• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Paasevenement 2016

DeletedUser16049

Of ik kan niet duelleren of de npc duellanten van het evenement zijn te sterk. Iemand anders last van? :D

Iemand enig idee hoe het wel te doen is?
 
Wel grappig Mr. Stone, maar je wist toch wel dat er op termijn altijd toch weer wapens komen die net iets beter zijn zodat zo'n investering snel achterhaalt is? Dat geldt al vanaf de eerste setjes en gaat iedere keer precies zo, dus ken de geschiedenis!

't Is inderdaad wel zo dat 't nu wel heel erg snel is en dat is wel betreurenswaardig, maar aan de andere kant: dat geweer met duelwapen van die set is wel supergoed en samen veel beter dan de nieuwe ;)
 

DeletedUser16559

Het zal wel aan mijn onoplettendheid hebben gelegen, maar ik kwam zojuist tot de ontdekking dat de nieuwe Ravenset een fg boog heeft die beter is dan de Gokkersset die jullie mij 4 dagen geleden voor 50 Euro aangesmeerd hebben. Fijn!


kan aan mij liggen, maar volgens mij is de boog maar ~18 schade beter.
het gokkerssetje heeft wel een veel betere setbonus ;)

Of ik kan niet duelleren of de npc duellanten van het evenement zijn te sterk. Iemand anders last van? :D

Iemand enig idee hoe het wel te doen is?

Ik ben half bouw, half handel (iets met geen geld en toch omskillen) en ik versla ze makkelijk.

Op dakota ben ik full duel en ook daar gaat het me heel eenvoudig af.

Dus ik weet niet wat jij dan fout doet, of als skillset hebt, maar ik heb geen enkel probleem so far.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die klote NPC duels moeten ze afschaffen, kansloos gewoon. Er zijn zoveel events waar je geen fuck moeite hoeft te doen en waarom dan één event met duels? Met scout win je niet en ik ga niet telkens mijn kleding om de 8 uur wisselen. Verlies zo wat alles.
 

DeletedUser4891

Ik heb m'n buik een beetje vol van deze events. Ik ga gewoon in de vakantiemodus want anders ga ik mezelf weer zitten dwingen om in te loggen terwijl ik mijn tijd eigenlijk aan nuttige dingen zou moeten besteden.

Daarnaast is het nogal frustrerend dat we WEER 100 keer per dag moeten klikken om die paaseieren naar alle vrienden te versturen. Ook is het erg vervelend dat die 24 uur cooldown start zodra je eieren verstuurt en niet gewoon om 0:00 (zoals bij de meeste spellen het geval is).

Uiteraard kan Muf muf hier niets aan doen, maargoed, ik had wel ff zin om mijn emmer zeik om te trappen. :p
 

DeletedUser10506

Is idd jammer zoals je zegt mark maar nu kunnen we om de 23 uur al eieren sturen wat het gemakkelijk maakt om telkens op hetzelfde tijdstip die eieren te versturen ;)
 

DeletedUser4891

Is idd jammer zoals je zegt mark maar nu kunnen we om de 23 uur al eieren sturen wat het gemakkelijk maakt om telkens op hetzelfde tijdstip die eieren te versturen ;)

Hmm my bad, dat had ik nog niet gezien.

T-W gaat met stappen vooruit, kleine stappen, maar toch. :laugh:
 

DeletedUser4007

Die klote NPC duels moeten ze afschaffen, kansloos gewoon. Er zijn zoveel events waar je geen fuck moeite hoeft te doen en waarom dan één event met duels? Met scout win je niet en ik ga niet telkens mijn kleding om de 8 uur wisselen. Verlies zo wat alles.

full handel en indianenset
en de duels zijn een makkie
ik snap niet waarom jullie problemen hebben met die duels:hmf:
 

DeletedUser16049

Omdat het tactiek / imago verhaal overboord is gegooid en ze nu gespiegeld zijn, wil dat zeggen dat ze je vaardigheden bezitten of waar wil het precies op duiden? Behoort levenspunten hier dan ook bij?

Het blijkt dat handelaars het makkelijk hebben, ben je duellant wordt het al een stuk(je) moeilijk en beschik je zelf maar over 30 levenspunten win je de npc duels te makkelijk.

:rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser1963

Die klote NPC duels moeten ze afschaffen, kansloos gewoon. Er zijn zoveel events waar je geen fuck moeite hoeft te doen en waarom dan één event met duels? Met scout win je niet en ik ga niet telkens mijn kleding om de 8 uur wisselen. Verlies zo wat alles.

Dat komt omdat jij een noob bent. Met mijn full leiderschap op w1 win ik alles!

Eitjes met FG zijn ook een bug.. Gisteren niets gekregen.

Wat bij mij op veel werelden werkt is kleding met schieten of slag (afhankelijk van wapen) i.v.m. zoveel mogelijk weerstand/reflex (collin is erg goed). Je raakt zelf lekker hard en wordt zelf zacht geraakt.
 

DeletedUser15915

Eitjes met FG zijn ook een bug.. Gisteren niets gekregen.

Je krijg wel dergelijk eieren met een fortgevecht je zie ze alleen niet terug in het fortgevecht rapport. Je kan in het eieren logboek terugvinden hoeveel je heb gekregen van het fortgevecht (klik op het aantal eieren wat je heb om hier te komen).
 

DeletedUser16286

QJ8dsDJ.png


Bij de onthulling van de sets werd dit laten zien.
Nu is deze boog veel sterker en zelfs net zo goed als de premium berbermusket (qua attributen en schade). Ik zou graag een vergoeding of aanpassing hiervan zien.
 

DeletedUser14167

QJ8dsDJ.png


Bij de onthulling van de sets werd dit laten zien.
Nu is deze boog veel sterker en zelfs net zo goed als de premium berbermusket (qua attributen en schade). Ik zou graag een vergoeding of aanpassing hiervan zien.

In welke officiële aankondiging op dit forum staat dat dat wapen er zo uit komt te zien?
 

DeletedUser16286

Geen een en das precies het probleem.

En wat dan nog, je gaat toch niet 2 bijna vergelijkbare items het spel inbrengen maar de ene laat je 30 euro kosten en de andere gratis.

En kom niet met het argument van "dan had je je geld ergens anders aan moeten besteden" want dat zinnetje ben ik spuugzat. Het probleem lijkt me duidelijk toch?!
 

DeletedUser4007

Geen een en das precies het probleem.

En wat dan nog, je gaat toch niet 2 bijna vergelijkbare items het spel inbrengen maar de ene laat je 30 euro kosten en de andere gratis.

En kom niet met het argument van "dan had je je geld ergens anders aan moeten besteden" want dat zinnetje ben ik spuugzat. Het probleem lijkt me duidelijk toch?!

dat is dus niet het probleem
jij pakt stats van een andere server? waarschijnlijk beta?
en dan blijken de stats anders te zijn dan jij op beta hebt gezien.
de geschiedenis wijst uit dat items aangekondigd op de beta nog weleens aangepast zijn/worden voor ze hier komen.

2 bijna vergelijkbare items? so what?
inno doet niet anders, en jij bent dus duidelijk in de money business van inno getrapt

en met de continue toevoegingen van sets door inno, is de kans groot dat er na 2 events al een betere is
ze zijn nu een keer erg snel geweest:p
 
Bovenaan