• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Valentijnsdag in The West!

DeletedUser4891

KoMtJc6.png

How-About-No-01.jpg
 

DeletedUser16255

die prijs om nog een keertje te draaien vind ik ook wel absurd hoog.... maar dat is mijn mening :p
 

DeletedUser16286

Dan moet je wel eerst 50 munten hebben :p en dan heb je een kleine kans op een kledingstuk.

Wat ik vooral gek vind is dat de hartcontainer voor 480 nuggets / upm nu in eens niet meer te koop is?
 

DeletedUser16255

25% kans op een brief?... moet je wel precies geluk hebben... dan krijg je misschien wel je inzetbedrag terug -.- en zo kan je behoorlijk lang door blijven draaien zonder dat je echt iets krijgt (ja ik spreek uit ervaring) grootste kans zit em bij de brieven met een belachelijk laag bedrag/hartjes... iets waar sommige (waaronder ik) dan weer niks om geven maar gewoon die kleding willen. daar had van mij best wat meer over nagedacht mogen worden.
 

DeletedUser

Ik had daarnet 20k harten verzameld, in dat persoonlijke beloningen schermpje stond dat ik daarmee een hartcontainer verdiende, toen ik echter die 20k kreeg stond er dat ik een hartcontainer + met staal versterkt kistje had verdient voor deze achievement. Vervolgens staat de hartcontainer netjes in mijn inventaris, alleen is het met staal versterkte kistje nergens te vinden. Was/is dit een bugje?
 

DeletedUser4130

Het lijkt erop dat het stalen kistje soms ten onrechte meerdere keren tussen de verdiende beloningen wordt getoond in de popup. Je krijgt 'm wel maar één keer in je inventaris. Zal de fout doorgeven, bedankt voor het melden allemaal!
 

DeletedUser4007

bij de opdracht "weg met valentijnsdag"
na de keuze opdracht van arbeiden/ duels, wordt de volgende opdracht bij scarletts zomerhuis niet weergeven

id 2172 huifkarren repareren 8 uur verschijnt niet :(

bugje?
 

DeletedUser16255

nu ik trouwens toch aan het klagen ben over het event; :D

Die beloningen mogen best aangepast worden. 100 harten? 1000dollar? . die beloningen vind ik nu niet echt geslaagd ofzo. en de kans daarop is nogal groot, en de gemiddelde speler heeft er niks aan.
Met zo'n beetje elk event zijn er extra producten (om lp/ap/motivatie bij te vullen) en karaktermedailles toegevoegd (aan die dingen heb je dus echt wat).
Nu ben ik dus eigenlijk benieuwd waarom dat nu niet het geval is.

kan jij daar een antwoord op geven waarom dat zo is mufmuf?

in ieder geval een suggestie voor de volgende keer...

IW
 

DeletedUser4007

dat is elk valentijn zijn
net als dag of de dood met de bloemen:p
 

DeletedUser16255

met de dag van de dood kon je tenminste nog andere beloningen krijgen.... valentijn is alleen een paar hartjes, een paar dollars of je krijgt je munteninzet terug waardoor het er eigenlijk op neer komt dat je alleen maar hartjes of een paar luttele dollars krijgt...
 
nu ik trouwens toch aan het klagen ben over het event; :D

Die beloningen mogen best aangepast worden. 100 harten? 1000dollar? . die beloningen vind ik nu niet echt geslaagd ofzo. en de kans daarop is nogal groot, en de gemiddelde speler heeft er niks aan.
Met zo'n beetje elk event zijn er extra producten (om lp/ap/motivatie bij te vullen) en karaktermedailles toegevoegd (aan die dingen heb je dus echt wat).
Nu ben ik dus eigenlijk benieuwd waarom dat nu niet het geval is.

kan jij daar een antwoord op geven waarom dat zo is mufmuf?

in ieder geval een suggestie voor de volgende keer...

IW


Tsja, dit wordt bij andere evenementen inderdaad wel gedaan, maar deze is net een tikkeltje anders en dat nu al voor de 3e (of 4e?) keer op rij. En het concept van dit event is gewoon anders, dus vandaar dat de beloningen en dergelijke anders zijn.
 

DeletedUser4007

met de dag van de dood kon je tenminste nog andere beloningen krijgen.... valentijn is alleen een paar hartjes, een paar dollars of je krijgt je munteninzet terug waardoor het er eigenlijk op neer komt dat je alleen maar hartjes of een paar luttele dollars krijgt...

het zijn gratis spins.
niemand verplicht je om er ook upb/nuggets aan uit te geven

dus jij bent van mening, dat omdat er een event is, er ook grote en betere en meerdere prijzen in moeten zitten?

begint er meer op te lijken dat je gewoon inhalig bent:p
 
Bovenaan