• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] 1.33

DeletedUser

Rudolf heeft iets met kerst te maken.
Voor de gouden ezel moet je 1mil aan spullen verkopen bij de (rondreizende?) handelaar
De struisvogel weet ik niet
 

DeletedUser12590

Imago en Tactiek ... dat moet niet punten geven op eigen mikken hoop ik..

Die collector's set mag er gewoonweg niet komen.

+15 op handel drijven is zeer apart..

En die collector's necklace is vindbaar!

1 nugget gebruiken= Stalen kist

Necklace vindbaar? Vertel
 
De halsband staat als vindbaar op tw-db, vandaar.

Je krijgt trouwens volgens mij niet bij 1 nugget al een stalen kistje, maar daar heb ik nog niet naar gekeken eigenlijk :D

EDIT: 50 = hout, 200 = ijzer, 1000 = stalen geloof ik.
 

DeletedUser

Voor individuele skills, inderdaad. Maar voor arbeiden niet.

Kijk bijvoorbeeld naar 'naar zeldzame edelstenen zoeken' de collector's jacket is echt wel het best daarvoor.
En voor sokken stoppen is de 'collector's hat' ook de beste.
En voor vee drijven de 'collector's neckalce'
En voor salpeter ontginnen de 'collector's shoes'

Weet iemand trouwens al de setbonus?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5740

Je moet alle rijdieren hebben, maar de prestatie wordt uitgebreid met een aantal rijdieren ;) Rudolf, struisvogel, gouden ezel, kerstslee.

struisvogel is moeilijk te krijgen maar heeft met prestaties te maken.

Kijk bijvoorbeeld naar 'naar zeldzame edelstenen zoeken' de collector's jacket is echt wel het best daarvoor.


Weet iemand trouwens al de setbonus?

maarja moet je eerst alle kledij hebben he dan pas krijg je hem.
 
@cccvvv, dan noem je ook wel arbeiden die iedereen sowieso al wel zou moeten kunnen ;)

En de setbonus is nog niet bekend.
 

DeletedUser

Nou ik kan geen zeldzame edelstenen zoeken hoor. :o

En de sabel van het set is het best voor wolven jagen, dat maakt voor mij het verschil tussen het wel of niet kunnen.
 

DeletedUser5740

Nou ik kan geen zeldzame edelstenen zoeken hoor. :o

En de sabel van het set is het best voor wolven jagen, dat maakt voor mij het verschil tussen het wel of niet kunnen.

sabel is ook een goed wapen hoor. Alleen erg moeilijk te krijgen.
 

DeletedUser11612

wat moeten slagkracht duelanten dan eigenlijk doen als ze puur reflex/weerstand zijn?
 

DeletedUser1557

Kort nadat de update ingevoerd zal worden, zal er ook een nieuwe opdracht beschikbaar zijn die je de kans geeft om je duelvaardigheden opnieuw in te stellen.

weet iemand hier wat meer over ? word dit bedoelt als een volledige reskill mogelijkheid wanneer je die quest afrond of hoe ?
 
Nou ik kan geen zeldzame edelstenen zoeken hoor. :o

En de sabel van het set is het best voor wolven jagen, dat maakt voor mij het verschil tussen het wel of niet kunnen.

Gouden set + Gentleman set en wat leuke andere dingen is een stuk beter dan die collector set. Als je op tw-db alle items aanvinkt in de calculator zul je het zelf zien.
 

DeletedUser5740

Gouden set + Gentleman set en wat leuke andere dingen is een stuk beter dan die collector set. Als je op tw-db alle items aanvinkt in de calculator zul je het zelf zien.

Dat kan je je afvragen aangezien we de bonus nog niet weten.

En een volledige gouden set en volledige gentelman's is tegenwoordig veel moeilijker te krijgen. De collectors set is makkelijker te krijgen omdat je binnen je BG stuff kan uit lenen.
 
Als jij de volledige collectorset hebt, kan je er redelijkerwijs vanuit gaan dat je ook wel de volledige gentleman set en gouden set bezit.

De bonus van de collectorset moet wel erg goed zijn om beter te worden dan de gentleman set.
 

DeletedUser

Gouden set + Gentleman set en wat leuke andere dingen is een stuk beter dan die collector set. Als je op tw-db alle items aanvinkt in de calculator zul je het zelf zien.

De collector items worden nog niet meegerekend met arbeiden. kijk nog maar eens naar zeldzame edelstenen zoeken en dan de kledij.
 
Bovenaan