• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Update 1.35

DeletedUser

Beste spelers,

Je kunt hier discussiëren over de aankomende update 1.35.

Kijk hier voor de aankondiging.
Met vriendelijke groet,

The West Team
 

DeletedUser12045

ik snap nog niet helemaal wat er nu in die UPB kan zitten,maar het lijkt me wel iets heel leuk :D
 

DeletedUser8307

Die "UPB" is een munt, waarmee je kistjes enzo kan kopen. Er kan daar volgens mij niks in zitten... Ik begrijp wel niet veel van die spoorweg. :huh:
 

DeletedUser1448

Lijkt me leuk. Wel jammer dat de kistjes verdwijnen. Ik weet het, ze komen terug onder andere manieren maar toch :p
 

DeletedUser

ik vind het ook stom dat je ze gewoon kan kopen met nuggets, hopelijk niet op de oude werelden
 

DeletedUser12045

ik snap het nog niet :p is het zo dat je met 10 UPB een soort van stalen kist van kopen of hoe zit het nu :p
 

DeletedUser

Die "UPB" is een munt, waarmee je kistjes enzo kan kopen. Er kan daar volgens mij niks in zitten... Ik begrijp wel niet veel van die spoorweg. :huh:

Dat van de spoorweg is ook maar een verhaaltje wat in feite weinig bijbrengt. Het belangrijkste komt na de "beste spelers" ;)
 

DeletedUser

6.8 op 10
ik vind het reuze spijtig dat we geen kisten meer krijgen maar die update lijkt me leuk...
 

DeletedUser

ik vind het ook stom dat je ze gewoon kan kopen met nuggets, hopelijk niet op de oude werelden

Hoop ik ook niet. Dan kan het hele jaar door kistjes worden gekocht met nuggets, niet enkel met kerst zoals afgelopen jaar...

Voor de rest ben ik vrij positief over deze update tot nu toe, ik zie wel hoe het er precies uit komt te zien :)
 

DeletedUser13992

kvind het dom dat kisjes verdwijnen,nu krijgn we minder kisjes en weinig munten,die kisjes kosten waarschijnlijk veel

innogames is duur geworden voor events vragen ze al veel nuggets en voor dit moet je veel muntzn hebben voor kisjes te hebben

allen geld incasseren doen ze,het kan hun niet schelen wat wij ervan vinden
 

DeletedUser12590

En ja hoor, het voordeel van de duellant is gekomen.

De dag is voltooid bij 3 van de 4 taken. De taken zijn:

Los 4 opdrachten op
Duelleer met 4 spelers
Doe 10 NPC duels
Maak 3 voorwerpen

1) kan iedereen, maar niet iedereen is bereid om naar indianendorp te lopen, lijkt me
2) duellanten werkje
3) kan iedereen, maar 10 is wel erg veel
4) Moet kunnen, maar hoe moet je en 4 dagelijkse opdrachten doen, en duelleren en je spullen vinden voor het craften?

Premium gebruikers zijn duidelijk in het voordeel, daar je met 100 Actiepunten dit nooit kan halen:
4xduelleren = 48 punten
10xNPC = 50 punten
-----------------+
98 punten

En daarbij nog eens punten voor het vinden van je craftspullen en voor de opdrachten. Kom je toch wel boven de 120 punten uit, al dan niet 150 punten (2 uur een arbeid doen voor een dagelijkse quest = 48 punten, met mazzel vind je spullen voor het craften).

Daarom vind ik wel dat er snel gezocht moet worden naar alternatieve puntmogelijkheden. Bijvoorbeeld voor bouwers. De kerk wordt uiteindelijk toch infinite level? Nou: bouw X uur.

Of bijvoorbeeld:
Rijd X mijl op een ezel/jong hengst/QH etc.
Doe X pokerrondes (is wel al op beta, komt hier wss ook wel)

Geen taak met een fortgevecht, daar je voor fortgevechten als Uniepunten krijgt. Het mag er van mij best wel in, maar dan zouden er veel punten verdient kunnen worden met fortgevechten.



Ik moet hier wel aan toevoegen, dat ik het idee van uniepunten voor kistjes wel erg goed vind. Ja, het is jammer dat kistjes verdwijnen uit fortgevechten. Maar bekijk het eens van de andere kant: Een speler van level 40 krijgt nagenoeg nooit een kistje bij een FG tussen spelers van lvl 80-120. Nu krijgen zij ook meer de kans om kistjes te krijgen. Maakt het spel voor hen ook leuker.
 

DeletedUser12045

En ja hoor, het voordeel van de duellant is gekomen.

De dag is voltooid bij 3 van de 4 taken. De taken zijn:

Los 4 opdrachten op
Duelleer met 4 spelers
Doe 10 NPC duels
Maak 3 voorwerpen

1) kan iedereen, maar niet iedereen is bereid om naar indianendorp te lopen, lijkt me
2) duellanten werkje
3) kan iedereen, maar 10 is wel erg veel
4) Moet kunnen, maar hoe moet je en 4 dagelijkse opdrachten doen, en duelleren en je spullen vinden voor het craften?

Premium gebruikers zijn duidelijk in het voordeel, daar je met 100 Actiepunten dit nooit kan halen:
4xduelleren = 48 punten
10xNPC = 50 punten
-----------------+
98 punten

En daarbij nog eens punten voor het vinden van je craftspullen en voor de opdrachten. Kom je toch wel boven de 120 punten uit, al dan niet 150 punten (2 uur een arbeid doen voor een dagelijkse quest = 48 punten, met mazzel vind je spullen voor het craften).

Daarom vind ik wel dat er snel gezocht moet worden naar alternatieve puntmogelijkheden. Bijvoorbeeld voor bouwers. De kerk wordt uiteindelijk toch infinite level? Nou: bouw X uur.

Of bijvoorbeeld:
Rijd X mijl op een ezel/jong hengst/QH etc.
Doe X pokerrondes (is wel al op beta, komt hier wss ook wel)

Geen taak met een fortgevecht, daar je voor fortgevechten als Uniepunten krijgt. Het mag er van mij best wel in, maar dan zouden er veel punten verdient kunnen worden met fortgevechten.



Ik moet hier wel aan toevoegen, dat ik het idee van uniepunten voor kistjes wel erg goed vind. Ja, het is jammer dat kistjes verdwijnen uit fortgevechten. Maar bekijk het eens van de andere kant: Een speler van level 40 krijgt nagenoeg nooit een kistje bij een FG tussen spelers van lvl 80-120. Nu krijgen zij ook meer de kans om kistjes te krijgen. Maakt het spel voor hen ook leuker.

misschien dat als je deze in 3dagen opdeelt dat het wel haalbaar is :)
 
Tjonge, een van de eerste updates waarop ik me echt verheug. Het is iig weer lekker nieuw, of het een echt succes wordt zal de tijd ons leren... maar wat die nieuwe muntjes betreft ben ik iig heel positief :) :rolleyes:

Komt met 1.35 ook die beroerde lay-out trouwens nog? En kun je kiezen of je de oude gebruikt of niet? :mad:
 

DeletedUser15103

Enkel spijtig van de nuggets, hoop zoals iedereen bijna dat ze niet op gewone werelden zullen komen, maar ik vindt het niet slecht :):)
 

DeletedUser8307

Het wordt een leuke update inderdaad. En vooral: Het is iets nieuw! :)
 
Tjonge, een van de eerste updates waarop ik me echt verheug. Het is iig weer lekker nieuw, of het een echt succes wordt zal de tijd ons leren... maar wat die nieuwe muntjes betreft ben ik iig heel positief :) :rolleyes:

Komt met 1.35 ook die beroerde lay-out trouwens nog? En kun je kiezen of je de oude gebruikt of niet? :mad:

Op de beta hebben ze de 'oude' weer gedaan. Wel zijn er wat dingen veranderd, maar gelukkig niet zo sterk zoals ze eerst hadden gedaan.
 
Bovenaan