• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Arizona VS 51 - Sotteghem

DeletedUser

Hoho dik op ons bakkes :D
Ik heb het liefst dat ik word flauwgeschoten zodat ik 48uurtjes op mijn gemakje ben :)
Duelleren is niks voor mij.
 

DeletedUser

...

Iedereen zit hier maar te zeveren en te klagen.
Het is maar een spelletje hé, en als je er allemaal niet tegen kan moet je maar iets anders gaan doen.

achja en @ duelist : Als ik van u was, zou ik ni zo de wijsneus uithangen.
Ik heb van u namelijk nog niet vele daden gezien.

United Army
 

DeletedUser

Dit topic kan wel op slot. Sotteghem is niet meer wat het geweest is.
 

DeletedUser8307

Iedereen zit hier maar te zeveren en te klagen.
Het is maar een spelletje hé, en als je er allemaal niet tegen kan moet je maar iets anders gaan doen.

achja en @ duelist : Als ik van u was, zou ik ni zo de wijsneus uithangen.
Ik heb van u namelijk nog niet vele daden gezien.

United Army

Topic Bump. ;)

Klagen ? Wie :D
 

DeletedUser

Iedereen zit hier maar te zeveren en te klagen.
Het is maar een spelletje hé, en als je er allemaal niet tegen kan moet je maar iets anders gaan doen.

achja en @ duelist : Als ik van u was, zou ik ni zo de wijsneus uithangen.
Ik heb van u namelijk nog niet vele daden gezien.

United Army

Mijn laatste reactie in dit topic was een halve maand geleden maar goed, en wat freewillt al zagt, sotthegem is uit elkaar gevallen is niet meer wat het was.
 

DeletedUser8307

Mijn laatste reactie in dit topic was een halve maand geleden maar goed, en wat freewillt al zagt, sotthegem is uit elkaar gevallen is niet meer wat het was.

Dat is dus een Topic Bump zoals ik zei. ;D
Btw... Je hebt gelijk.. :D
 

DeletedUser

Mijn laatste reactie in dit topic was een halve maand geleden maar goed, en wat freewillt al zagt, sotthegem is uit elkaar gevallen is niet meer wat het was.
En er zijn er een paar goei van Sotthegem naar THE UNDERTAKER. Oh Ironie... (de ratte :cool: )
 

DeletedUser9519

Waar 2 honden vechten, gaat de 3de er met het bot vandoor.

Wheat Ridge stijgt langzaam in de ranglijst :D
 

DeletedUser

Gisteren waren we nog onderdeel van de (and I quote) "massa Fanta BG", nu zijn we nog met 2...:cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Gisteren waren we nog onderdeel van de (and I quote) "massa Fanta BG", nu zijn we nog met 2...:cool::cool::cool:

Die massa fanta BG Is natuurlijk weer het begin van een soort ''wereld verzieking'' als w1 het vsw, maargoed, laaten die zich eerst maar bewijzen !.
De sterkste duelstad zit er mooi niet bij!
 
Ik ben zojuist genoodzaakt wederom 2 posts te verwijderen omdat er beledigingen in staan. Ik wil veel toestaan, maar beledigen en dan met name real life beledigingen ben ik NIET van gediend. Laat dit de allerlaatste keer zijn of ga genieten van een halve week rust; dan hoef je namelijk niet op het forum te komen.

Wees gewaarschuwd.
 

DeletedUser

Hopelijk was het niet tegenover mij, want dan heb ik het gemist, en ik ben op mijn beste als ze op mijn kap zitten... :cool::cool::cool:
 
Bovenaan