• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] 1.33

DeletedUser5512

wat een balle update zeg, lay-out ziet er niet uit, de helft is nu wel zo raar, de andere helft niet. Berichten passen niet meer helemaal op de balk waardoor je nu veel vaak: "Appelflapeter101 heeft je ... stad." hetzelfde geldt bij telegrammen.

De flashweergave van een duel is 3x zo klein geworden, niemand had behoefte aan een nieuw duelsysteem, ben je er eindelijk achter hoe en wat gooien ze het weer om.

Collectorset ziet er niet uit, items als gouden ezel hebben niks met het spel te maken. Door de titels is de ranglijst alles behalve overzichtelijk geworden, namen passen er niet meer op.
 

DeletedUser

appeltje toch

nieuwe lay out ziet er wel uit, je moet hem gewoon worde en apreciere ;D

en de rest wordt normaal gesproke weggewerkt in volgende updates (was de vorige kere ookal zo)

en die speciale set valt nog mee, alsk denk aan die lelijke greenhorn set die totaal niet de andere western kleding stijl heeft...
 

DeletedUser12045

vroeger kon ik nog een arbeid aanzetten en dan wat op de chat zitten,maar als ik nu iets aanklik valt mn chat helemaal weg :(
 

DeletedUser7968

ik vindt het hele nieuwe duelsysteem waardeloos !

meer heb ik niet toe tevoegen heeft toch geen zin
 

DeletedUser

Ik vind het nieuwe duelsysteem geweldig :p

Zal ook maar even vertellen waarom, mikken en uitwijken hoort gewoon het belangrijkste te zijn en mensen die willen duelleren moeten daar maar arbeiden voor opofferen.
Ik snap ook wel dat je nu weer helemaal moet uitzoeken hoe je punten het beste kunnen staan maar dat moet iedereen doen en je hebt 1 gratis reskill dus veel kost het zeker niet ;)
Wel vind ik het jammer dat je met die gratis reskill naar alles kan verplaatsen, had liever gezien dat je alleen maar van duelvaardigheid naar duelvaardigheid kan doen maar goed, kan nooit perfect zijn denk ik dan maar weer :p
 

DeletedUser11612

Ik vind het nieuwe duelsysteem geweldig :p

Zal ook maar even vertellen waarom, mikken en uitwijken hoort gewoon het belangrijkste te zijn en mensen die willen duelleren moeten daar maar arbeiden voor opofferen.
Ik snap ook wel dat je nu weer helemaal moet uitzoeken hoe je punten het beste kunnen staan maar dat moet iedereen doen en je hebt 1 gratis reskill dus veel kost het zeker niet ;)
Wel vind ik het jammer dat je met die gratis reskill naar alles kan verplaatsen, had liever gezien dat je alleen maar van duelvaardigheid naar duelvaardigheid kan doen maar goed, kan nooit perfect zijn denk ik dan maar weer :p

Agree. 10 tekens
 

DeletedUser5512

appeltje toch

nieuwe lay out ziet er wel uit, je moet hem gewoon worde en apreciere ;D

en de rest wordt normaal gesproke weggewerkt in volgende updates (was de vorige kere ookal zo)

en die speciale set valt nog mee, alsk denk aan die lelijke greenhorn set die totaal niet de andere western kleding stijl heeft...

je hebt gelijk, die greenhorn set zag er ook niet uit, maar deze is ook helemaal anders dan alle andere kleding :)
 

DeletedUser

hhhmmmm, snap nu waarom wij de update het laatste kregen, olgens mij staan hollanders bij inno games bekend dat ze goed kunnen zeuren:).
 

DeletedUser

hhhmmmm, snap nu waarom wij de update het laatste kregen, olgens mij staan hollanders bij inno games bekend dat ze goed kunnen zeuren:).

lol +1 :p :laugh:
en de belgen moeten daardoor altijd de onderspit delven...:hmf:
 

DeletedUser5512

ik verlies een duel met volle levens tegen my name no name...

dit is in geen 100, misschien wel gewoon nooit voorgekomen, lang leve dit nieuwe ***** duelsysteem ...
 

DeletedUser13404

Jup... midden in het dueltornooi, doen ze die lelijke updat..., nu verlies ik gegarandeerd...
Echt slechtste update ooit!!! :mad::mad:

Heel men duelcarrière naar de knoppen!! :blink:
 

DeletedUser

Jup... midden in het dueltornooi, doen ze die lelijke updat..., nu verlies ik gegarandeerd...
Echt slechtste update ooit!!! :mad::mad:

Heel men duelcarrière naar de knoppen!! :blink:
tsja zou niet het enige slechte zijn aan de update.:hmf:
 

DeletedUser12045

Toch leuk dat nieuwe duelsysteem :D,nu kan je nieuwe dingen uittesten :)
 

DeletedUser

Tja als ze slim waren geweest hadden ze er een opdracht bij gedaan waarbij je je vaardigheden opnieuw kunt instellen.... Helaas hebben ze daar niet aan gedacht... Ik vind de update trouwens wel goed!:)
 

DeletedUser5512

Omzetten helpt...ik spreek uit ervaring :p

ik heb alles al omgezet, net weer een duel verloren tegen my name no name...

ik denk dat ik maar eens een briefje naar de developper ga sturen met dit walgelijke idee...
 

DeletedUser

belasting tegevoegde waarde
appel heeft gelijk aan je taktiek heb je nu weinig meer

alhoewel my name no name zal het wel leuk vinden:p
 
Wat houdt die belasting dan in? Want ik heb geen idee wat je bedoeld..

Kan zijn dat ik dit gewoon nog niet gemerkt heb hoor...
 
Bovenaan