• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15220

Als jullie kunnen neem mss eens contact op met MrMM. Hij zou veel kunnen verduidelijken.

We hebben NIKS van jullie gehoord tijdens het event maar nu klagen jullie plots dat alles ongeldig is en de regels niet zijn zoals we denken.
 
Lol, wat een geklaag weer.
Wees blij met de prijzen, terwijl 't event ook door de slechte toestanden compleet afgeblazen had kunnen worden en niemand had dan iets gehad.
Ik zat ook met een team dat er mee kapte, waardoor wij 0 punten hadden en klaag ik? Neen.

Wees blij en iedereen met wel punten nog gefeliciteerd!


Ik mis nog wel de landenriem van het winnende EK-land, Portugal? Of begrijp ik dat die alleen is voor teams die geen top 5-notering hadden? In dat geval is het goed uiteraard :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4007

falend beleid waar de spelers dus weer de dupe van zijn?

en hoe zit dat met die mod mrmm?
hij staat niet meer in de lijst van de leiding?
maar bij zijn account staat nog wel dat hij ingame mod is?

tevens is hij vandaag online geweest, maar niemand die wat gehoord heeft?
mag ik vragen of dat account vanwege wanprestatie geblokkeerd wordt?
en graag niet opnieuw weer toelaten tot de leiding.
want opeens weglopen is natuurlijk helemaal stijlloos
:cool:

27 jaar en geen verantwoordelijkheid....... gaat um dus nooit niet worden voor de rest
 

DeletedUser16286

MM is gestopt met het moderatorschap, kan je eruit opmaken. Logisch, want wie wil er in zo'n vreselijke situatie nou nog mod zijn.

Ik vind dat MM met betrekking op Horseball zeker goed werk heeft verricht. Dankzij hem is het event zelf nog iets geworden :) Helaas moest het bij de prijsuitreiking anders verlopen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 486404

Ik wil allereerst alle winnaars feliciteren. Ik betreur de heisa rond de uitslag en ik ben er zeker van dat het team dit in eer en geweten berekend heeft.

Aangezien ik niet meer in het team zit, wens ik mij er ook niet verder over uit te spreken. Het is niet aan mij om een mening te vormen over de uitslag laat staan mijn gedacht erover te zeggen.


en hoe zit dat met die mod mrmm?
hij staat niet meer in de lijst van de leiding?
maar bij zijn account staat nog wel dat hij ingame mod is?

tevens is hij vandaag online geweest, maar niemand die wat gehoord heeft?
mag ik vragen of dat account vanwege wanprestatie geblokkeerd wordt?
en graag niet opnieuw weer toelaten tot de leiding.
want opeens weglopen is natuurlijk helemaal stijlloos
:cool:

27 jaar en geen verantwoordelijkheid....... gaat um dus nooit niet worden voor de rest

Bedankt dat je je oordeel op zo'n correcte manier verkondigd...

Als je jezelf goed geïnformeerd had voor je zou oordelen dan zou je weten dat ik mijn ontslag al een tijdje geleden had ingediend. Namelijk van maandag 4 juli 2016. De redenen hiervan zijn irrelevant en ik wil hier verder ook niet op in gaan.

Het is dus niet zo dat ik plots wegloop. Het spreekt vanzelf dat ik mij niet verder ga bemoeien met een event nadat ik uit het team ben gegaan.


Tot slot wil ik nog zeggen aan iedereen: dit event is afgelopen, de prijzen zijn uitgereikt. Kunnen we nu alstublieft ophouden met al dat geruzie? Aan een partijtje modder gooien heeft niemand iets.
 

DeletedUser16133

Het ergste is nog dat iedereen maar denkt dat het om de prijs gaat.

Stone en ik hebben hier allebei netjes gevraagd hoe de puntenberekening tot stand gekomen is.
Wij heb 16 geslaagde bal overdrachten 5 van voor de pauze ( tussenstand) en elf erna. Daar is niets moeilijks aan. 5 + 11 is nl 16.
Deze posten worden compleet genegeerd en als kers op de taart krijgen we dan ook nog te horen dat we blij mogen zijn dat ze meegeteld worden omdat we maar met 2 gelopen hebben wat op zich het behalen van het doel nog moeilijker maakt. Wij hebben het lopen van maar met 2 personen meteen in het begin nagevraagd en hierop is gezegd dat dit toegestaan was.

Nee, niet de prijs maar het op deze manier afhandelen van een door jullie zelf veroorzaakt, gecorrumpeerd evenement, dat is waar wij moeite mee hebben.
 

DeletedUser16286

Heerlijk gevoel toch? Een prijs krijgen die je waarschijnlijk niet hebt verdiend? Die wil je natuurlijk niet kwijt :laugh: Daarbij is t probleem nog niet opgelost dus het is nog geen tijd om dit op slot te doen. We zitten nog middenin een gesprek. (als jullie eens ophielden met ons door onzin te onderbreken én als inno eens wat deed aan zijn fout, waren we misschien al klaar geweest)

Ik denk dat ik niet de enige ben die gek wordt van jullie vervelende gedrag. Zelf heb je niks te klagen, maar geef dan wel andere spelers de kans om dat wel te doen. Als je dit topic niet wil lezen, ga je maar lekker weg XD

Aju!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat we nog geen info hebben ontvangen over wat de beloning is voor het fg evenement, en de beloningen voor het voetbal evenement weten we wel :)

serieus?
een half jaar na dato nog steeds niet bekend wat de beloning is?
ik weet niet welke koekenbakker hiervoor verantwoordelijk is, maar ik ben blij dat ik hem niet hoef te betalen
hieruit blijkt wederom weer dat inno alleen maar om de euro`s geeft en totaal schijt heeft aan zn spelers
als je iets niet kan waarmaken, maak dan ook geen beloftes en hou lekker je mond
 

DeletedUser16286

Over de fg beloningen:

36f25d93f3e84cc4aed36c4dadeb7d4c.png

[item=50102000] [item=50103000] [item=50104000]

Geinig dat ik ze wel weet te vinden :huh:

Bij horseball kon binnen een dag de kleding in de juiste kleur aan alle team worden gegeven. Ook was dit na 48u mogelijk met de horseballbeloningen. Volgensmij is het simpelweg toevoegen van een item ID genoeg om het aan een speler te geven, of iets in die richting. Misschien wel veel werk om dit bij alle spelers op alle werelden te doen. Maar mogelijk zou het moeten zijn. Ik weet van servers zoals .de dat de mods daar gewoon zomaar kleding uitdelen aan zichzelf en vrienden van hem. Dat moet hier ook kunnen. Geef iedereen zijn fg beloning en ons horseballteam de Scheidsfluit, zoals volgens de regels zou moeten, dan is iedereen blij :) Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat inno echt controleert op het uitreiken van die items. Daarbij moeten ze blij zijn dat mods vrijwillig helpen om dit spel in stand te houden, want dat was ze bij Inno HQ anders nooit gelukt.

De fout ligt niet bij ons. We zouden graag een excuses zien en willen nog steeds dat het rechtgezet wordt. Graag zien we ook nog antwoord op het bericht van Sweet Caroline :) We werken ons een ongeluk zowel op Horseball als hier op de chat om voor onze rechten op te komen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Uiteraard bied ik graag mijn excuses namens het hele team aan over de gang van zaken omtrent de horseball cup. Wij hebben reeds de nodige feedback doorgespeeld aan InnoGames zodat dit in de toekomst niet meer gaat voor komen.

Echter dienen wij ons toch aan regels en handelingen te houden zoals die zijn gecommuniceerd en bedoeld destijds. Daarom is het dus echt zo dat er helaas niets meer zal veranderen aan de uitslag van de horseball cup en daarmee die discussie is afgedaan. Mochten wij iets anders kunnen doen of betekenen, hadden wij dat absoluut wel gedaan.

Wat betreft de FG beloningen: dat is van voor mijn tijd dus weet ik niet het fijne van af. Hier ga ik navraag naar doen en dan komen wij zo snel mogelijk bij jullie terug.
 

DeletedUser16286

Het ergste is nog dat iedereen maar denkt dat het om de prijs gaat.

Stone en ik hebben hier allebei netjes gevraagd hoe de puntenberekening tot stand gekomen is.
Wij heb 16 geslaagde bal overdrachten 5 van voor de pauze ( tussenstand) en elf erna. Daar is niets moeilijks aan. 5 + 11 is nl 16.
Deze posten worden compleet genegeerd en als kers op de taart krijgen we dan ook nog te horen dat we blij mogen zijn dat ze meegeteld worden omdat we maar met 2 gelopen hebben wat op zich het behalen van het doel nog moeilijker maakt. Wij hebben het lopen van maar met 2 personen meteen in het begin nagevraagd en hierop is gezegd dat dit toegestaan was.

Nee, niet de prijs maar het op deze manier afhandelen van een door jullie zelf veroorzaakt, gecorrumpeerd evenement, dat is waar wij moeite mee hebben.

Zouden we nog wel mogen weten hoe dit berekend was?
 

DeletedUser4007

Daarom is het dus echt zo dat er helaas niets meer zal veranderen aan de uitslag van de horseball cup en daarmee die discussie is afgedaan.

Dus een discussie hoe zoiets voorkomen kan worden is gelijk al van de baan?
Is het niet de slimste manier on zoiets met een community op te zetten?
Aangezien inno meestal te laat (kijk maar naar de fg beloning) is,
en meestal ook diverse problemen niet voorziet die er meestal komen?
Want het blijkt net als met horseball, dat sommige spelers inventiever zijn dan de bedenkers, en dan vragen hebben.
En die vragen moeten met de community opgelost worden, zodat er duidelijkheid is.
Anders is elk event gelijk al gedoemd te mislukken.

Dus de discussie gelijk op slot gooien vind ik gewoon erg kortzichtig.
Want de discussie is groter dan alleen de beloningen die uitgedeeld worden.
:cool:
 

DeletedUser16133

De discussie beëindigen is vanuit Kroenuh zijn standpunt gezien de enige oplossing.

Als je weet dat wat er gebeurd niet door de beugel kan en dat er grove fouten gemaakt zijn dan is de enige oplossing om je gezicht nog enigszins te redden de rest monddood maken en dat is wat er hier gebeurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan