• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3012

Oh dus winnen of verliezen maakt niet uit... Fijn, dan had iedereen gewoon paardrijden kunnen skillen met snelheidspremium. Duelskills doen er dus niet toe. Automatisch al verloren nu :laugh:

En de verdedigende partij (aanvaller in de duels) verdient ook punten bij het twee maal onderscheppen van degene met de bal, zei mufmuf. Ik mag hopen dat dit nog steeds zo is, anders is dit evenement voor mij nu afgelopen en zal ik niet meer meedoen.

Bizar dit, ik dacht dat mensen een spelletje altijd spelen voor de lol, krijgen we dit :laugh:

Communicatie is ruk; dan kun je gaan janken of gewoon verder spelen. ;)
 

DeletedUser15785

volgend event moeten ze bij inno eens proberen een instructie video te maken met een vb van het spel. kan al veel blablabla oplossen :D
 

Deleted User - 486404

De routes zijn gecommuniceerd aan de startende baldragers. Indien er niemand van je team de routes gekregen heeft dan wil dit zeggen dat je team nog niet gezegd heeft wie er gaat starten met de bal. Gelieve dit zo snel mogelijk te doen.

Bij de verdediging is het de bedoeling dat de duels gewonnen worden door de uitdager (dus de persoon die de baldrager aanvalt) om te tellen als een succesvolle onderschepping.

Bij een duel wordt ook naar de starttijd van een duel gekeken dus bijvoorbeeld:

Jan heeft de bal en Jos daagt hem uit, tijdens dat duel komt Jan aan zijn volgende checkpoint en verkoopt de bal aan Marie. Marie gaat dan verder. Jos wint het duel van Jan.

In dit geval telt dit alsnog als een succesvolle onderschepping want het duel is gestart op het moment dat Jan de bal nog had.
 
Moet de duelpogingen succesvol zijn? Dus wanneer ik het hotel in duik en het duel niet succesvol is is de onderschepping dan wel succesvol?
 

DeletedUser3012

Moet de duelpogingen succesvol zijn? Dus wanneer ik het hotel in duik en het duel niet succesvol is is de onderschepping dan wel succesvol?

Bij de verdediging is het de bedoeling dat de duels gewonnen worden door de uitdager (dus de persoon die de baldrager aanvalt) om te tellen als een succesvolle onderschepping.

Lijkt me dat de onderschepping dan mislukt is, want de uitdager heeft niet gewonnen. :)
 

DeletedUser16559

De routes zijn gecommuniceerd aan de startende baldragers. Indien er niemand van je team de routes gekregen heeft dan wil dit zeggen dat je team nog niet gezegd heeft wie er gaat starten met de bal. Gelieve dit zo snel mogelijk te doen.

Bij de verdediging is het de bedoeling dat de duels gewonnen worden door de uitdager (dus de persoon die de baldrager aanvalt) om te tellen als een succesvolle onderschepping.

Bij een duel wordt ook naar de starttijd van een duel gekeken dus bijvoorbeeld:

Jan heeft de bal en Jos daagt hem uit, tijdens dat duel komt Jan aan zijn volgende checkpoint en verkoopt de bal aan Marie. Marie gaat dan verder. Jos wint het duel van Jan.

In dit geval telt dit alsnog als een succesvolle onderschepping want het duel is gestart op het moment dat Jan de bal nog had.

ik zie dit voor me als. Jan geeft de bal door *overhandigt een bal* aan Marie en Marie galoppeert drie mijl verder met een bal in haar handen/tas. Ondertussen komt Jos in de buurt van Jan, die aan het relaxen is in de stad en hm chillt in de saloon. Jos komt binnen in de saloon en daagt Jan uit, slaat hem drie keer vaker en wint het duel *plop, de bal verdwijnt op wonderbaarlijke wijze uit Marie haar handen/tas in het niets* en *plop, Jos verkrijgt uit het niets op wederom net zo'n wonderbaarlijke wijze de bal en gaat verder met het spel*


Lijkt me vrij lullig niet waar? Als jij tijdens een duel je geld stort of andere kleding aantrekt (als verdediger uiteraard) krijgt de aanvaller ook een tegenstander in andere kledij en zonder geld, in plaats van een verdediger die op magische wijze een paar minuten in het verleden leeft...
 

DeletedUser16476

Snap er precies niks van wat je daar zojuist hebt getypt, BloodAngel :laugh:
 

DeletedUser16476

Misschien had je zelf mee moeten doen, dan snap je dat hier niet veel van klopt :p
 

DeletedUser16209

Misschien had je zelf mee moeten doen, dan snap je dat hier niet veel van klopt :p

miss is het verstandigste van niet mee te doen, je ziet zelf dat er niets fatsoenlijk werkt of dat het onvoldoende duidelijk is.
 

DeletedUser16548

miss is het verstandigste van niet mee te doen, je ziet zelf dat er niets fatsoenlijk werkt of dat het onvoldoende duidelijk is.

tja het is allemaal een beetje meh geregeld maar als we ons best doen om gwn fair te spelen kan het toch nog gespeeld worden en de beloningen zijn ook nog redelijk goed.
 

DeletedUser16209

tja het is allemaal een beetje meh geregeld maar als we ons best doen om gwn fair te spelen kan het toch nog gespeeld worden en de beloningen zijn ook nog redelijk goed.

dan moet je de beloning ook nog eerst krijgen, de fgers wachten nog steeds op onze beloning voor het fg event.
 

DeletedUser15220

Kan hier een mod niet gewoon de simpele woorden uitspreken dat het event geannuleerd wordt en iedereen van ons een beloning geven voor de verloren moeite????


Want dit trekt werkelijk op geen kloten, ze verkopen hun bal door aan elkaar maar trekken ze niet aan... :mad:
 

DeletedUser15785

Weet je of het een run is MOH of de bal terugbrengen naar beginpunt ?want dan hoef je hem niet te dragen.

Mods mogen idd wel meer communiceren of loopt alles zoals zij het zien of plannen ?

Is dit nu een test want dat gerucht ving ik ook al op ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan