• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Gaat mij niet per se om dit event, maar meer geklaag in het algemeen. Iedereen klaagt, maar niemand zegt iets over de dingen die wel goed gaan. Het verhaal van MrMM laat zien dat er best veel tijd wordt gestoken in events maar daar houdt niemand rekening mee.

wat gaat er dan wel goed als ik vragen mag?
cms die komen en gaan
inactieve mods
opdracht die niet meer kunnen worden afgesloten omdat er een tijdslimiet opzit, en dit helemaal nergens vermeld is
avonturen met nog steeds bugs
beloningen die niet uitgedeeld worden
aankondigingen niet of te laat ( behalve als er nuggets gekocht kunnen worden)

ik heb zelf niet meegedaan aan dat horsebal gedoe, maar als ik het verhaal van MMM lees krijg ik de indruk dat hij als enige ermee bezig is geweest
waarom zijn de andere mods er niet bij gesprongen toen het over zn hoofd begon te groeien?
 

DeletedUser4007

ooh dat zijn er volgens die lijst een hoop, en waarom is van heel die lijst maar 1 actief op het forum?

omdat er maar 1 cm is
omdat er maar 1 forum mod is
omdat er 6 ingame mods zijn waarvan er schijnbaar 3 inactief of dood zijn

daarom is het hele leiding gebeuren gewoon dood
er staat er zelfs 1 in de lijst die al jaren niet online is geweest.
hoe serieus kan je de hele boel dan nog noemen?

waarom niemand mmm geholpen heeft? is er dan nog iemand?:huh:

deze mensen willen wel allemaal een functie in de leiding, maar verzaken allemaal.... ook degene die nog wel eens actief zijn.
misschien moeten ze eens een goed overleg met de community doen over de gang van zaken.
want zoals het nu gaat is het gewoon dramatisch en er is nog maar 1 stap die slechter is dan hoe heet momenteel gaat.
en dat is als er helemaal geen leiding meer is.
:cool:
 

DeletedUser16133

Als ik wil inloggen, staat nog steeds de horseball wereld in het inlogscherm als optie. Moet ik daar mijn account verwijderen om daar vanaf te zijn?
 

DeletedUser15915

Als ik wil inloggen, staat nog steeds de horseball wereld in het inlogscherm als optie. Moet ik daar mijn account verwijderen om daar vanaf te zijn?

Normaal zou je de wereld pas niet meer zien wanneer de wereld een reset krijgt. Mocht je er last van hebben dan zou dit ook handmatig kunnen.
 
wat gaat er dan wel goed als ik vragen mag?
cms die komen en gaan
inactieve mods
opdracht die niet meer kunnen worden afgesloten omdat er een tijdslimiet opzit, en dit helemaal nergens vermeld is
avonturen met nog steeds bugs
beloningen die niet uitgedeeld worden
aankondigingen niet of te laat ( behalve als er nuggets gekocht kunnen worden)
(...)
waarom zijn de andere mods er niet bij gesprongen toen het over zn hoofd begon te groeien?

Was op vakantie, vandaar de late reactie ;)

Ik speel dit spel elke dag en heb nooit problemen, dat is wat je kan verwachten en dat is wat er goed gaat. (servers altijd up, geen lag enz.)

1. Mij maakt het niet uit of Muf-Muf of Kroenuh of een gelijkwaardige CM hier zit. Ze voeren hun taak volgens mij evengoed uit (Marco niet meegerekend ^^).

2. Hoe vaak heb je de mods nodig (serieuze vraag)? Ik heb in de tijd dat ik dit spel speel maar 5x een support ticket aangemaakt. 2x in 2010, 1x in 2014, 1x in 2015, 1x in 2016.
Afgezien van dat vind ik dat inactieve mods ontslagen mogen worden.

3. Welke opdracht, zou inderdaad een faal zijn?

4. Kan goed kloppen, ben ze zelf niet tegengekomen gisteren, maar doe ook bijna nooit avo's.

5. Dat geval met die (FG-)beloningen is inderdaad belachelijk.

6. Wat moet er aangekondigd worden? Ik kan niet bedenken hoe ik hierdoor gedupeerd word.

7. Inactieve mods = geen hulp voor MrMM? Ik weet niet hoe dat gegaan is dus kan er niet meer over zeggen.

Ik zou graag zien dat er naast het klagen ook een oplossing aangedragen wordt, bijv. samen een lijst opstellen waar een mod aan moet voldoen en er dan een paar vinden. Dan is de community tevreden en het management ook.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4007

1. Mij maakt het niet uit of Muf-Muf of Kroenuh of een gelijkwaardige CM hier zit. Ze voeren hun taak volgens mij evengoed uit (Marco niet meegerekend ^^).
slecht geregelde horseball en aankondigingen die te laat zijn om maar wat makkelijks te noemen

2. Hoe vaak heb je de mods nodig (serieuze vraag)? Ik heb in de tijd dat ik dit spel speel maar 5x een support ticket aangemaakt. 2x in 2010, 1x in 2014, 1x in 2015, 1x in 2016.
Afgezien van dat vind ik dat inactieve mods ontslagen mogen worden.
Mods moeten redelijk beschikbaar zijn, anders moet je geen mod worden.
Het nodig hebben van een mod mag niets zeggen over hun activiteit

3. Welke opdracht, zou inderdaad een faal zijn?
even inlezen dan weet je dat

4. Kan goed kloppen, ben ze zelf niet tegengekomen gisteren, maar doe ook bijna nooit avo's.
even inlezen dan weet je dat ook

5. Dat geval met die (FG-)beloningen is inderdaad belachelijk.
en dat duurt alweer veels te lang

6. Wat moet er aangekondigd worden? Ik kan niet bedenken hoe ik hierdoor gedupeerd word.
tijdens eventen zijn er altijd nuggets opties, er zijn spelers die dan willen kopen om een event set te bemachtigen.
En een aankondiging hoort voor het event en niet als het event al gestart is, want dat is gewoon belachelijk.

7. Inactieve mods = geen hulp voor MrMM? Ik weet niet hoe dat gegaan is dus kan er niet meer over zeggen.
even inlezen dan weet je dat ook gelijk weer

Ik zou graag zien dat er naast het klagen ook een oplossing aangedragen wordt, bijv. samen een lijst opstellen waar een mod aan moet voldoen en er dan een paar vinden. Dan is de community tevreden en het management ook.
dus er worden geen oplossingen aangedragen volgens jou?
misschien je eigen eerst eens gaan inlezen voor je op dingen gaat reageren waar je dus niet van op de hoogte bent (waarschijnlijk vanwege je vakantie)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1. Een CM die er lang of kort zit heeft niks te maken met hoe goed dingen geregeld worden, kijk maar naar Marco.
Dat de wissel van CM invloed heeft gehad op het Horseball event is inderdaad jammer, maar betekent niet dat Kroenuh nu per se direct al heeft gefaald.

2. Klagen over inactieve mods zonder dat je er zelf echt last van hebt is een beetje nutteloos imo. Verder ben ik het met je eens.

3,4,5. Je zegt heel weinig met veel woorden, thanks voor de samenvatting van de gebeurtenissen van afgelopen week!

6. Tijdige en volledige communicatie is inderdaad belangrijk.
Als je nuggets wil kopen tijdens het event dan doe je dat toch als het event er eenmaal is? Ik heb daar geen aankondiging voor nodig.

Met klagen kan een CM niks, met constructief meedenken wel.
Kom n's met een paar concrete voorstellen (bijv. een criteria-lijstje voor mods) waardoor jouw problemen opgelost worden.
Als Inno het niet doet, zullen wij er aan moeten meewerken ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4007

Kroenuh reageert te laat en de aankondigingen waren te laat in het begin.
Dat valt toch aardig onder falen.

Tijdens event kan je met korting of met een extra bonus nuggets kopen.
Dat jij het opeens over een gewone koop van nuggets hebt?
Zegt genoeg dat je niet eens weet wat er aan de hand is.

Met klagen kan een cm niets
Dat klopt, maar de cm moet wel eerst zorgen dat hij zijn eigen werk goed doet, voor het balletje door gespeeld wordt naar de mods.
Ik heb al eerder gezegd dat er misschien een community overleg gehouden moet worden over de gang van zaken die op het moment aan de hand zijn.

Reactie???? totaal niets.
Precies wat ik dus eigenlijk al bedoelde vanaf het begin.
En dat is dus ook gewoon een faal-actie

Een criteria lijstje van mods?
Denk dat inno daar zelf wel regels voor heeft, maar activiteit is gewoon een pré.
Want zonder activiteit maken de andere regels ook niets uit.

Valt me ook op dat je op bepaalde momenten dingen af doet als minder of niet belangrijk omdat jij er schijnbaar geen last van hebt.
Je hebt het over afgelopen week? Dus je bent maar een week weggeweest?
En dan niet op de hoogte van sommige dingen?
Als dat zo is, blijk jij ook niet echt actief te zijn.
In ieder geval niet op het forum dan.
 

DeletedUser16286

Zou de voetbalfluit uitgereikt kunnen worden? We wachten al zo lang.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Kroenuh reageert te laat en de aankondigingen waren te laat in het begin.
Dat valt toch aardig onder falen.
Aankondingen worden gemaakt wanneer die gemaakt moeten worden en het een en ander was (is) ook nieuw voor mij, dus excuses dat ik soms ook dingen moet vragen of uitzoeken. ;)

Maar komt goed hoor. Ook ik leer en wordt elke dag beter in mijn rol hier. Hopelijk vind je me ooit minder falen. ;) Tot die tijd blijf ik gewoon goed mijn best doen, oké?

Tijdens event kan je met korting of met een extra bonus nuggets kopen.
Dat jij het opeens over een gewone koop van nuggets hebt?
De aankondiging was in het spel destijds goed gemaakt overigens, maar het systeem werkte tegen waardoor het niet goed erdoorheen gekomen was. Kan gebeuren, ondertussen ruimschoots opgelost.

Met klagen kan een cm niets
Dat klopt, maar de cm moet wel eerst zorgen dat hij zijn eigen werk goed doet, voor het balletje door gespeeld wordt naar de mods.
Ik heb al eerder gezegd dat er misschien een community overleg gehouden moet worden over de gang van zaken die op het moment aan de hand zijn.

Reactie???? totaal niets.
Precies wat ik dus eigenlijk al bedoelde vanaf het begin.
En dat is dus ook gewoon een faal-actie

Een criteria lijstje van mods?
Denk dat inno daar zelf wel regels voor heeft, maar activiteit is gewoon een pré.
Want zonder activiteit maken de andere regels ook niets uit.

Valt me ook op dat je op bepaalde momenten dingen af doet als minder of niet belangrijk omdat jij er schijnbaar geen last van hebt.
Je hebt het over afgelopen week? Dus je bent maar een week weggeweest?
En dan niet op de hoogte van sommige dingen?
Als dat zo is, blijk jij ook niet echt actief te zijn.
In ieder geval niet op het forum dan.
Het team heeft nog een mooi lijstje aan to do's die wij recht willen zetten, organiseren, voor elkaar willen krijgen, etc. Die hebben allemaal te maken met verbeteringen die de community ten goede zal komen. We zijn echter maar met een klein clubje met beperkte mogelijkheden die dit allemaal met veel passie en volledig vrijwillig doet, dus ook wij hebben simpelweg tijd nodig om zaken voor elkaar te krijgen.

Nu weet ik dat er in verleden enorm veel op jullie geduld is gerust wat niet zou mogen gebeuren, maar nogmaals: laten we dat proberen achter ons te laten en het team een frisse en eerlijke kans geven om alles goed te krijgen en te doen. Die frisse en nieuwe start krijgen jullie namelijk eveneens van ons. Alleen op die manier kunnen wij samen verbeteren.

Dit alles heeft overigens nog maar vrij weinig met de Horseball Cup te maken, vandaar dat dit topic gesloten zal worden. Mocht je nog vragen of opmerkingen over de Horseball Cup hebben, maak dan a.u.b een supportaanvraag aan. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan