• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16286

Jammer, heb voor mijn hele team een aantal kledingstukken 5x gekocht en die kan ik nu allemaal weggooien.
 

DeletedUser16286

Had gewoonn gisteren gezegd dat we alles krijgen. :/

Wat gebeurt er als we die producten niet op tijd hebben? Want als we ze dan ook gewoon krijgen stop ik nu met zoeken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 486404

De producten worden niet gegeven. Die moet je zelf gaan zoeken. Tijd genoeg om eraan te komen. :)
 

DeletedUser16209

verbaast me al dat ze jullie die kledij gegeven hebben, zouden ze hier helemaal alleen achter zijn gekomen? :blink:
 

Deleted User - 486404

Even nog voor de duidelijkheid:

de rapporten en/of screenshots die je post van je uitrusting en voorwerpen die moeten in hetzelfde topic dat je hebt aangemaakt bij de inschrijving.

Je post je eigen berichten gewoon in je eigen aangemaakt topic, je moet geen ander topic aanmaken.

Je kan de volledige instructies nalezen in deze post (klik hier).
 

DeletedUser16286

Is een TW.DB link van je invent niet handiger? Daar is alles op te zien in één oogopslag
 

DeletedUser16548

we moeten gaan aangeven wie de bal gaat dragen, waar kan dit?
 

DeletedUser16286

Degene die hem gaat dragen moet dat posten in zijn eigen topic in het Horseball Registratie forum.
 

DeletedUser16286

Is er verder nog steeds niks bekend? Op andere servers draait horseball toch al? Waarom weten zij wel alles al. :hmf:
 

DeletedUser16343

Is een TW.DB link van je invent niet handiger? Daar is alles op te zien in één oogopslag

Hier ben ik het wel mee eens? is dit oke? of moeten we van alles een screenshot maken? deze lijkt me ook iets makkelijker te delen met anderen? :X
 

DeletedUser15220

Is er verder nog steeds niks bekend? Op andere servers draait horseball toch al? Waarom weten zij wel alles al. :hmf:


Naar mijn idee moest de horseball cup gestart zijn op hetzelfde moment als het EK. Bij ons gaat dit gebeuren na de finale van het EK heb ik het gevoel... ;)
 

DeletedUser

Dus ik kan me nog gewoon inschrijven? Want er is toch nog niks van gang.:D:D
 

DeletedUser16548

sorry dat ik het zeg maar ik vind het tot nu toe niet erg geweldig geregeld. We hebben geen idee wat we zo dadelijk moeten doen, wanneer we dit moeten what so ever. We kloten nu allemaal een beetje aan op die wereld en we zien wel lijkt het meer.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Terechte vragen. Ik zorg er vandaag nog voor dat de nodige informatie over de volgende fase (die morgen begint) met jullie wordt gedeeld.
 

DeletedUser15220

21/06: Tijdens het onderscheppen van andere spelers mogen geen wapens gebruikt worden en het duel moet gewonnen worden door de initiatiefnemer, anders telt het niet


26/06: Het onderscheppen (fictief) gebeurt door met de speler met de bal te duelleren met de vuisten (het is niet belangrijk of je wint of verliest).


Sorry maar wat is het nu eigenlijk????? :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16286

Oh dus winnen of verliezen maakt niet uit... Fijn, dan had iedereen gewoon paardrijden kunnen skillen met snelheidspremium. Duelskills doen er dus niet toe. Automatisch al verloren nu :laugh:

En de verdedigende partij (aanvaller in de duels) verdient ook punten bij het twee maal onderscheppen van degene met de bal, zei mufmuf. Ik mag hopen dat dit nog steeds zo is, anders is dit evenement voor mij nu afgelopen en zal ik niet meer meedoen.
 

DeletedUser16343

Het is een beetje jammer dat er niet heel veel geleerd is van de hiaten bij de fg-wereld.. :) vrij slechte en vooral wisselende communicatie..

ik zie nu ook nergens of het oke is om een invent link te plaatsen ter bewijs of je alle dingen verzameld hebt.. of is dat ineens niet meer nodig? Beetje raar voor de mensen die wel de hoefijzers en hooi hebben gezocht voor het paard..

het winnen hoeft nu niet meer dat betekent eigenlijk dat scoren nagenoeg onmogelijk is? tenzij je speelt op een moment dat niemand anders online is oid..

tevens is mijn vraag nog moet je over die 4 verschillende plaatsen met 4 verschillende teamgenoten zijn of kan het ook zo zijn dat je met maar 2 spelers een "goal" maakt.. 4 mensen online van je team op het gewenste tijdstip is in mijn idee niet heel goed mogelijk gezien de meeste mensen toch werken oid..

Aanvullende info, ja graag! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan