen zijn opgeslagen
  • Een groter contrastverschil tussen niet-behaalde en behaalde prestaties
  • Alliantienaam in de chat is nu een link
  • Manoeuvres hebben nu een optie om met maximale levenspunten te starten
  • Een betere melding voor gestapelde, bruikbare producten wanneer deze overschreden zouden worden
  • Een bevestiging is vanaf nu noodzakelijk wanneer je een alliantieforum wilt verwijderen
  • De inactiviteitsmail is herschreven

Bugfixes:
  • Diverse pokerbugs
  • Diverse prestatiebugs
  • Op stadsfora ontbrak af en toe een pagina wanneer een onderwerp meer dan tien pagina's bevatte
  • Uitrusting werd soms niet getoond wanneer een spelersprofiel via een ander profiel werd geopend.
  • Verkeerde afbeeldingen werden getoond bij het handwerkscherm als je via de pijltjes scrolde
  • Gebruikte voorwerpen werden bij verkeerde voorwerpen getoond
  • Amuletbonus verdween niet altijd
  • Gestapelde voorwerpen verdwenen
  • Voedingszak gebruiken vertraagde de snelheid van een greenhorn
  • Avatarprobleem bij de gebruikerslijst op stadsfora
  • Arbeidsrapporten werden soms afgebroken op spelersprofielen
  • Te veel pagina's werden getoond bij het duelmenu
  • Sommige fortnamen werden verkeerd getoond
  • Opdrachtenboek / saloon kon niet geopend worden bij sommige spelers
  • Vakantiemodus kon niet worden beëindigd bij sommige spelers
  • Geblokkeerde spelers kregen nog steeds inactiveitsmailen
  • Sommige spelers konden hun arbeidsrapporten niet meer delen
  • Telegrammen met niet bestaande ontvangers werden spontaan verwijderd
  • Opdrachtmedailles zijn niet meer te verkrijgen vanaf nu

Met vriendelijke groet,

The west team

Dus, lekker discussiëren ;) De update FAQ van mij zal ook binnenkort komen trouwens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Eindelijk de vriendenlijst, nieuwe voorwerpen, nieuwe opdrachten en beloningen voor prestaties :D

Nu maar hopen dat het dan wel sneller draait dan op de beta :rolleyes:
 

DeletedUser2665

Hmm, explain please:

Mikken en uitwijken zullen meer invloed hebben. Mikken, tactiek, weerstand en reflex zullen wat invloed verliezen.
 

DeletedUser

Zo dat is snel. Ben benieuwd. Het ziet er interessant uit :)

Komen de collectors items ook met deze update?
En hoe zit het met de vaardighedenquest. Kan je alleen duelskills opnieuw indelen? En moeten deze dan ook weer op duelskills worden ingedeeld?
 

DeletedUser

Hmm, explain please:

Mikken en uitwijken zullen meer invloed hebben. Mikken, tactiek, weerstand en reflex zullen wat invloed verliezen.

2e mikken moet Imago zijn gok ik ;)

Dit staat er op het Engelse blog:

Stronger: Aim, Dodge
Weaker: Appearance, Tactics, Toughness, Reflex
 
2e mikken is inderdaad imago.

@hytres: 1e vraag, ja. 2e vraag, alleen duelskills voor zover ik heb gehoord, en die hoeven niet op duelskills ingedeeld te worden.
 

DeletedUser

Bedankt Leones voor je snelle antwoord. Doen attributen ook mee? En doet levenspunten ook mee?

Het is toch zo dat reflex en weerstand elkaar nog maar voor 25% zullen versterken, maar wat verandert er aan imago en tacktiek? Worden die gewoonweg minder goed?
 
Wat is een Buffalo Bills zadeltas?
Buffalo bills zadeltas is een item die je kan openen, waar dan buffalo bills revolver inzit. Die je hier kan bewonderen.
Bedankt Leones voor je snelle antwoord. Doen attributen ook mee? En doet levenspunten ook mee?

Het is toch zo dat reflex en weerstand elkaar nog maar voor 25% zullen versterken, maar wat verandert er aan imago en tacktiek? Worden die gewoonweg minder goed?

Van wat ik heb gehoord doen attributen niet mee, en levenspunten geloof ik ook niet, maar daar ben ik niet zeker van.

Wat er precies verandert aan imago en tactiek weet ik niet, omdat al niet weet hoe het precies werkte voor deze update. Ik denk dat ze het mikken en uitwijken minder zullen beïnvloeden.
 

DeletedUser14827

heel veel dank voor

"Kort nadat de update ingevoerd zal worden, zal er ook een nieuwe opdracht beschikbaar zijn die je de kans geeft om je duelvaardigheden opnieuw in te stellen."

anders zijn alle slaggers opslag super slecht
 

DeletedUser

Dit staat wel op TW-DB, dat collectorset is een beetje heel goed. :unsure:

schermafbeelding2011101z.png
schermafbeelding2011101a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je 100x kracht invult dan krijg je die getallen :p Het geeft gewoon 2 punten op elk attribuut en 15 op 2 skills. Het valt wel mee, het is niet de beste kledij ofzo ;)
 

DeletedUser

Lol, weet ik, maar ik bedoel, dat er gewoon 6 items van het collectorset het best zijn voor die dingen.
 
wat moet je doen om die kameel te krijgen dan? ik dacht dat je dan alle rijdieren moest hebben. Dat lijkt me erg gemakkelijk toch?
 
Je moet alle rijdieren hebben, maar de prestatie wordt uitgebreid met een aantal rijdieren ;) Rudolf, struisvogel, gouden ezel, kerstslee.
 

DeletedUser

Imago en Tactiek ... dat moet niet punten geven op eigen mikken hoop ik..

Die collector's set mag er gewoonweg niet komen.

+15 op handel drijven is zeer apart..

En die collector's necklace is vindbaar!

1 nugget gebruiken= Stalen kist
 
Bovenaan