• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser7902

en fix nu verdorie je spel eens, altijd hetzelfde met jullie, is het nu zo moeilijk een update toe te voegen die ook werkelijk werkt. Dit is gewoon bijna onspeelbaar zo, ik ben er net weer eens uitgegooid, en nu raak ik al 10minuten niet meer op tw en dat ligt niet aan mijn pc want al de rest werkt prima :|

het spel ligt er nog maar net uit :D

Maar kvind toch wel dat ze de startpagina mogen laten zien.
 

DeletedUser16224

Fantastische update. Dit kan je tijdens arbeiden gewoon doorspelen en je kan er een set mee verzamelen. Kudos! Jammer dat het (nog) niet perfect werkt, maar daar heb ik alle vertrouwen in dat dat wel goedkomt. :D
 

DeletedUser7902

Die 5 minuten zijn ruim voorbij en ik geraak nog steeds niet op de startpagina?
 

DeletedUser12345

idd dit zijn geen 5 min :/
Kan dit niet tijdens de nacht gefixd worden.... we zijn toch een .nl server...
Of is er voor mods geen nachtpremie voorzien :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10506

idd dit zijn geen 5 min :/
Kan dit niet tijdens de nacht gefixd worden.... we zijn toch een .nl server...
Of is er voor mods geen nachtpremie voorzien :D

mods hebben daar niets mee te maken.

Is een heel leuk spel, alleen de buggs mogen er wel snel uit.

Prijzen mogen ook aangepast worden.
Als enkele mensen klaviertjes krijgen voor 5000 veteranenpunt dan zijn ze zwaar in het zak gezet.
 

DeletedUser

ach alle kisten blijven een gok. Ik voel me ook bekocht als ik uit een uniek waardevolle kist twv 750 upm een niet genaamde in de stad te kopen voorwerp haal...

deze kisten kun je tenminste nog vinden na een gewonnen avontuur! Ik zeg niks mis mee!
 

DeletedUser12345

idd agar blijft gokken, ik kreeg eergisteren hernandos zwaard uit een premiumkist :/ is wel iets genaamd maar wat heb je daar nu nog aan...
gelukkig kreeg ik die kist met het event, stel je voor dat je daar 2000upm of nuggets zou aan hebben gespendeerd xD
 

DeletedUser

nu ben ik wel van mening dat die premium kisten iets beter mogen en de genaamde items onder de 12k eruit gehaald mogen worden...

maar wat betreft uniek waardevolle en die nieuwe avonturen kisten...prima zo.
 

DeletedUser16224

Prijzen mogen ook aangepast worden.
Als enkele mensen klaviertjes krijgen voor 5000 veteranenpunt dan zijn ze zwaar in het zak gezet.

Ik vind dat het zo moet blijven. Zo blijft die 'Bandietset' zeldzaam en van waarde. Welke beloningen zou jij het liefst zien als vervanging van de klavertjes en de drankjes?
 

DeletedUser12345

(vandaag om 14:13 uur)
Briscoe is voor een periode van ongeveer 5 min. niet bereikbaar!
(vandaag om 14:13 uur)
Arizona is voor een periode van ongeveer 5 min. niet bereikbaar!
(vandaag om 14:13 uur)
Wereld 7 is voor een periode van ongeveer 5 min. niet bereikbaar!
(vandaag om 14:13 uur)
Wereld 1 is voor een periode van ongeveer 5 min. niet bereikbaar!
(vandaag om 14:13 uur)
Dakota is voor een periode van ongeveer 5 min. niet bereikbaar!
(vandaag om 14:13 uur)
Colorado is voor een periode van ongeveer 5 min. niet bereikbaar!
1uur later :hmf:
 

DeletedUser7902

Ik vind dat het zo moet blijven. Zo blijft die 'Bandietset' zeldzaam en van waarde. Welke beloningen zou jij het liefst zien als vervanging van de klavertjes en de drankjes?

Wie gebruikt er ooit klavertjes? :huh:
 

DeletedUser16131

die klavertjes zijn wel overdreven schijt, steek er dan wat meer fg buffs in in de plaats
 

DeletedUser7902

Al chance dat onze hooggeplaatste mod ons snel met info voorziet zodat we snel op de hoogte zijn van het geklungel bij InnO.
 

DeletedUser16224

die klavertjes zijn wel overdreven schijt, steek er dan wat meer fg buffs in in de plaats

Dat zou inderdaad wel beter zijn, zoals wapenolie. Misschien gaan ze nog buffs maken die specifiek gericht zijn op de avonturen zelf.
 

DeletedUser7902

die klavertjes zijn wel overdreven schijt, steek er dan wat meer fg buffs in in de plaats

Waarom fg buffs en geen duelbuffs? Fg ligt op elke wereld in een groot gat, terwijl duelleren tenminste nog plezant is.
 
idd agar blijft gokken, ik kreeg eergisteren hernandos zwaard uit een premiumkist :/ is wel iets genaamd maar wat heb je daar nu nog aan...
gelukkig kreeg ik die kist met het event, stel je voor dat je daar 2000upm of nuggets zou aan hebben gespendeerd xD

jaa... leuk...:unsure:
 
Net met 5000 veteraanpunten een random kistje gekocht. En wat komt eruit: mojo, wat je ook kan kopen met veteraanpunten, maar de wel voor 150. Zij ze ermee aan het lachen ofzo? :mad:

Voorts nog steeds maar 1 kistje gehad uit 30 gewonnen spelletjes ...

Als ze iets aan die kleine ergernissen konden doen, wordt het nog wel wat beter ;)
 

DeletedUser16253

Ik draai nog niet zo heel lang mee op the west. Als ik zo naar die avonturen kijk (eigen mening) vrees ik dat de fg"s zullen leeglopen doordat mensen hun tijd gaan investeren in avonturen. Maar zolang al die bugs te zijn heb ik niks te vrezen :D

Miss een idee om behalve arbeider, soldaat etc. ook voor de avonturen iets te maken? Premiejager ofzo?

Trouwens als arbeider heb ik niet veel te vrezen, behalve die duellisten dan ;)
 
Bovenaan