• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16476

Kan hier een mod niet gewoon de simpele woorden uitspreken dat het event geannuleerd wordt en iedereen van ons een beloning geven voor de verloren moeite????


Want dit trekt werkelijk op geen kloten, ze verkopen hun bal door aan elkaar maar trekken ze niet aan... :mad:

Ik trok hem wel aan, je keek alleen niet :D
 

DeletedUser4130

De opmerkingen dat er te weinig duidelijkheid is zijn zeker terecht, het is begrijpelijk dat dit helemaal niet fijn is.

Ik breng dit topic onder de aandacht van de CM / game mods, zodat ze zo snel mogelijk aan de slag kunnen met jullie vragen en opmerkingen.
 
Is het geen idee een testrondje te maken voor zo'n event. Mod team met wat mensen die het principe testen. Kan op een gewone wereld met een simpel product. Zijn alle kinderziektes eruit.
En ik weet zeker dat hier vrijwillligers voor zijn ;)
 

DeletedUser16286

Dat is nu te laat... Veel mensen zijn al dagen online om punten te scoren. Er is ook officieel aangekondigd dat het begon.
 

DeletedUser15220

Ja maar er werd zoveel gezegd op de wereld zelf... En ik verwacht niet dat men een event gaat starten terwijl de regels nog niet eens opgemaakt zijn.
 

DeletedUser16548

in principe staan de basisregels op het forum dus als je fair speelt en niet in te veel bochten denkt kan er nu al lang gespeeld worden.
 

DeletedUser16286

Weet je zeker dat je gaat duelleren Rick? Je zal wel uitgerust zijn na de afgelopen 24u in het hotel gelegen te hebben, maar nog meer slapen kan vast ook geen kwaad hoor :laugh:;)
 

DeletedUser12345

Dit event of hoe je dit wil noemen trekt op niks, kunnen idd beter dit gewoon negeren en niks doen.
@ inno, ipv al jullie werk in eventtroep te steken, zouden jullie mss beter wat tijd steken in het verbeteren van het spel ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

Dit event of hoe je dit wil noemen trekt op niks, kunnen idd beter dit gewoon negeren en niks doen.
@ inno, ipv al jullie werk in eventtroep te steken, zouden jullie mss beter wat tijd steken in het verbeteren van het spel ;)

dat heb ik al vaker gezegd
en ipv 4 nieuwe sets, gewoon 1 nieuwe en 3 oude
is net zo goed
:cool:
 

DeletedUser16343

och. dan hoeven ze geen nieuwe riem te ontwerpen joh.. nemen we toch genoegen met een inno riem? ^^
 

DeletedUser15220

Beste mods,


Graag had ik volgende dingen geweten:

1) Welk uur eindigt het event exact?
2) WANNEER WETEN WE NU EENS EINDELIJK DE TUSSENSTAND ZOALS BELOOFD IS????? :mad:
3) Kan theo aub zijn kleding krijgen zodat hij op zn minst de kans heeft om 1 dag mee te spelen met ons team... :p
4) Doet hier eigenlijk iemand van jullie iets terwijl MrMM er niet is?? :no:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan