• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Update 1.35

DeletedUser5512

.. en vergeet je scheermes niet voor het kleine beetj extra mikken :boone: (bris)

nee zeker niet :p, zijn wel wapens met betere bonussen, maar ik bedoel: kijk die stoere look joh, als het verkleedthema straks "beest" wordt dan weet ik wel wat ik ga inzenden :D
 

DeletedUser14801

snap iets niet over die spoorwegen ? wat moet je doen en wanneer komt die lijst met opdrachten ?
 

DeletedUser

Is de update al op de .net versie?

De update is nog nergens. Het kan ook nog wel een tijdje duren voordat hij op .net wordt toegepast. De update is nog niet eens op de Beta helemaal doorgevoerd. Geduld is een schone zaak :)
 

Deleted User - 246560

Het is verspreid over een aantal dagen, dus dat is gewoon goed te doen.
En er staat dat er nog meer komen en dat er nog wat veranderingen komen, die jij hebt verzonnen zijn idd leuk ja :D

Verder heb ik er ook echt zin in. Heb geen idee hoe de vorige lay-out eruit zag, maar heb er alle vertrouwen in met die kritische nederlanders :p
Ik vind dat munten systeem ook beter als kistjes, want de waarde van kistjes is gewoon te verschillend. Alleen jammer dat je niet gelijk resultaat hebt na een goed gevecht:boone:
Hoop idd ook dat je alleen op premium werelden munten kan kopen


Tja is gewoon te doen. Maar niet iedereen vind dueleren leuk. OF craften. Nu word je een beetje gepushed die richting uit om dat te doen. Actief zijn kan op vele manieren gemeten worden. En op de beta, omslachtig om bv je reports van je arbied op te vragen, moet via telegrams.
 

DeletedUser3434

Dit gaat volgens mij één van de mooiste updates worden sinds de forten er zijn :)
Maar ik heb wel mijn vragen bij het verwisselen van de staal-verstevigde-kisten naar 3 UPB's. Aangezien deze kisten uiterst zeldzaam zijn en je bij een FG zo'n 11 munten kunt krijgen vind ik dit wel een beetje uit balans liggen. Ik weet natuurlijk niet hoe moeilijk het is om deze 11 munten te krijgen. Maar indien dit samenhangt met de 1500xp mogen de 3 munten toch iets naar boven :)
 

DeletedUser

Dit gaat volgens mij één van de mooiste updates worden sinds de forten er zijn :)
Maar ik heb wel mijn vragen bij het verwisselen van de staal-verstevigde-kisten naar 3 UPB's. Aangezien deze kisten uiterst zeldzaam zijn en je bij een FG zo'n 11 munten kunt krijgen vind ik dit wel een beetje uit balans liggen. Ik weet natuurlijk niet hoe moeilijk het is om deze 11 munten te krijgen. Maar indien dit samenhangt met de 1500xp mogen de 3 munten toch iets naar boven :)

Ik heb nog nergens gelezen dat stalen kistjes 3 munten waard zijn. Mag ik vragen waar je die informatie vandaan hebt?:)
 

DeletedUser8962

citaat uit de officiele aankondiging:

*Waar je eerder een staal versterkt kistje kreeg, krijg je nu 3 UPB's. Voor het deelnemen aan een fortgevecht krijg je een extra munt en voor het winnen ook. Winnaars krijgen maximaal 11 munten en verliezers maximaal 10 per fortgevecht.
 

DeletedUser

Dus ipv die kisten krijg je 3 upb's.. Of staal dan 3 upb's waard is, staat er toch echt niet hoor.

Edit; daarnaast stelde Deckster niet dat een stalen kist 3 upb's waard zou zijn, hij had het alleen maar over de balans vergeleken met nu (kistjes) en na de update (muntjes).

Dus samen beter lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dus ipv die kisten krijg je 3 upb's.. Of staal dan 3 upb's waard is, staat er toch echt niet hoor.

Edit; daarnaast stelde Deckster niet dat een stalen kist 3 upb's waard zou zijn, hij had het alleen maar over de balans vergeleken met nu (kistjes) en na de update (muntjes).

Dus samen beter lezen.

Dat is nog niet bekend.
 
Bovenaan