• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] 1.33

:(

Vanwege nog een paar grote fouten in de update, is het uitgesteld. De update zal vandaag niet komen. Het is nog onbekend hoe lang dat gaat duren.

Sorry voor het ongemak.
 

DeletedUser

Als dat klopt is het mogelijk om alle arbeiden te kunnen doen zonder cakejes en dat soort dingen. :D

Maar 18 punten, dat is wel HEEL veel.


Edit, het is echt zo, maar er komt zelfs nog meer bij:

schermafbeelding2011101c.png

Edit 2, volgens mij is dit niet de itemsetbonus, maar wat alles bij elkaar geeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Alles goed en wel en het gaat leuk worden maar ik wil een dingetje weten.

Diverse aanpassingen zijn aangebracht aan de duelformule. Mikken en uitwijken zullen meer invloed hebben. Mikken, tactiek, weerstand en reflex zullen wat invloed verliezen.

Wat is het nu? Verliest mikken zijn invloed of komt het erbij:p
 

DeletedUser

Prestatiebeloningen:
Voor sommige prestaties zal je nu ervaring, geld, exclusieve voorwerpen of titels ontvangen.

stel nou dat je al een prestatie hebt gehaald, krijg je het voorwerp dan alsnog?

en kan je met de nieuwe opdracht voor een duellist ook gewoon gratis reskillen?:hmf: dan komen er nog meer golden guns?
 

DeletedUser

Prestatiebeloningen:
Voor sommige prestaties zal je nu ervaring, geld, exclusieve voorwerpen of titels ontvangen.

stel nou dat je al een prestatie hebt gehaald, krijg je het voorwerp dan alsnog?

Ja dat voorwerp krijg je alsnog, had ik op de beta tenminste. Maar leones, hoe kom jij bij die getallen en die kisten? Ik kreeg op de beta gewoon één stalen kist en ik heb nooit meer dan 50 nuggest gehad denk ik zo...
 

DeletedUser

Prestatiebeloningen:
Voor sommige prestaties zal je nu ervaring, geld, exclusieve voorwerpen of titels ontvangen.

stel nou dat je al een prestatie hebt gehaald, krijg je het voorwerp dan alsnog?

en kan je met de nieuwe opdracht voor een duellist ook gewoon gratis reskillen?:hmf: dan komen er nog meer golden guns?

Je krijgt die beloningen nog steeds. ;)

En je moet ook nog steeds terug he maar de duellisten hebben hier dan nog steeds een voordeel bij...

Ja dat voorwerp krijg je alsnog, had ik op de beta tenminste. Maar leones, hoe kom jij bij die getallen en die kisten? Ik kreeg op de beta gewoon één stalen kist en ik heb nooit meer dan 50 nuggest gehad denk ik zo...

Dat was in het begin ook zo maar dat is aangepast, je moet nog maar eens kijken, dan zie je dat het nu 3 aparte achievemets zijn.
 

DeletedUser

Ik vraag me af. Als de update ingaat krijgen we de EP en andere dingen van de al verdiende prestaties of pas als we die gehaald hebben na de update?
 

DeletedUser5512

woooow, ik ben weg als dit er allemaal komt hoor,
om te beginnen:
heel veel dank voor
"Kort nadat de update ingevoerd zal worden, zal er ook een nieuwe opdracht beschikbaar zijn die je de kans geeft om je duelvaardigheden opnieuw in te stellen."

anders zijn alle slaggers opslag super slecht

leuk, al onze skills op w1 staan perfect nu, hebben we veel tijd en geld in gestoken, komen ze nu met een leuke update dat al onze dueltegenstanders even een gratis reskill kado krijgen waarmee wij straks niks meer voorstellen...

verder die collector set, wat een onzin, die kameel bijvoorbeeld. In het wilde westen waren er helemaal geen kamelen, verkeerde wereld deel developers...
Als ik leones mag geloven (en meestal klopt dat ook wel) komen er gouden ezels? een rudolf, een struisvogel? wat heeft dat allemaal met thewest te maken jongens?!

en als ik het goed lees kan je kistjes kopen? of hoort dat niet bij de update en is dat alleen op de beta zo?

Verder zie ik wel het dikke pluspunt waar ik me al jaren op verheug en ze nog gaan doen ook: draaiende revolvers ipv draaiende bolletjes, daar doe ik het allemaal voor hoor -,-
 

DeletedUser14827

das is inderdaad wel stom, ik gok erop dat 80% van the west tegen duel-verandering is
 
@piraat: Als het goed is ook van prestaties die je al gehaald hebt.


Anyway, even een vergelijking tussen de collectorset en de gentleman + gouden set combi.

Collectorset geeft 15 op elke skill, behalve verschuilen en met dieren omgaan, wat zich vertaalt in 75 punten op bijna elke arbeid. Het geeft daarbij ook 18 op elke attribuut, wat 90 punten op elke arbeid is. Totaal geeft deze set dus op bijna elke arbeid 165 punten.

Gentleman set geeft +100 op elke arbeid. Daarnaast nog redelijk wat charisma en wat skills met een hogere bonus dan 15.
Gouden set geeft een bonus van 35 op elke arbeid. Dat maakt samen 135 op elke arbeid, en dan reken je nog niet eens de normale bonussen van de gentleman set mee.

Gaan we bijvoorbeeld kijken naar een arbeid met een hoge moeilijkheid.

Optreden bij Buffalo Bill. Die heeft een moeilijkheid van 801.
De gentleman set + gouden set geeft op die arbeid 298 bonus, volgens de calculator van tw-db.
De collector set geeft daarop een bonus van 90 (attributen) + 15*4 (bevat met dieren omgaan) = 150.

Als je verder kijkt zie je dat zeker bij de hoge moeilijkheden de gentleman set nooit echt minder dan 200 bonus geeft laagste is 173 bij missiehuis bouwen (eigenlijk hoger, had gouden sabel niet meegenomen), wat nog steeds meer is dan de collectorset. Hierbij heb ik gekeken tot een moeilijkheid van 500 (aflopend).

Mijn conclusie daardoor is dat een combinatie van de beide sets mogelijk goed is, maar als je naar de losse sets kijkt is gentleman + gouden set beter.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5512

das is inderdaad wel stom, ik gok erop dat 80% van the west tegen duel-verandering is

denk het ook, ik moet zelf toegeven dat mikken en uitwijken inderdaad weinig voorstelde vergeleken imago en tacktiek, maar omdat nou midden in de game te gaan aanpassen slaat natuurlijk ook nergens op.
 

DeletedUser8307

Lekker weer. Hij komt vandaag niet. Hier kan ook nooit iets goed gaan bij een update, Marco. :hmf: :no:
 

DeletedUser

woooow, ik ben weg als dit er allemaal komt hoor,
om te beginnen:


leuk, al onze skills op w1 staan perfect nu, hebben we veel tijd en geld in gestoken, komen ze nu met een leuke update dat al onze dueltegenstanders even een gratis reskill kado krijgen waarmee wij straks niks meer voorstellen...

verder die collector set, wat een onzin, die kameel bijvoorbeeld. In het wilde westen waren er helemaal geen kamelen, verkeerde wereld deel developers...
Als ik leones mag geloven (en meestal klopt dat ook wel) komen er gouden ezels? een rudolf, een struisvogel? wat heeft dat allemaal met thewest te maken jongens?!

en als ik het goed lees kan je kistjes kopen? of hoort dat niet bij de update en is dat alleen op de beta zo?

Verder zie ik wel het dikke pluspunt waar ik me al jaren op verheug en ze nog gaan doen ook: draaiende revolvers ipv draaiende bolletjes, daar doe ik het allemaal voor hoor -,-

Kistjes kopen is het niet. Je krijgt ze als beloning voor het gebruiken van nuggets. Commerciële gedachte, maar met sponsorpay kan je dat ook als "non-premium" speler behalen. Verder is de exclusieve set een mooie uitdaging. Ik zie hier wel iets in, hoewel ik er niet 100% zeker van ben dat je rudolph ook moet behalen. Hij staat op de beta wel bij, maar geen idee of hij echt een vereiste is ;)


das is inderdaad wel stom, ik gok erop dat 80% van the west tegen duel-verandering is

Dit systeem is al een paar maanden getest op de beta waar er voornamelijk positieve reacties op kwamen. Je bent vrij om op de beta te spelen en deze veranderingen te ondergaan en je mening te uiten.
 
Bovenaan