• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Paasevenement 2016

Best bijzonder, maar voor een keer ben ik het volkomen met Mastadont eens: Beta server items en alles van die server is enkel testing en daaraan kan je 0,0 rechten ontlenen.

Ik snap natuurlijk wel dat jij niet blij bent, maar dit is nu eenmaal zoals het is en of je nu wilt of niet, je bent er gewoon ingetrapt helaas. Maar troost je met het volgende: die set die jij dus gekocht hebt is nog steeds supergoed door de enorme setbonus ervan, dus zo erg valt 't nu ook weer niet tegen (en als je toevallig alleen 't wapen gekocht heb, ben je wel erg dom, want iedereen kon zien dat die alleen niet zo heel goed was).
 

DeletedUser16286

Dan hadden ze het toch moeten aankondigen. Het is gewoon een vuile streek om mensen voor een item te laten betalen en 4 dagen daarna een soortgelijk item gratis weg te geven. Als ik wel wist hoe goed die ravenboog was kocht ik die Berbermusket namelijk niet.

Ingetrapt ja, das elke keer wat jullie zeggen. Ik zal nooit ook nog maar 1 nugget uitgeven hieraan.

Die boog lijkt nog niet eens een klein beetje op die van die foto op de beta. Post dan gewoon helemaal niet XD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke opdrachten zouden er nu allemaal moeten beschikbaar zijn met dit evenement. Ik heb het vermoeden dat er iets niet klopt want onder andere "Het paasei" vind ik niet meteen terug bij mij op Arizona. Op TWDB vind ik deze ook niet terug voor mij verder te helpen.
 
http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_50

De opdracht "Het paasei" is weer beschikbaar
De opdracht zal actief zijn van 24 maart 0:00 tot en met 10 april 23:59. Voor deze set heb je het paashaaskostuum nodig, dat je tijdens de duur van de quest in de Shop zult kunnen kopen. De onderdelen van de set kosten 10 nuggets of bonds per stuk.
 
Het paasei is ook een oude opdracht die er 2 of 3 jaar geleden ook al was en deze is niet herhaalbaar, dus als je hem niet ziet kan het daaraan liggen :)
 
Zou goed kunnen dat ik hem daardoor niet kan doen aangezien ik deze indertijd al had gedaan. Uit de aankondiging had ik begrepen dat deze als herhaalbaar terug komt maar dat zal dus niet zo zijn.
 
Wanneer komen er eens nieuwe opdrachtreeksen . Zou van die waar je een tijdje mee zoet bent en aangepast naargelang de keuze van jou karakter en beroep . Het begint een beetje saai te worden hoor als je level 130 bent .
 

DeletedUser4007

Wanneer komen er eens nieuwe opdrachtreeksen . Zou van die waar je een tijdje mee zoet bent en aangepast naargelang de keuze van jou karakter en beroep . Het begint een beetje saai te worden hoor als je level 130 bent .

jij kan nog 20 levels stijgen:p
 

DeletedUser16209

Wanneer komen er eens nieuwe opdrachtreeksen . Zou van die waar je een tijdje mee zoet bent en aangepast naargelang de keuze van jou karakter en beroep . Het begint een beetje saai te worden hoor als je level 130 bent .

denk ook dat dit een beetje off-topic is :)
 

DeletedUser4007

ik vraag me eigenlijk al een tijdjee af tijdens events

wat http://prntscr.com/akdhw9 eigenlijk tussen de beloningen doet?
en dan ook nog in de 2de box

het is het slechtste item wat in het hele event zit
en ook nog eens volkomen nutteloos

haal dat ding er gewoon uit of vervang het met iets wat nog enige waarde heeft
want dit item is nog minder dan de slechtste buff:hmf:
 

DeletedUser16286

Precies. En haal daarna ook die $5000 waarde kist uit die 150 nuggs duels.
 
Kan er niet een beloning komen voor het versturen van eitjes (hartjes,bloempjes, whatever)? Nu is het zo dat de ontvanger beloond wordt ook al zal die nooit ene reet terug sturen, beetje vreemd toch?
 

DeletedUser4007

Kan er niet een beloning komen voor het versturen van eitjes (hartjes,bloempjes, whatever)? Nu is het zo dat de ontvanger beloond wordt ook al zal die nooit ene reet terug sturen, beetje vreemd toch?

de ontvanger moet ook gestuurd hebben anders vervalt het
zoiets zou het moeten zijn
dus stuur je niets dan krijg je niets

een andere kant is dat de verstuurder gewoon 20 eieren krijgt
zou wel de eerlijkste optie zijn:p
 
helemaal mee eens
activiteit moet beloond worden niet parasiteren
maar ja inno verdiend hier geen eurootjes mee dus dan is het geen prioriteit om het te veranderen
 

DeletedUser

Ben zo'n beetje de halve middag al bezig voor een gebroken ei of puzzelstuk, alle drie de werkzaamheden meerdere keren gedaan, wel kort.
http://prntscr.com/aknw8e

En niks. Heb ik weer eens te weinig geduld?
 
Er zit momenteel helaas een foutje in die opdracht, de eieren zijn (nog) niet te vinden. Er wordt in ieder geval aan een oplossing hiervoor gewerkt.
 

DeletedUser4007

Er zit momenteel helaas een foutje in die opdracht, de eieren zijn (nog) niet te vinden. Er wordt in ieder geval aan een oplossing hiervoor gewerkt.

niet persoonlijk bedoeld
maar waarom wordt dit pas gemeld op het moment dat iemand daar een vraag over stelt op het forum?
ik zie dit vaker gebeuren, en elke keer, nadat mensen al geruime tijd bezig zijn
komt het antwoord dat er een fout in een opdracht zit.
ik kan me niet herinneren dat zo'n bug weleens gemeld is voor dat er vragen kwamen op het forum.
misschien een goede tip voor alle mods e.d. dat bugs gelijk even op het forum gezet worden totdat ze opgelost zijn.
scheelt genoeg vragen en veel teleurstelling bij spelers die al geruime tijd bezig zijn met iets wat niet haalbaar is
;)
 
De opdracht is pas vandaag beschikbaar en het is mij ook pas vandaag bekend dat er een foutje in zit, vandaar dat vandaag pas het antwoord komt.

Hoe ver van tevoren zou je willen dat een fout wordt gemeld aan de spelers?
 

DeletedUser16559

De opdracht is pas vandaag beschikbaar en het is mij ook pas vandaag bekend dat er een foutje in zit, vandaar dat vandaag pas het antwoord komt.

Hoe ver van tevoren zou je willen dat een fout wordt gemeld aan de spelers?

Een preventieve post bij aankondigingen
Een mod die even 2 min online is om het op de chat te gooien zodat het verspreid wordt door iedereen

^zou moeten kunnen lijkt me.

Het gaat om de actie die momenteel reactief is, in plaats van preventief zoals ik en ongetwijfeld veel anderen zullen prefereren.

Is overigens ook niets persoonlijks ;) maar ik vind het wel jammer dat dat momenteel niet gebeurt.
 
Bovenaan