• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] 1.33

DeletedUser6801

Maar als je nu op alle werelden al meer dan 1000 nuggets hebt gebruikt, krijg je dan op al die werelden En een houten, EN een ijzeren En een stalen kistje?

Wordt al dat geld dat je hier instopt dan toch nog eens beloond :p
 

DeletedUser

De halsband staat als vindbaar op tw-db, vandaar.

Je krijgt trouwens volgens mij niet bij 1 nugget al een stalen kistje, maar daar heb ik nog niet naar gekeken eigenlijk :D

EDIT: 50 = hout, 200 = ijzer, 1000 = stalen geloof ik.

op beta: 75nuggets uitgegeven: stalen kist
 

DeletedUser

Kort nadat de update ingevoerd zal worden, zal er ook een nieuwe opdracht beschikbaar zijn die je de kans geeft om je duelvaardigheden opnieuw in te stellen.

Hier stel ik toch enkele vragen bij hoor..
Ik hoop dat hierbij niet extra GG op w1-7 komen want dan vind ik het complete onzin, ben je blij met je GG die zo moeilijk te verkrijgen op een oude wereld en dan wordt even door een update alles weg geveegd..
Eerst maar eens nadenken voordat jullie het toevoegen!

Zelfde geldt voor de duellanten die nu eindelijk hun punten goed hebben staan en dan plots door update alles omgegooid wordt..
 

DeletedUser

Kort nadat de update ingevoerd zal worden, zal er ook een nieuwe opdracht beschikbaar zijn die je de kans geeft om je duelvaardigheden opnieuw in te stellen.

Hier stel ik toch enkele vragen bij hoor..
Ik hoop dat hierbij niet extra GG op w1-7 komen want dan vind ik het complete onzin, ben je blij met je GG die zo moeilijk te verkrijgen op een oude wereld en dan wordt even door een update alles weg geveegd..
Eerst maar eens nadenken voordat jullie het toevoegen!

Zelfde geldt voor de duellanten die nu eindelijk hun punten goed hebben staan en dan plots door update alles omgegooid wordt..

Is alleen voor duelskills dacht ik zo... En handvaardigheid is daar niet een van..
 

DeletedUser

Attributen kan je niet omzetten.

@hannes: 3 kistjes is niet echt veel :p

Als ENKEL de duelskills + geen attributen kan omzetten is het voor mij allemaal super..
Zal voor sommige duellanten wel leuk zijn voor de andere minder.
 

DeletedUser385

heb ik t nu mis, of is dit weer vragen om multi's met spelers die op een proxy even een ander ip pakken?

sorry hoor, maar als je gn geeft voor zo te spelen, dan VRAAG je erom dat er 100 accs worden aangemaakt, lvl 10 gebracht, en dan gedumpt...

werk voor de mods :)
 

DeletedUser

phoe

phoe wat een hoop info ik zie nog wel wat er allemaal nieuw is:p:)
 

DeletedUser

Attributen kan je niet omzetten.

@hannes: 3 kistjes is niet echt veel :p

Ik krijg vast ook kistjes voor de fortgevechten die ik gedaan heb? Tenminste op de beta kreeg je voor 100.000 schade ofzo ook een kistje? En voor x aantal ontweken schoten?
 

DeletedUser

pffft.... duelveranderingen... nu moet ik eens deftig nadenken wat ik nu juist ga doen... zou ik eens schietduellant proberen of ergens proberen om een deftige statistiek te vinden voor een slagkrachter...?
 

DeletedUser14827

kracht-atri

ik heb nu 103 kracht zonder bonus, das ook weerstand, dat word minder waard. en mikken word meer waard dus ik wil alles op handigheid en schieter worden. Dat moet ik dan weer wel zelf betalen. dus daar schiet ik ook niet veel mee op da.;)
 

DeletedUser

Ik snap dat mensen boos zijn, omdat duelvaardigheden makkelijk om te zetten zijn, maar nu mikken/uitwijken enz veranderen is het juist DE kans om van tactiek te veranderen.

Alleen de attributen is een minpuntje, maar als je ook attributen om mag zetten komen er meer mensen met de golden gun, waar ook veel mensen boos om worden.
Dus ik vind dat GEEN attribuutpunten minder minpunten geeft als WEL attribuutpunten.

Dus van mij: APPLAUSJE VOOR DE MAKERS!!!:D:D
 

DeletedUser4007

even iets anders

de items die je kan maken bij beroepen, die geen nut hebben en niet te veilen zijn?????
wordt daar ook nog wat aan gedaan????
want zo is de helft ongeveer wel nutteloos
 

DeletedUser

enkel op de werelden waar je nuggets heb gebruikt/prestaties heb gehaald!
als ik me met deze discussie mag bemoeien word ik altijd dat gezeur bij een update zat, tuurlijk is het ten nadelen van een aantal spelers! maar wat willen die spelers dan? dat dit spel doodbloed omdat er geen leuke updates komen?
En gouden geweren komen er toch wel als een speler dat wilt dus om alleen die reden deze update vaarwel te zeggen is zonde, echter maak ik er ook gebruik van. Maar support ik zeg petje af en chapeu, ik verheug me iig wel op deze update!

het zou pas leuk zijn als je ook landenriemen kunt krijgen door prestaties;)

adios en slaap lekkaaah!
 
Bovenaan