• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Valentijnsdag in The West!

Zijn die hartjes dingen die je houdt tot volgend jaar? Ik heb op dit moment 85k hartjes zonder dat ik er goud voor heb gebruikt. Die Juan set gaat er niet inzitten voor mij, dat is wel duidelijk, maar ik ben benieuwd wat er met die hartjes gaat gebeuren na dit event (ik kan het denk ik wel raden). Zijn die Juan set en die kraaien set dingen die elk jaar terug komen? Of is er volgend jaar weer een andere set waar voor gespeeld kan worden?

Ze worden niet bewaard en elk jaar is er inderdaad een nieuwe set. Het kraaienset wordt waarschijnlijk wel veilbaar, dus die kun je nog bemachtigen. Het Juan set daarentegen echter niet, dus als je die nu niet redt, krijg je die nooit meer of ze moeten eens in een speciale veiling zitten ofzo :)
 

DeletedUser1448

Ze worden niet bewaard en elk jaar is er inderdaad een nieuwe set. Het kraaienset wordt waarschijnlijk wel veilbaar, dus die kun je nog bemachtigen. Het Juan set daarentegen echter niet, dus als je die nu niet redt, krijg je die nooit meer of ze moeten eens in een speciale veiling zitten ofzo :)

Kraaienset wordt niet veilbaar. De liefde's set vorig jaar was ook niet veilbaar
 
vandaag heb ik op Briscoe met gratis draaien 25x gedraaid is dit normaal? telkens had ik een paar enveloppen met munten
op andere werelden stopt het wel bij 5 keer
 

DeletedUser4007

vandaag heb ik op Briscoe met gratis draaien 25x gedraaid is dit normaal? telkens had ik een paar enveloppen met munten
op andere werelden stopt het wel bij 5 keer

dat is gewoon een mogelijkheid, aangezien die brieven erin zitten
:p
 
Kraaienset wordt niet veilbaar. De liefde's set vorig jaar was ook niet veilbaar

Zoals men zegt was het vorig jaar Barman ja en die is wél veilbaar ;)
De liefdes set van 2014 is dat inderdaad helaas (nog steeds) niet.
Gelukkig wordt het kraaienset wss wel veilbaar, maar dat weten ze hier nog niet zeker.
 
Ja, dat is ook wel zo, maar aan de andere kant zijn deze sets wel vaak de beste voor veel arbeiden. Als ik kijk naar Rowe is die dat ook voor veel arbeiden :)

Maar true, 't is vooral voor de verzamelaars leuk :)

klopt rowe is wel ergens goed voor , of dat nu ook maar ergens goed voor is betwijfel ik
 
Bovenaan