• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Update 1.35

DeletedUser8307

Dat zal je wel merken als de update er is. ;) Niemand weet iets nu. (Mods/Marco mss wel)
Of tenzij men het weet op de beta?
 

DeletedUser

is nice kan ik zeldzaam kistje komen maar de zeldzaamste kist is die dan duur?

De zeldzame kisten zullen relatief veel kosten. Wat precies de kosten gaan worden is nog onbekend, maar ik neem aan dat je voor bijv. 2 munten een zak met een product kan kopen, voor 4 munten een tas waar je ook zo'n nutteloos boterpoppetje uit kan halen en dan bij de 6 punten begint het houten kistje. Dan komen nog het ijzeren en stalen kistje en de premium kist. Ik weet natuurlijk niet of de punten van mij kloppen (wss niet), maar het zal heel makkelijk worden om (vaak) nutteloze kisten te krijgen en veel werk om de echt goede kisten te krijgen.
 

DeletedUser15184

De zeldzame kisten zullen relatief veel kosten. Wat precies de kosten gaan worden is nog onbekend, maar ik neem aan dat je voor bijv. 2 munten een zak met een product kan kopen, voor 4 munten een tas waar je ook zo'n nutteloos boterpoppetje uit kan halen en dan bij de 6 punten begint het houten kistje. Dan komen nog het ijzeren en stalen kistje en de premium kist. Ik weet natuurlijk niet of de punten van mij kloppen (wss niet), maar het zal heel makkelijk worden om (vaak) nutteloze kisten te krijgen en veel werk om de echt goede kisten te krijgen.

das waar maar hogere hebben dan meer kans? die zijn veel ervaren dan kleiner lvls zoals ik :p
 

DeletedUser

das waar maar hogere hebben dan meer kans? die zijn veel ervaren dan kleiner lvls zoals ik :p

Je kunt UPB's krijgen in FG's en met een aantal andere dingen. Die andere dingen zijn over het algemeen helemaal jouw zaak, daar bemoeien andere spelers zich niet mee. Wat dat betreft heeft iedereen gelijke kansen dus.

Wat betreft FG's is er wel een verschil. Hogere lvl's zullen, denk ik, meer kans hebben op het halen van het maximum aantal UPB's. Dit omdat zij nou eenmaal meer vaardigheden hebben en betere wapens kunnen dragen. Stel je krijgt 1 UPB als je meer dan 1000 schade toebrengt, dan is dit makkelijker met een HW Winchester dan met een vermolmde boog. Om maar even een uiterste te noemen. Toch is het niet zo dat, zoals nu eigenlijk het geval is, de lage lvl's ondergesneeuwd worden. Doordat je voor jezelf spaart kun je als laag lvl meer UPB's verdienen dan een hoog lvl, als je goed speelt. Dus het ligt voornamelijk aan jezelf hoeveel je gaat verdienen. :)
 

DeletedUser

maar dus de kistjes die je in een FG krijgt worden dan omgewisseld naar UPS munten als ik het goed begrijp
 

DeletedUser

das waar maar hogere hebben dan meer kans? die zijn veel ervaren dan kleiner lvls zoals ik :p

Dat is wel zo, maar voor een laag level zijn voorwerpen al snel goed. Bijv: Iemand van level 20 heeft niks aan een hw peacemaker of zoiets :D
 

DeletedUser

je weet niet waar je over praat. Wie moeten er anders schoten vangen? wij als LP-bommen moeten altijd het vuil werk opknappen... Daar moet je ook voor beloont worden vind ik.

Helemaal mee eens, ze kunnen ook niet meer de opdrachten enzovoort doen.
 

DeletedUser

Stel je een fortgevecht in het echt voor: je hebt 120 mensen die heel goed schoten kunnen vangen, daar win je dus niet mee als het allemaal schele mensen zijn die zelfs vanaf een meter afstand iemand missen. Dus mikken moet ook belangrijk zijn. (en dat is ook zo)
Als er geen leider is rent iedereen maar door elkaar, leiderschap dus ook belangrijk. (dat is ook zo)

Ik vind LP-bommen eigenlijk zwak, je zal een fort altijd behouden omdat er nou eenmaal een ronde-limiet opzit en daarom winnen ze, als ze geen mikken/leiderschap hebben maar wel allemaal 8k LP dan zouden ze toch winnen, daar moet je (vind ik) niet meer dan anderen op beloont worden. Het is veel knapper om met tacktiek te winnen dan lompweg ergens 55 rondes gaan staan.
 

DeletedUser

in een fort waar 120 deffers in kunnen moet je zo ongeveer 20 LPbommen hebben die je op de torens(waar het nodig is)zet en de rest moet met tactiek mikken ontwijken en alles de aanval neer schieten terwijl zij snippen
 

DeletedUser

Lijkt me een hele toffe update! Ik kijk er naar uit! :D Mooi dat vanaf nu niet alleen de beste fort-vechters er met de prijzen vandoor gaan, maar dat actief beloond gaat worden!
 

DeletedUser13992

puur fgers hebben er niets aan he,zelf hun kisjes worden weggenomen
die kisjes zullen heel duur zijn voor wat wij krijgen per fg(munten)
fgers kunnen geen geld meer verdienen he!!
kisjes woren duurder dus je kan bijna geen kisjes meer op de markt zetten
ik vind dit heel dom!!
fgers en lp bommen hebben dus geriskild voor niets en nu die domme update nog waar alleen duellanten voordeel hebben


vele mensen zullen stoppen als die update blijft
maarja denk er zelf maar overna
 

DeletedUser

@smssms: Het is waarschijnlijk zo dat als je full-fg'er bent, je meer munten kan verdienen per fortgevecht. Dit kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar het lijkt mij wel logisch. Je kan maximaal 11 munten halen. Als niet-fg'er zul je misschien blijven steken op 5-6. Als fg'er zul je dan voor de volle 11 punten kunnen gaan. Dat betekent dat je dus twee keer zoveel munten kunt halen vanwege je skills. Als de kisten dan niet buitensporig duur worden wat betreft munten dan zal het echt geen probleem zijn. Ik denk dat het eerlijker word dan nu, omdat je nu zit met het probleem dat mensen als Henry J. op Briscoe bijna altijd een kistje krijgt, terwijl anderen bijna nooit een kistje krijgen. Dat is nou ook niet helemaal eerlijk. Dit zorgt ervoor dat Henry nog steeds veel kistjes kan krijgen, maar anderen ook kansen krijgen.

PS: Henry, ik nam jou even als voorbeeldje :p
 

DeletedUser13404

Wat dit wil zeggen is gewoon, dat de mensen die betalen nu niet enkel bij kerstmist cash items kunnen kopen, maar wanneer ze maar willen... ;)
Daar komt het op neer
En mss na 5 jaar spelen dat de niet betalers ook iets leuks zullen hebben ;)
 
Bovenaan