• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Valentijnsdag in The West!

de kans op 50 of 100 upb is vrij groot... en upb's zijn toch een waardevolle currency he? je zal tegen het einde van de maand zo veel thee kunnen kopen dat dat het gemis van al die 20% actiepuntenbuffjes die je nu niet krijgt, meer dan goed maakt.
ik ben heel tevreden met de beloningen; stukken beter dan dag van de dood waar ik op elke wereld 2K upb heb ik gepompt zonder er ook maar ergens een volledige set aan over te houden
 

DeletedUser4130

De prijs voor een spin is lichtjes omlaag gegaan :) Je hebt er sowieso wat geluk bij nodig, want de ene prijs is de andere niet inderdaad.

Hoe ver zijn jullie al met de hartjes? Ik moet nog twee beloningen nu, extra vaak 1u arbeiden gedaan voor veel hartjes. Vroeger strandde ik vaak rond die beloning, nu nog 9 dagen te gaan... Waag m'n kans om alle prijzen te halen.
 
Ik hoop dat je 't red Tyrus :)

En mjah, ik vind 't wel raar dat dan ineens de prijzen omlaag gaan. Hoe moeilijk is het om het of pas vanaf volgend jaar te doen of gewoon direct aan het begin? Nu zijn er weer mensen extra dingen kwijt, wat weer leidt tot extra geklaag.

En verder is 't rad wel echt vals, want ik benut elke dag de gratis kansen en heb nog steeds 0 delen van Kraaienset.

Wordt die kraaienset achteraf nu eigenlijk veilbaar of niet??
 

DeletedUser16402

Ik hoop dat je 't red Tyrus :)

En mjah, ik vind 't wel raar dat dan ineens de prijzen omlaag gaan. Hoe moeilijk is het om het of pas vanaf volgend jaar te doen of gewoon direct aan het begin? Nu zijn er weer mensen extra dingen kwijt, wat weer leidt tot extra geklaag.

En verder is 't rad wel echt vals, want ik benut elke dag de gratis kansen en heb nog steeds 0 delen van Kraaienset.

Wordt die kraaienset achteraf nu eigenlijk veilbaar of niet??

Ik denk dat we voor de verandering eens blij mogen zijn met wat we hebben Rick.
Er is eindelijk eens verandering in gekomen en die 40 munten ipv 50 zijn een geschenk lijkt me toch?
Misschien dat het inderdaad de volgende keer zo mag blijven. Gezien de kans op 50-100 upm al redelijk hoog is kun je soms wel 15x draaien (zoals ik gisteren). En 40 upm heb je zo bij elkaar door dagelijkse opdrachten. Alleen al de crafters-quest op Master niveau is al een kwart daarvan :)
 
Ik denk dat we voor de verandering eens blij mogen zijn met wat we hebben Rick.
Er is eindelijk eens verandering in gekomen en die 40 munten ipv 50 zijn een geschenk lijkt me toch?
Misschien dat het inderdaad de volgende keer zo mag blijven. Gezien de kans op 50-100 upm al redelijk hoog is kun je soms wel 15x draaien (zoals ik gisteren). En 40 upm heb je zo bij elkaar door dagelijkse opdrachten. Alleen al de crafters-quest op Master niveau is al een kwart daarvan :)

Natuurlijk is deze verandering gunstig, maar er zijn wel weer mensen niet blij die in de eerste dagen al draaiden en toen kostte het nog wel 50 munten/nuggets. Die mensen zijn nu dus min of meer gepakt.
Ik ben daarom ook wel blij met die verandering, maar anderen niet en ik snap dat, omdat het best lullig is! Vandaar wat ik zei.

En los hiervan: welke crafter-quest bedoel jij?
 

DeletedUser16402

Natuurlijk is deze verandering gunstig, maar er zijn wel weer mensen niet blij die in de eerste dagen al draaiden en toen kostte het nog wel 50 munten/nuggets. Die mensen zijn nu dus min of meer gepakt.
Ik ben daarom ook wel blij met die verandering, maar anderen niet en ik snap dat, omdat het best lullig is! Vandaar wat ik zei.

En los hiervan: welke crafter-quest bedoel jij?

De dagelijkse quest: Meester ;) (10 upm toch?)

Oei het zijn er 5. Wat een blunder haha :D
 

DeletedUser16286

Vanaf het begin al expres te hoog inzetten en het dan verlagen naar een (iets) acceptabeler bedrag van 40 UPM is niks om blij mee te zijn. Het lijkt misschien goed, maar misschien was de intentie al om het te gaan verlagen en is daarom eerst voor een veel te hoog aantal (50) gekozen.
 

DeletedUser4007

Vanaf het begin al expres te hoog inzetten en het dan verlagen naar een (iets) acceptabeler bedrag van 40 UPM is niks om blij mee te zijn. Het lijkt misschien goed, maar misschien was de intentie al om het te gaan verlagen en is daarom eerst voor een veel te hoog aantal (50) gekozen.

vanaf het begin munten erin gooien terwijl je 20 gratis spins hebt over de duur van het event?

sorry maar dan heb je al munten teveel als je dat hebt gedaan.
behalve de set zit er niet iets in waar je voor draait, dus waarom niet eerst de gratis spin hun werk laten doen, en daarna desnoods je munten voor gebruiken.
dus voor degene die hun munten er doorheen gedraaid hebben? die missen het waarschijnlijk toch niet eens:p
 

DeletedUser16286

Ik heb nooit voor munten gedraaid. Sterker nog, ik heb nauwelijks munten omdat ik ze niet verdienen kan.

Fg's zijn er niet meer en dagelijkse opdrachten leveren er maar ca. 5 per dag op, mits ik me actief inzet om dat te halen. Dit gaat ook weer ten koste van m'n andere dagelijkse bezigheden.
 

DeletedUser

Fg's zijn er niet meer en dagelijkse opdrachten leveren er maar ca. 5 per dag op, mits ik me actief inzet om dat te halen. Dit gaat ook weer ten koste van m'n andere dagelijkse bezigheden.


5 per dag? dan doe jij toch iets verkeerd, ik kan er makkelijk 15 per dag halen met dagelijkse quests
 

DeletedUser16286

Dit gaat ook weer ten koste van m'n andere dagelijkse bezigheden.

Sorry maar ik ga niet al die flauwekul doen voor een paar van die achterlijke muntjes om vervolgens eens in het half jaar een paar keer extra te kunnen gokken.

Kan die tijd ook nuttig gebruiken door te blijven bouwen.
 

DeletedUser4007

Sorry maar ik ga niet al die flauwekul doen voor een paar van die achterlijke muntjes om vervolgens eens in het half jaar een paar keer extra te kunnen gokken.

Kan die tijd ook nuttig gebruiken door te blijven bouwen.

of is het eerder makkelijk klikken voor ervaring?
lijkt me eerder dat je gewoon een inactieve speler bent die per dag wat ervaring meepakt door bouwen aan te zetten.

en niet verdienen kan?
je wilt niet, dat is heel wat anders dan dat het niet kan.
snap niet dat je hier post als je het zo druk schijnt te hebben.
want enige nut heeft je post niet
erg vreemd als je het zo druk hebt :p
 

DeletedUser16286

Ga je me laten uitpraten of ga jij alles al voor me invullen?

Ik ben juist zeer actief en dat is ook de reden waarom ik bouw. Zo kan je het snelst levelen. UPB maakt me geen moer uit. Als ik inactief was, waarom zou ik dan dit spel nog proberen te redden? (o.a. door migratiesaanvragen in te dienen, en het opkomen voor alle The West spelers die de dupe zijn van Inno's manier van werken wat dit spel dood laat bloeden)

Het klopt inderdaad dat ik meer UPB zou kunnen krijgen als ik me daar volledig op zou richten, alleen is het doodsaai. Ik kies er dus zelf voor om die 15 UP niet te halen, maar dit was het oorspronkelijke probleem ook niet.

Ik heb ook een mening over jullie, heren, maar ik kan het tenminste voor me houden. Erg onbeleeft en onverstandig om meteen van alles over me te roepen. Je weet dat je heel kinderachtig overkomt, toch? En ik heb nooit gezegd dat ik het heel druk heb, dus dat hoef je ook niet meermaals te gaan roepen hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bouwen is saai :|
ik weet dat het onredelijk veel xp geeft maar wat boeit dat nu als je 140+ bent? ik begrijp echt niet waarom zo veel mensen dat interessant vinden, maar dat ene plekje hoger op de ranking is blijkbaar heel belangrijk :p

Maar wat die upb betreft: als je stadskas groot genoeg is om er zo veel mee te bouwen, kan je er ook zelf FGs mee starten, en als je maar genoeg lp hebt krijg je standaard 8+ upb door ontwijkers alleen al, zelfs al ben je de enige die komt opdagen, dus doe dat dan gewoon :p
 

DeletedUser4007


ik had een aardige lange post gemaakt als reactie op je domme posts.

zal het kort houden voor je...
ik vind je een zeikerd

je doet niet aan munten, maar toch zeuren over die munten.
en dan zeker zeggen dat je opkomt voor anderen?
pffffffff laat me niet lachen :laugh:
 

DeletedUser16255

vanaf het begin munten erin gooien terwijl je 20 gratis spins hebt over de duur van het event?

sorry maar dan heb je al munten teveel als je dat hebt gedaan.
behalve de set zit er niet iets in waar je voor draait, dus waarom niet eerst de gratis spin hun werk laten doen, en daarna desnoods je munten voor gebruiken.
dus voor degene die hun munten er doorheen gedraaid hebben? die missen het waarschijnlijk toch niet eens:p



ik kan je vertellen, met 20 spins red je het niet om die set te halen, althans, mij lukt dat niet.
En of ik nu al mijn munten daaraan verspil, of aan het einde dat maakt ook niet veel uit. ja, het had nu munten gescheeld omdat de prijs van een keertje draaien naar beneden is gegaan...

maar je hebt gelijk hoor, ik mis die munten toch niet :p moet er toch iets mee doen :D
 

DeletedUser

Zijn die hartjes dingen die je houdt tot volgend jaar? Ik heb op dit moment 85k hartjes zonder dat ik er goud voor heb gebruikt. Die Juan set gaat er niet inzitten voor mij, dat is wel duidelijk, maar ik ben benieuwd wat er met die hartjes gaat gebeuren na dit event (ik kan het denk ik wel raden). Zijn die Juan set en die kraaien set dingen die elk jaar terug komen? Of is er volgend jaar weer een andere set waar voor gespeeld kan worden?
 
Bovenaan