• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Update 1.35

DeletedUser

heb het op de beta gezien. maar ben er geheel niet over te spreken. maarja dat ben ik natuurlijk. En beta is eerste impressie
 

DeletedUser7902

Ze leren het nooit he :censored: rotupdate lay-out ziet er weer slechter uit... Het wordt nu NOG moeilijker om zeldzame voorwerpen te vinden. Al die veranderingen staan me niet aan, het kan zijn dat het aan mij ligt maar ik vond het vroeger leuker.
 

DeletedUser

En ja hoor, het voordeel van de duellant is gekomen.

De dag is voltooid bij 3 van de 4 taken. De taken zijn:

Los 4 opdrachten op
Duelleer met 4 spelers
Doe 10 NPC duels
Maak 3 voorwerpen

1) kan iedereen, maar niet iedereen is bereid om naar indianendorp te lopen, lijkt me
2) duellanten werkje
3) kan iedereen, maar 10 is wel erg veel
4) Moet kunnen, maar hoe moet je en 4 dagelijkse opdrachten doen, en duelleren en je spullen vinden voor het craften?

Premium gebruikers zijn duidelijk in het voordeel, daar je met 100 Actiepunten dit nooit kan halen:
4xduelleren = 48 punten
10xNPC = 50 punten
-----------------+
98 punten

En daarbij nog eens punten voor het vinden van je craftspullen en voor de opdrachten. Kom je toch wel boven de 120 punten uit, al dan niet 150 punten (2 uur een arbeid doen voor een dagelijkse quest = 48 punten, met mazzel vind je spullen voor het craften).

Daarom vind ik wel dat er snel gezocht moet worden naar alternatieve puntmogelijkheden. Bijvoorbeeld voor bouwers. De kerk wordt uiteindelijk toch infinite level? Nou: bouw X uur.

Of bijvoorbeeld:
Rijd X mijl op een ezel/jong hengst/QH etc.
Doe X pokerrondes (is wel al op beta, komt hier wss ook wel)

Het is verspreid over een aantal dagen, dus dat is gewoon goed te doen.
En er staat dat er nog meer komen en dat er nog wat veranderingen komen, die jij hebt verzonnen zijn idd leuk ja :D

Verder heb ik er ook echt zin in. Heb geen idee hoe de vorige lay-out eruit zag, maar heb er alle vertrouwen in met die kritische nederlanders :p
Ik vind dat munten systeem ook beter als kistjes, want de waarde van kistjes is gewoon te verschillend. Alleen jammer dat je niet gelijk resultaat hebt na een goed gevecht:boone:
Hoop idd ook dat je alleen op premium werelden munten kan kopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zon gevoel dat dit echt iets moois word. Het verhaaltje daarvoor was zo mooi, maar eigenlijk is er dus niet zoiets, dat was ik in het verhaaltje las was prachtig.

De manier waarop je de munten krijgt vind ik taktisch gedaan van ze. Inlogbonus enzo. Ik vind het alleen zeer jammer dat de kistjes verdwijnen, maar aan de andere kant heb ik nu meer kans op speciale items. Ik ben benieuwd op welke prestaties in fortgevechten je zo'n munt krijgt. Alleen vind ik het wel jammer dat de duellanten weer de taak krijgen om meer te duelleren, aan de ene kant zullen ze wat minder goed zijn in fortgevechten, omdat er mensen zijn die zich weer terugskillen naar duellaten, aan de andere kant 4 duels winnen= 4 noobs pakken.....

Ik vraag me echt af wat het verschil in munten zal bedragen na een week tussen een PA gebruiker en een NON PA'er. Als ze beiden ongeveer even actief spelen.
Voor de rest, zou ik dat verhaaltje wel eens in werkelijkheid zien komen, alleen dan niet in de vorm van een treinspoor:p
 

DeletedUser8307

Het zullen wel niet enkel duels zijn, het was maar een voorbeeld wat Marco gaf volgens mij. En van die vier moet je er maar drie kunnen doen, en dan krijg je muntje blijkbaar? ;) Dus dat zal wel goed meevallen! :)
 

DeletedUser

1 ding dat mij nu opvalt...:huh:
Innogames kan niet echt goed plannen!!!
Na de kerstupdate waren de meesten niet echt blij en na 1.34 ook niet. Dus 2 keer slecht nieuws achter elkaar.:D

En nu is er in 1 dag 2 keer fantastisch nieuws :p 1.35 en de CW!!!
 
Voor zover ik lees verdwijnen de kisten niet, het wordt alleen eerlijker bij fortgevechten. Nu krijgen alleen de beste spelers de kisten. Na de update krijgt iedereen van dat speciale geld en kan uiteindelijk iedereen een kistje kopen, de betere spelers zullen het waarschijnlijk alleen sneller kunnen kopen.
 

DeletedUser

is er ook bekend of de lvl cap van 120 omhoog gaat met deze update?
 

DeletedUser7902

Voor zover ik lees verdwijnen de kisten niet, het wordt alleen eerlijker bij fortgevechten. Nu krijgen alleen de beste spelers de kisten. Na de update krijgt iedereen van dat speciale geld en kan uiteindelijk iedereen een kistje kopen, de betere spelers zullen het waarschijnlijk alleen sneller kunnen kopen.

Wat eerlijker? Het zou nogal raar zijn mocht je 10k schade hebben gedaan en je krijgt niets terwijl iemand die 200 schade heeft gedaan en in 3 rondes KO ging wel iets kreeg...
 

DeletedUser

met die munten krijg je zowiezo iets :D
als je meedoet een munt, als je verliest een munt enz.
Dus ik denk dat je meer munten krijgt als je beter speelt ;)
 

DeletedUser5512

het is ook moeilijk voor lp-bommen straks, nu krijg je eigenlijk altijd een ijzeren kistje als je een beetje schoten ontwijkt, maakt niet uit hoeveel je raakt, ko's je uitdeel en dat soort dingen. Straks krijg je voor ieder apart van die punten waardoor je als lp-bom relatief veel minder zal krijgen dan nu:(
 
het is ook moeilijk voor lp-bommen straks, nu krijg je eigenlijk altijd een ijzeren kistje als je een beetje schoten ontwijkt, maakt niet uit hoeveel je raakt, ko's je uitdeel en dat soort dingen. Straks krijg je voor ieder apart van die punten waardoor je als lp-bom relatief veel minder zal krijgen dan nu:(

en terecht
 

DeletedUser

weet je niet, misschien krijg je per 20 rondes dat je blijft leven 1 punt of zo??? Dat weet je pas als er meer bekend wordt.
Eigenlijk vind ik dat full-fg'ers meer mogen verdienen dan lp-bommen :D
 

DeletedUser5512

LP is wel de belangrijkste hoor, en die mensen kunnen al geen goede arbeiden en duels doen, dus dan mag je wel wat krijgen bij een fortgevecht
 

DeletedUser15184

is nice kan ik zeldzaam kistje komen maar de zeldzaamste kist is die dan duur?
 
Bovenaan