• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Arizona VS 51 - Sotteghem

DeletedUser

Doe nou niet zo schijnheilig zeg. Jullie zijn 1 keer massaal in onze stad geweest. De 5 beste duellanten hebben toen geen enkele aanval gehad. De bouwers lagen allemaal KO.

Sorry m8, maar ik ben al van het begin bij United Army en ik ben nog nooit in Arizona geweest... Dus ik kan hier niet veel van zeggen...

Je kunt allemaal mooie verhalen verzinnen maar jullie durfden toen blijkbaar geen echte duellanten aan te vallen maar alleen bouwers. Zo komen jullie aan je duelpunten.

1 Welke verhalen? Quote graag...
2 Beweren dat wij enkel bouwers aanvallen is gewoon zielig...
 

DeletedUser

Heb ik nu niet net bewezen dat u statement geen steek maakt? En toch zeg je het opnieuw...

Doe nou niet zo schijnheilig zeg. Jullie zijn 1 keer massaal in onze stad geweest. De 5 beste duellanten hebben toen geen enkele aanval gehad. De bouwers lagen allemaal KO.

Je kunt allemaal mooie verhalen verzinnen maar jullie durfden toen blijkbaar geen echte duellanten aan te vallen maar alleen bouwers. Zo komen jullie aan je duelpunten.

Zo is het en voor mij is dat het laatste woord..

Weer is niet nagedacht voor je iets typte Crazybyter..
Guide: wat moet crazybyter doen voor hij wat typt:
les 1: Voor je iets typt doe dan eerst 3 dingen.
Tel tot 10 (denk erbij na wat je zal typen voor je onzin gaat typen)
Tel 50 schapen ( dieper denken )
Loop een blokje om, en als je terug bent bij je pc typ je een normaal iets zonder onzin.

Groetjes je personal coach.
 

DeletedUser

Bouwers worden wel zeker meer aangevallen dan top duellisten ;), maar mensen die alleen bouwers kunnen verslaan zakken vanzelf toch weg, je hebt in het begin altijd van die mensen die denken dat ze goed zijn door dan No1 te staan. Terwijl je eigenlijk alleen EP hebt van bouwers.. Kan er zo een paar noemen, maar dat wil ik niet.
Had ik ook in W4 stond op -200 duels. Heb toen alleen nog maar duelkleding gekocht en versloeg toen al diegene die me elke dag 1x aanviel. Daarna krijg ik Hernandos Zwaard. Ko'de hem in 1 duel.. EN zeurde toen dat hij net in de top 30 duels was gekomen en ik hem dus niet KO mog leggen HAHAHAHA

Zo heb ik zelfs al meer duels gedaan dan Freewilly als bouwer
1146: skullman94 145 3 111 -108 SONUWE :eek:
 
Dit soort topics zijn prima en kunnen zelfs erg leuk zijn. MAAR, er moeten wel wat fatsoensregels in acht genomen worden om dit soort topics ook daadwerkelijk zo leuk te kunnen laten zijn. Dit topic is STAD vs STAD, niet SPELER vs SPELER of STAD vs SPELER. Persoonlijke aanspraken lijken mij dan ook niet nodig.

Constant mensen vertellen dat ze even tot 10 moeten tellen of dergelijke dingen.. Is dat niet een goed idee om zelf even te doen voor dat soort onzin uitgekraamd wordt? :rolleyes:

Kortom:
Houd het netjes en leuk.
 

DeletedUser

Sorry m8, maar ik ben al van het begin bij United Army en ik ben nog nooit in Arizona geweest... Dus ik kan hier niet veel van zeggen...



1 Welke verhalen? Quote graag...
2 Beweren dat wij enkel bouwers aanvallen is gewoon zielig...

Dan ben je niet goed op de hoogte van de acties van je stad en moet je wellicht niet doen alsof je alwetend bent.

Jouw stad heeft samen met Sotteghem en Fanta farmers een massa-aanval op onze stad gedaan en alle bouwers en lagere duellanten plat gelegd.
Een stuk of 5 topduellanten kregen toen geen aanvallen binnen....
 

DeletedUser

Dan ben je niet goed op de hoogte van de acties van je stad en moet je wellicht niet doen alsof je alwetend bent.


Dat doe ik toch helemaal niet? bewijs:
Crazybyter zei:
Sorry m8, maar ik ben al van het begin bij United Army en ik ben nog nooit in Arizona geweest... Dus ik kan hier niet veel van zeggen...

Jouw stad heeft samen met Sotteghem en Fanta farmers een massa-aanval op onze stad gedaan en alle bouwers en lagere duellanten plat gelegd.
Een stuk of 5 topduellanten kregen toen geen aanvallen binnen....

Zoals ik reeds wist te vertellen was ik daar niet bij, dus kan ik daar niet veel van zeggen. Maar de ptn van Arizona spreken voor zich, ze zijn de beste duelstad op wereld 7 en daar ben ik mij, persoonlijk dan, wel degelijk van bewust. Je gaat mij het tegendeel niet horen beweren..

Als mensen er zo zwaar zouden onder lijden om jullie TOP 5 aan te vallen, de aanval stop te zetten, of zelfs KO te gaan daardoor dan;

1. Vind ik dit een terechte tactische zet die niet meer dan logisch is. Uit elke aanval, hoe klein of groot hij ook is moet het maximum worden uitgehaald.

2. Zie het als een compliment voor je TOP 5 Spelers

Maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat ENKEL bouwer zouden zijn aangevallen als die aanval met 3 steden tegelijk is ingezet geweest...
 

DeletedUser

Dat doe ik toch helemaal niet? bewijs:




Zoals ik reeds wist te vertellen was ik daar niet bij, dus kan ik daar niet veel van zeggen. Maar de ptn van Arizona spreken voor zich, ze zijn de beste duelstad op wereld 7 en daar ben ik mij, persoonlijk dan, wel degelijk van bewust. Je gaat mij het tegendeel niet horen beweren..

Als mensen er zo zwaar zouden onder lijden om jullie TOP 5 aan te vallen, de aanval stop te zetten, of zelfs KO te gaan daardoor dan;

1. Vind ik dit een terechte tactische zet die niet meer dan logisch is. Uit elke aanval, hoe klein of groot hij ook is moet het maximum worden uitgehaald.

2. Zie het als een compliment voor je TOP 5 Spelers

Maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat ENKEL bouwer zouden zijn aangevallen als die aanval met 3 steden tegelijk is ingezet geweest...


Weer is niet nagedacht voor je iets typte Crazybyter..
Guide: wat moet crazybyter doen voor hij wat typt:
les 1: Voor je iets typt doe dan eerst 3 dingen.
Tel tot 10 (denk erbij na wat je zal typen voor je onzin gaat typen)
Tel 50 schapen ( dieper denken )
Loop een blokje om, en als je terug bent bij je pc typ je een normaal iets zonder onzin.

Groetjes je personal coach

lalalaal nadenken..
 

DeletedUser

Weer is niet nagedacht voor je iets typte Crazybyter..
Guide: wat moet crazybyter doen voor hij wat typt:
les 1: Voor je iets typt doe dan eerst 3 dingen.
Tel tot 10 (denk erbij na wat je zal typen voor je onzin gaat typen)
Tel 50 schapen ( dieper denken )
Loop een blokje om, en als je terug bent bij je pc typ je een normaal iets zonder onzin.

Groetjes je personal coach

lalalaal nadenken..

Dit soort topics zijn prima en kunnen zelfs erg leuk zijn. MAAR, er moeten wel wat fatsoensregels in acht genomen worden om dit soort topics ook daadwerkelijk zo leuk te kunnen laten zijn. Dit topic is STAD vs STAD, niet SPELER vs SPELER of STAD vs SPELER. Persoonlijke aanspraken lijken mij dan ook niet nodig.

Constant mensen vertellen dat ze even tot 10 moeten tellen of dergelijke dingen.. Is dat niet een goed idee om zelf even te doen voor dat soort onzin uitgekraamd wordt? :rolleyes:

Kortom:
Houd het netjes en leuk.


en waar houd duelist zich niet aan? volgens mij was het een nette post van die gene voor jou. beetje zielig om hem dan zo af zitten te kraken.
 

DeletedUser

Mijn reactie zal je niet meer zien in dit topic
Voor mij is deze discusie afgelopen.
 

DeletedUser

Nou, vandaag zijn we weer met een handje vol mensen naar sptteghem gegaan nadat ze gister onze bouwers weer eens massaal aanvielen.
Goed gelukt want ik kan er niemand meer duelleren nu. :)
 

DeletedUser10964

Nou, vandaag zijn we weer met een handje vol mensen naar sptteghem gegaan nadat ze gister onze bouwers weer eens massaal aanvielen.
Goed gelukt want ik kan er niemand meer duelleren nu. :)

niet leuk, leg ik die hele lange reis af
ligt iedereen plat als ik eraan kom :mad:
nu maar door naar Mietjes en Legendes
 

DeletedUser10964

Ja dat merk ik.

Eerst met lieve woordjes shoppen en dan laf onze bouwers AANVALLEN.:mad:

ik heb wel niet alleen bouwers aangevallen
iedereen volgens mij wel, wel wat verloren :(
onder andere van een bouwer ofzo ik hitte 0 en hij ook :p
 

DeletedUser

ik heb wel niet alleen bouwers aangevallen
iedereen volgens mij wel, wel wat verloren :(
onder andere van een bouwer ofzo ik hitte 0 en hij ook :p


45 x 12 = 540 dus zoveel Ap heb je niet.

En mij heb je ook niet aangevallen.
Alleen bouwers en diegenen met laag lvl
 

DeletedUser10964

45 x 12 = 540 dus zoveel Ap heb je niet.

En mij heb je ook niet aangevallen.
Alleen bouwers en diegenen met laag lvl

bartboy heeft bijv. een erg laag duellevel ja :rolleyes:
kijk op de duelranglijst en je ziet aan mijn gemiddelde dat ik geen lage lvls aanval ;)
 
Bovenaan