• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Paasevenement 2016

DeletedUser16559

vandaag wederom drie spelers weer moeten vertellen dat het een bug is.

Ik snap niet zo goed waarom dat niet wordt aangekondigd, want een kort berichtje met die toelichting is volgens mij nog geen half uur werk en daar stel je een hoop spelers gerust mee...
 

DeletedUser4007

volgens mij kunnen ze ook gewoon een ingame bericht maken
net zoiets als een melding als er een event of nugget koop is

kleine moeite groot plezier en scheelt een hoop ergenis:p
 

DeletedUser16286

Wanneer wordt het eindelijk upgradebaar? Duurt me nu al 3 weken te lang en het is nergens voor nodig (en zelfs niet zo slim) om ons hierop te laten wachten. :|
 

DeletedUser4130

wanneer worden die eventwapens uitgedeeld....?​

Dat moet manueel gebeuren na afloop van het event als de winnaars doorgegeven zijn. Denk dat je minstens op een paar dagen moet rekenen, maar weet het niet zeker.

Wanneer wordt het eindelijk upgradebaar? Duurt me nu al 3 weken te lang en het is nergens voor nodig (en zelfs niet zo slim) om ons hierop te laten wachten. :|

Hier is nog niets over bekend, ik zal eens navragen. Update: hier hebben we nog geen info over gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat moet manueel gebeuren na afloop van het event als de winnaars doorgegeven zijn. Denk dat je minstens op een paar dagen moet rekenen, maar weet het niet zeker.[/I]

dit vind ik echt belachelijk,Inno weet al wekenlang dat dit event vandaag stopt,en dat die wapens verdeeld moeten worden.......maar ze hebben daar dagen voor nodig...???

denk dat ze eerst de nuggets tellen die we verbruikt hebben....:huh:,
 

DeletedUser4130

Heb je op een wereld gewonnen? Ik kwam niet in de buurt, helaas :p

Weet niet precies hoe het verdelen werkt, een deel moet wel handmatig en dat voor x werelden per x taalzones. Kan me wel voorstellen dat de winnaars niet graag lang wachten op zo'n speciale wapens natuurlijk :)
 

DeletedUser4130

Top, veel plezier ermee! Op welke wereld heb je ze gehaald? Ben benieuwd wie er op w1 te pakken heeft.
 
Bovenaan