• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Valentijnsdag in The West!

Dat klopt en daarmee wordt de juan set bedoelt neem ik aan (kledij iig).
Ondertussen krijg je dan wss of de wapens of paard en zadel (schilderij) en ik het rad zit dan die kraaienset.

Nog wel een vraag aan Muf-Muf: wordt die kraaienset, net als de Barman's ook nog veilbaar later?
 

DeletedUser16350

Dat klopt en daarmee wordt de juan set bedoelt neem ik aan (kledij iig).
Ondertussen krijg je dan wss of de wapens of paard en zadel (schilderij) en ik het rad zit dan die kraaienset.

Nog wel een vraag aan Muf-Muf: wordt die kraaienset, net als de Barman's ook nog veilbaar later?

De paard en zadel zijn ook een beloning in het systeem van tot 180K. de 2 voor de set rond de 90K zijn dus het paard en het schilderij. wapens zitten in de eindset van 180K
 
Wat bepaald hoeveel harten je krijgt bij een arbeid? Loon/XP etc? Of maakt het niet uit welke arbeid je doet, (krijg je bij Katoen Plukken net zo veel als bij Greenhorns rondleiden bijvoorbeeld?).
 

DeletedUser4130

Dat is (lichtjes) random per uur, maar niet level/job afhankelijk. Je verdient er wel meer per actiepunt door langdurig te werken. 15 sec krijg je vaak 2-3 hartjes, terwijl je voor een uur al snel in de honderden zit.
 

DeletedUser16286

Klopt het dat je met Bouwen in een stad minder harten krijgt dan bij arbeiden (per uur)?

Als dit zo is is het absurd, achterlijk en moet het direct afgeschaft worden. Anders moet iedereen straks al gaan reskillen om die 180k kist te halen.
 

DeletedUser15915

Klopt het dat je met Bouwen in een stad minder harten krijgt dan bij arbeiden (per uur)?

Als dit zo is is het absurd, achterlijk en moet het direct afgeschaft worden. Anders moet iedereen straks al gaan reskillen om die 180k kist te halen.

Waarom zou je moeten reskillen als je met bouwen minder harten krijg dan met andere arbeiden? Als bouwer kan je de meeste arbeiden alsnog doen :D
 

DeletedUser15915

Die wereld beloningen zijn ook een stuk makkelijker geworden, of ligt dit aan mij?
 

DeletedUser4130

Op w1 gaan ze een stuk sneller dan voorheen inderdaad. Zitten nu op 4/5 :)
 
Is dat geen fout? Want normaal haalden we ze altijd ook wel, maar pas tegen het einde aan kwam de laatste. Nu zijn ze binnen de dag al binnen?

En tyrus, weet jij misschien of die kraaienset naderhand nog veilbaar wordt?
 

DeletedUser

One foolish Romeo: opdrachtgever Chatan verschijnt niet bij mij. Komt die pas op 14 febr. misschien, of is dit weer een van de beroemde bugs.?
 
Bovenaan