• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser15117

Ik heb tot nu toe geen last van wegvallende verbindingen, wel last van een inactieve medespeler en een ander die wel een paar keer is weggevallen.

Ik ben nog niet eens klaar met mijn bericht of hij loopt meteen grondig vast. Als dat op het eind gebeurd kan je het resultaat ook niet te weten komen, dus ik zou het wel handig vinden als je een bericht krijgt waarin al die gegevens staan.
 

DeletedUser

Zoveel maanden tijd en nog kunnen ze niet 1 update eens normaal uitvoeren, ongelofelijke prutsers, geld krijgen maar je werk niet goed doen daar zijn ze goed in.
 

DeletedUser15915

Echt irritant dat het spel steeds vastloopt. Ik hoop dat dit snel gemaakt kan worden.
 
Veel buggs. Eén van de buggs, de ronde is voorbij en alles wat er gepland stond gebeurd ook, maar de pijlen blijven hangen. Gevolg is dat je geen pijl ziet als je daarna beweegt of waar je heen kunt bewegen. Je kunt het wel instellen, maar als de ronde dan begint waarin je die beweging moet maken loopt het vast.

Ook al meegemaakt dat hij oneindig ''geklikt'' is, dus ik hou de kaart met mijn muis vast, beweeg de kaart om aan de andere kant te kijken en dan zit die klik als het ware vast. Dit kwam voor toen het ''je accu heeft nog 10%'' scherm naar voren kwam.

Ook heb ik het gehad dat hij random vastloopt.

Oplossingen zijn F5 en dan snel weer openen, maar je kunt al gauw zien dat hij oneindig laadt bovenin, wat ook kan voorvallen. Je moet dan het hele spel wegdrukken en opnieuw inloggen op de wereld waar je het avontuur hebt. Het is mij één keer voorgevallen dat ik dan gewoon uit het avontuur gegooid ben(terwijl wij aan het winnen waren :()

Tot nu toe voor mij dus niet echt overtuigend dit. Als al die onzin niet gebeurt, dan zou ik het nog bijna leuk gaan vinden.
 

DeletedUser7902

Een aankondiging dat je een uur hoeft te wachten als je geen nuggetnoob als tegenstand wil na 3 keer, zou toch wel plezant zijn. Kwestie van het op andere manieren nog af te trappen!
 
20% droprate betekend niet dat je standaard per 5 potjes een kistje krijgt, zeker niet met jouw mini steekproef (16 potjes maar)
 

DeletedUser

Net voor het eerst geprobeerd: ik kon mijn pijl niet zetten en werd wegens inactiviteit uit het spel gezet...
 

DeletedUser16131

waar blijven verdorie mijn ep drankjes, dan zit je hier te spelen met een doel, halen ze dat nog weg, haal dan maar meteen die avonturen ook weg, veel nut zie ik er dan niet in. De beloningen die je nu hebt zijn schijt, alleen al die kluis, 5000 veteraanpunten, doe normaal :|
 
waar blijven verdorie mijn ep drankjes, dan zit je hier te spelen met een doel, halen ze dat nog weg, haal dan maar meteen die avonturen ook weg, veel nut zie ik er dan niet in. De beloningen die je nu hebt zijn schijt, alleen al die kluis, 5000 veteraanpunten, doe normaal :|

spaar je punten dan gewoon, de winkel breiden ze vast nog wel een uit
 
waar blijven verdorie mijn ep drankjes, dan zit je hier te spelen met een doel, halen ze dat nog weg, haal dan maar meteen die avonturen ook weg, veel nut zie ik er dan niet in. De beloningen die je nu hebt zijn schijt, alleen al die kluis, 5000 veteraanpunten, doe normaal :|

doe die dingen dan voor de lol ipv om te lvl'en :p de FGs zijn vaak slecht omdat iedereen die ik-wil-een-beloningdenkwijze volgt...
als je speelt voor de xp, krijg je xp, en dan lvl je, en dan kan je beter spelen voor de xp, en dan krijg je weer xp, enz... maar je moet gwn spelen omdat je het tof is :|
die mpi's hebben geen 'nut', dit is een nutteloos spel :p
 

DeletedUser16209

toch vind ik dat als er die ep buffjes waren op beta, iedereen hoopte super lang dat ze hier ook zouden komen, ze die dan ook wel effectief moeten inbrengen
 

DeletedUser12045

3gevechten gewonnen waarbij ik rond de 7k schade had, amper iets gemist, veel ontweken en telkens geen kist :(
 

DeletedUser16131

en fix nu verdorie je spel eens, altijd hetzelfde met jullie, is het nu zo moeilijk een update toe te voegen die ook werkelijk werkt. Dit is gewoon bijna onspeelbaar zo, ik ben er net weer eens uitgegooid, en nu raak ik al 10minuten niet meer op tw en dat ligt niet aan mijn pc want al de rest werkt prima :|
 
Bovenaan