• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Update 1.35

DeletedUser

wanneer is die update

Onbekend, maar gaat nog wel een tijdje duren. Dit moet nog ingevoerd worden op de Beta, waar het nog getest moet worden. Dan gaat de update naar de Duitse en Engelse servers en dan komt die bij ons. :)
 
Wat gebeurt er met de kistjes die je krijgt voor opdrachten en die van prestaties(bijv. zoveel nuggets gebruiken). Deze worden toch niet vervangen he?!!?
 

DeletedUser

Ik wordt zo vreselijk moe van die mensen die bij elk wissewasje gaan huilen dat de premiumbetalers voordeel hebben. NATUURLIJK hebben wij voordeel.
Jullie niet premiumbetalers spelen gratis en krijgen updates DANKZIJ ons!

Als wij ons niet blauw betaalden aan dit spel dan zouden we misschien nog wel 5 updates minder hebben gehad en dus ook die voordelen.

Jullie hebben er geen flauw benul van wat sommige spelers aan dit spel uitgeven, laat ze daar ook lekker het voordeel van hebben.
Je klaagt in een supermarkt toch ook niet bij de directeur dat iemand anders meer spullen in zijn winkelwagentje heeft? Wie meer betaalt die heeft meer.
En zoals gezegd hebben jullie veel voordeel bij de premiumbetalers. Hoe meer manieren Innogames bedankt om ons nuggets te laten kopen, hoe sneller en beter the west zal gaan draaien. Wees dus blij met alles wat ze doen om onze zakken te legen. Laat ons zo gek zijn om te betalen en lach lekker in je vuistje dat je mee mag liften op onze zuurverdiende centjes. Amen.
 

DeletedUser5512

Ik wordt zo vreselijk moe van die mensen die bij elk wissewasje gaan huilen dat de premiumbetalers voordeel hebben. NATUURLIJK hebben wij voordeel.
Jullie niet premiumbetalers spelen gratis en krijgen updates DANKZIJ ons!

Als wij ons niet blauw betaalden aan dit spel dan zouden we misschien nog wel 5 updates minder hebben gehad en dus ook die voordelen.

Jullie hebben er geen flauw benul van wat sommige spelers aan dit spel uitgeven, laat ze daar ook lekker het voordeel van hebben.
Je klaagt in een supermarkt toch ook niet bij de directeur dat iemand anders meer spullen in zijn winkelwagentje heeft? Wie meer betaalt die heeft meer.
En zoals gezegd hebben jullie veel voordeel bij de premiumbetalers. Hoe meer manieren Innogames bedankt om ons nuggets te laten kopen, hoe sneller en beter the west zal gaan draaien. Wees dus blij met alles wat ze doen om onze zakken te legen. Laat ons zo gek zijn om te betalen en lach lekker in je vuistje dat je mee mag liften op onze zuurverdiende centjes. Amen.

en daar komt nog bij dat non-premium spelers op the-west een stuk beter af zijn dan op tribalwars bijvoorbeeld, daar kan het stukje premium zo bepalend zijn dat je zonder gewoon helemaal doodgaan en je hele account weg is. Op the-west kan je gewoon wat aankloten zonder premium, en met sponsorpay kan je nog heel gemakkelijk het een en ander krijgen als je dat even hard nodig hebt.
 

DeletedUser

Lijkt me wel een leuke update, wel jammer dat de kistjes in fg's verdwijnen, maar hopelijk wordt dat gecompenseerd doordat de kistjes die je kan kopen niet té duur zijn. Het enige wat me niet aanstaat is het volgende:

The Union Pacific Shop(UPS)
Speciale voorwerpen kunnen gekocht worden met UPB en goudnuggets in de UPS.

Dit lijkt verdacht veel op de kerstpakjes, en die brachten het spel volledig uit balans. Premium spelers mogen voordelen hebben, dat is ook logisch, maar dit gaat er wel over, want nu kan je onbeperkt premiumkisten kopen! Dat betekent dat je als lvl 1 al alle genaamde wapens, broeken en riemen kan hebben... zonder er iets voor te hoeven doen. Ik hoop echt dat dit enkel op de premiumwerelden wordt doorgevoerd, en niet op de oude.
 

DeletedUser

Ik geef appel en freewilly deels gelijk. Het is natuurlijk logisch dat degene die niet betalen minder voordeel hebben dan de betalers. Zelf gebruik ik geen goudnuggets maar ik kan er dan ook goed mee leven dat premium gebruikers meer loon, etc hebben. Maar er zijn dan weer andere premium functies die totaal overdreven zijn zoals the-w zegt. Soms gaat het niet meer om de ervaring maar gewoon om hoeveel geld je hebt. ;)
 

DeletedUser

Ik weet niet wat ik moet denken van deze update. Je krijgt USP(?) voor dat lijstje dat je afmaakt, maar daarvoor is het op veel werelden al echt te laat.
 

DeletedUser8307

Ik weet niet wat ik moet denken van deze update. Je krijgt USP(?) voor dat lijstje dat je afmaakt, maar daarvoor is het op veel werelden al echt te laat.

Je weet nog niet eens wat de vereisten zijn dus waarom zou het al te laat zijn?
 

DeletedUser

Het lijkt me een heel leuke update. Iets geheel anders.

Ik kan ook allerlei bezwaren verzinnen maar vooraleerst ben ik ontzettend nieuwsgierig naar hoe een en ander gaat werken...

Kom maar op met die update!
 

DeletedUser8380

Ik ben blij met een nieuwe update. Echter vind ik het jammer dat de gewone kistjes van fortgevechten verdwijnen. Ik vond dit altijd wel een toffe bonus bij een fortgevecht.

Voor mij is eender welke update goed, als hij maar evenwichtig is. Zolang betalende spelers dus niet veel en veel beter zijn dan niet betalende spelers en zolang de verhoudingen tussen AV, B, D en S ook evenwichtig blijven.
 

DeletedUser

ik ben wel tevreden over het praten van de updates. wanneer wordt ie gedaan?
 

DeletedUser1963

Stel je een fortgevecht in het echt voor: je hebt 120 mensen die heel goed schoten kunnen vangen, daar win je dus niet mee als het allemaal schele mensen zijn die zelfs vanaf een meter afstand iemand missen. Dus mikken moet ook belangrijk zijn. (en dat is ook zo)
Als er geen leider is rent iedereen maar door elkaar, leiderschap dus ook belangrijk. (dat is ook zo)

Ik vind LP-bommen eigenlijk zwak, je zal een fort altijd behouden omdat er nou eenmaal een ronde-limiet opzit en daarom winnen ze, als ze geen mikken/leiderschap hebben maar wel allemaal 8k LP dan zouden ze toch winnen, daar moet je (vind ik) niet meer dan anderen op beloont worden. Het is veel knapper om met tacktiek te winnen dan lompweg ergens 55 rondes gaan staan.

pas had ik op w2 als LP-bom 5100 schade gedaan. ik liet vele GG spelers achter me. ik vind dat dat skillen op FG-skills een beetje overschat wordt. Er zit ook gewoon een hoge geluksfactor bij....
 

DeletedUser5512

pas had ik op w2 als LP-bom 5100 schade gedaan. ik liet vele GG spelers achter me. ik vind dat dat skillen op FG-skills een beetje overschat wordt. Er zit ook gewoon een hoge geluksfactor bij....

zo is dat, heel veel lp, 20 uitwijken, 20 mikken en 20 leiderschap, en je bent al een top fortvechter en krijgt zowat altijd een kistje:)
 
Bovenaan