• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Paasevenement 2016

DeletedUser15117

Fouten ook je vaak pas tegen als het al brdhikbaar is, dus als de fout gevonden wordt bekend maken aan de spelers.
 

DeletedUser16049

Meestal is het bij de spelers eerder bekend als er iets niet klopt dan moderators.

Eigenlijk weten wij al dat het niet klopt en dus niet verder kunnen, jammer genoeg kunnen we dat zelf niet aanpakken.

Melden en geduld hebben is het beste medicijn. :hmf:
 
Ik ben eerlijk gezegd klaar met al deze events constant. Tijdens een event zijn er nauwelijks tot geen fortgevechten en dit maakt het spel er nou niet bepaald levender op.

Ik snap best dat we t melkkoetje van Innogames zijn maar iets minder mag wel, pleaseee....
 

DeletedUser10506

Ik ben eerlijk gezegd klaar met al deze events constant. Tijdens een event zijn er nauwelijks tot geen fortgevechten en dit maakt het spel er nou niet bepaald levender op.

Ik snap best dat we t melkkoetje van Innogames zijn maar iets minder mag wel, pleaseee....


Denk dat velen je zullen tegenspreken ;)
Merk het zelf dat tijdens event ik actiever op the west zit om toch die mooie setjes te halen.
Zal wel niet de enigste zijn die actiever speel tijdens eventen ;)
 

DeletedUser16049

Zal wel niet de enigste zijn die actiever speel tijdens eventen ;)

Is er sowieso meer leven in de saloon chats met een evenement. Mensen loggen vaker in (wegens evenement duels), echter lijden duels / fortgevechten onder evenement.

22 dagen zonder goede fortgevechten overleven we toch wel? :no:
 
Denk dat velen je zullen tegenspreken ;)
Merk het zelf dat tijdens event ik actiever op the west zit om toch die mooie setjes te halen.
Zal wel niet de enigste zijn die actiever speel tijdens eventen ;)

Nee, je geeft Curiosity zelfs gelijk gewoon, het is de melkkoe van Innogames.
Dieptreurig natuurlijk dat een spel alleen een beetje opleeft om eitjes/hartjes of bloemetjes te farmen de hele dag. Die sets maken het spel al helemaal kapot, al jarenlang.
Steeds meer mensen haken af, of door te stoppen met spelen, of door te stoppen met nuggets uit te geven.

En de fortgevechten kakken wel degelijk gigantisch in tijdens zo'n event, keer op keer. En er zit soms amper een maand tussen 2 van die events.
Duels worden ook ineens taboe verklaard, onder het mom van: kom op hey, ik loop eieren te zoeken om de set te kunnen halen en jij schiet me bijna KO!

Dit spel is op sterven na dood, die belachelijke toename van events (plus 4 sets per event) de afgelopen paar jaar is slechts om te proberen de laatste paar centen uit de zakken van de resterende spelers te kloppen.
 
idd die events kunnen me gestolen worden. Ik hoef die kansloze setjes niet, ik kom alleen voor fortgevechten, ik log dus inactiever in bij events, omdat het arbeiden die eitjes en al die andere onzin mij 0,0 boeien. Je hebt altijd de mogelijkheid om no-life te arbeiden, maar enkel bij events heeft het meer nut. Als je wil dat het spel actiever wordt, waarom voeg je dan niet een constante reward in door no-life arbeiden, kunnen die events ook weer weg.

Fortgevechten is het enige collectieve vlak van het spel waarin je kunt en moet samenwerken met veel mensen tegelijk die het spel spelen. Enkel avo's is daarna een actieve collectieve bezigheid, maar die zijn al helemaal kansloos.
 

DeletedUser4007

misschien moet inno een server maken die 24/7 fortgevechten doet
waar je je karakter heen kan zetten:p

en jordes....jij bent een gewoon een zeur, want het enige wat je interesseert is fortgevechten
zelfs voor tijdens en na loop je te zeuren over spelers.
dus het lijkt erop dat zeuren het enige is wat je interesseert:p
het spel heeft meerdere aspecten, en die behoren eigenlijk allemaal actief te blijven

het probleem met forten is oook dat er te weinig te doen is op een gevecht na
waarom bouwt inno in het hele fort gebeuren niet meerdere dingen in.
bv bij 50k schade op spelers op avo toren dat de toren na gevecht een level zakt
zodat die opnieuw opgebouwt moet worden
zo hou je wel de meerdere activiteit erin
:p
 

DeletedUser16491

wat nog erger is inno heeft nu nieuw fg set een goed set mensen gaan er geld aan uit geven en over een maandje komt de nieuwe fg update en we kunnen de setjes weggooien en ze doen het event erna weer fg set waar ze lekker aan kunnen verdienen ;)

ten eerste waarom die nieuwe fg update en het antwoord dat ze nog aan het testen zijn op bèta maak niet uit want het komt erdoor
 

DeletedUser1963

als je 5x 9k doet heb je ook nog kans op de 800 nugs/48 k eitjes categorie he... Heb er met andere events af en toe een duelwapen of geweer uit gehaald. Vanmorgen zag ik ook weer iemand met een complete kist.
 

DeletedUser4007

Fout! :no: Stalen kist zit tegenwoordig in de 1500 (groene) categorie...

klopt
de edele en de unieke kist zitten in de 9k box ;)

maar goed nillie, ik had vorige keer ook die grap met premium kist e.d
dus vandaar dat ik deze keer op de 9k gok
 

DeletedUser

Er zit momenteel helaas een foutje in die opdracht, de eieren zijn (nog) niet te vinden. Er wordt in ieder geval aan een oplossing hiervoor gewerkt.
Is dit al opgelost? De opdracht http://prntscr.com/aknw8e bestaat nog steeds en ik kan er verder nergens iets over vinden behalve in dit topic. We zijn inmiddels al een paar (werk)dagen verder en tenzij je dit heel vaak moet doen werkt het bij mij nog niet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan