• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Arizona VS 51 - Sotteghem

DeletedUser

Precies. Alle bouwers liggen KO maar alle betere duellanten zijn nog gewoon wakker. Ik ben de hele avond wakker geweest tot net omdat ik even aan het duelleren was in Sonuwe en wat LP verloor.

4 steden sterk en dan nog alleen bouwers pakken, wat een gevaarlijke stedenkring.... :eek:
 

DeletedUser

Hehe, ja ook aan jou. En aan nog 4 spelers daar. Maar wel alles gewonnen hoor.

Duel: freewilly vs Prometia Openbaar vandaag om 19:27 uur
Duel: freewilly vs janopi Openbaar vandaag om 19:17 uur
Duel: freewilly vs gajiin Openbaar vandaag om 19:06 uur
Duel: freewilly vs Dirk-Jan oomen Openbaar vandaag om 18:56 uur
 

DeletedUser

het lijkt alsof sotteghem en fanta farmers ook eens Sonuwe wil platleggen ik zie er maar meer en meer hier aankomen ;)
es kijken of er nog een kamertje vrij is in't hotel :D
 

DeletedUser

En ze zijn DAPPER HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Levenspunten totaal
- 149 LP
Geen treffer
Bulcke valt flauw. Mangas wint het duel en krijgt 4 ervaringspunten. Bulcke heeft helaas geen contant geld dat Mangas kan stelen.

Dan kun je wat... Een bouwer.....

Ni wenen hé Freewilly, tis niet dat de aanvallen van jullie altijd zo heroic zijn zene...
 

DeletedUser

Nou laten we even realistisch blijven he. Wie is daarmee begonnen? Wij toch ECHT niet hoor.

Ik stel voor dat we daarover tot in het oneindig welles/nietes spelleke spelen...

Maar begin niet de bitche over aanvallen op uw bouwers als je het zelf ook doet... Je weet wel hé, Pot/Ketel, spreekwoord ;)
 

DeletedUser

Ik stel voor dat we daarover tot in het oneindig welles/nietes spelleke spelen...

Maar begin niet de bitche over aanvallen op uw bouwers als je het zelf ook doet... Je weet wel hé, Pot/Ketel, spreekwoord ;)

Nou ik val echt geen bouwers aan hoor, op die enkele van Sonuwe aan die me heel veel ep opleveren. De andere bouwers hebben namelijk bijna allemaal een te laag duellevel voor mij.

Even beter inlezen voor je met verwijten gaat strooien vriend. Bovendien heb ik in jullie stad HELEMAAL nog nooit een bouwer aangevallen want ik ben nog nooit in jullie stad geweest überhaupt. :confused:

Jullue daarentegen zijn wel eens in onze stad geweest om bouwers aan te vallen. Ik heb niet 1 aanval mogen ontvangen van jullie. Dat betekent dus dat jullie OF enorm angstig zijn, OF specifiek bouwers aanvallen.

Of een combinatie van beide, zou me ook niks verbazen. ;)
 

DeletedUser

Nou ik val echt geen bouwers aan hoor, op die enkele van Sonuwe aan die me heel veel ep opleveren. De andere bouwers hebben namelijk bijna allemaal een te laag duellevel voor mij.

Even beter inlezen voor je met verwijten gaat strooien vriend. Bovendien heb ik in jullie stad HELEMAAL nog nooit een bouwer aangevallen want ik ben nog nooit in jullie stad geweest überhaupt. :confused:

Jullue daarentegen zijn wel eens in onze stad geweest om bouwers aan te vallen. Ik heb niet 1 aanval mogen ontvangen van jullie. Dat betekent dus dat jullie OF enorm angstig zijn, OF specifiek bouwers aanvallen.

Of een combinatie van beide, zou me ook niks verbazen. ;)

Haha, typisch gevalletje veel woorde veel onzin
 

DeletedUser

Ja, het enige dat United Army doet om hogerop te komen is bouwers aanvallen... (Sarcasme ;) ).

Laten we eerlijk zijn, als ik, en jij ook, in een stad zit om te duelleren en je kan wat EP meepikke op bouwers doen we dat allemaal... Maar ik denk niet dat ook maar 1 stad in de TOP 10 van duelsteden zich tot daar heeft gewerkt met alleen maar bouwers aan te vallen...

Dat ga ik niemand van de top 10 steden hier verwijten...
 

DeletedUser

Ja, het enige dat United Army doet om hogerop te komen is bouwers aanvallen... (Sarcasme ;) ).

Laten we eerlijk zijn, als ik, en jij ook, in een stad zit om te duelleren en je kan wat EP meepikke op bouwers doen we dat allemaal... Maar ik denk niet dat ook maar 1 stad in de TOP 10 van duelsteden zich tot daar heeft gewerkt met alleen maar bouwers aan te vallen...

Dat ga ik niemand van de top 10 steden hier verwijten...

Haha ik neem even een speler uit jullie stad:
Ko's :
1 -J-POWER- Avonturier
2 Slavink BOUWER
3 arie22552x avonturier
4 ralels BOUWER
5 Marsvolta2x Soldaat
6 caleno Soldaat
7 smommie Avonturier
8 j.v soldaat
9 maweda Avonturier
10 chaosrider soldaat
11 Foca BOUWER
12 Klungelbeest BOUWER
13 Goodfella888 BOUWER
14 trader Soldaat
15 Mr Ventura soldaat
16 skullman94 BOUWER

Dus van de 16 spelers is:
6 maar soldaat/duelerende speler
6 zijn bouwers
4 zijn Avonturiers.

Sorry hoor maar zij jij nou: Ja, het enige dat United Army doet om hogerop te komen is bouwers aanvallen... (Sarcasme ;) ).

Dit bewijst maar weer eens dat er VEEL niet duelerende spelers aangevallen worden door spelers uit je United Army

FEIT !
PS: Deze stoere speler heet don pellegrino en is nog wel jullie stadsoprichter hahaha
 

DeletedUser

Dit bewijst enkel dat er 16 mensen zijn die hij KO heeft gelegd... Dit bewijst op geen enkele manier dat wij bouwers aanvallen noch ons op hen zouden concentreren...
En welke klassen gaan nu weer het snelst KO?

Jezus, je doet precies of wij constant Arizona bouwers aanvallen...

Vind het, persoonlijk dan, een bikke een lage opmerking hoor Duelist... Hier op het forum de nummer 2 op de duelranglijst naar beneden halen, en dat als nummer 1...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dit bewijst enkel dat er 16 mensen zijn die hij KO heeft gelegd... Dit bewijst op geen enkele manier dat wij bouwers aanvallen noch ons op hen zouden concentreren...

Jezus, je doet precies of wij constant Arizona bouwers aanvallen...

En welke klassen gaan nu weer het snelst KO?

Vind het, persoonlijk dan, een bikke een lage opmerking hoor Duelist... Hier op het forum de nummer 2 op de duelranglijst naar beneden halen, en dat als nummer 1...

Dit bewijst dat er maar in 6/16 gevallen duelerende spelers zijn aangevallen
FEIT
Ook bewijst dit dat jij totaal niet nadenkt voor je iets typt.
Eerst denken dat schrijven voortaan okee ?. mischien een blokje om lopen voor je typt ? mischien tot 10 tellen voor je wat typt ?. Mischien schaapjes tellen voor je wat typt. Kortom kom de volgende keer als je wat typt niet met dit soort klinkklare onzin !
 

DeletedUser

Dit bewijst dat er maar in 6/16 gevallen duelerende spelers zijn aangevallen
FEIT
Helemaal niet... Dit bewijst dat 6 van de 16 spelers die Don Pellegrino heeft KO gelegd niet Duelleren spelers zijn... en ENKEL dat
Als ik 100 aanvallen doe, 99 op soldaten en 1 op een bouwer, en die bouwer gaat KO. Wil dat dan zeggen dat ik 100% bouwers aanval?

Ook bewijst dit dat jij totaal niet nadenkt voor je iets typt.
Eerst denken dat schrijven voortaan okee ?. mischien een blokje om lopen voor je typt ? mischien tot 10 tellen voor je wat typt ?. Mischien schaapjes tellen voor je wat typt. Kortom kom de volgende keer als je wat typt niet met dit soort klinkklare onzin !
Sorry, maar hier ga ik zelfs niet op in. :(:(:(
 

DeletedUser

Helemaal niet... Dit bewijst dat 6 van de 16 spelers die Don Pellegrino heeft KO gelegd niet Duelleren spelers zijn... en ENKEL dat
Als ik 100 aanvallen doe, 99 op soldaten en 1 op een bouwer, en die bouwer gaat KO. Wil dat dan zeggen dat ik 100% bouwers aanval?

Sorry, maar hier ga ik zelfs niet op in. :(:(:(

Er wordt tog bewijst dat hij 16 spelers heeft aangevallen en ge-ko'd
Feit
Dus ook dat 6/16 ervan duelerende spelers waren
Feit

Weer vergeten tot 10 te tellen, weer vergeten blokje om te lopen weer vergeten schapen te tellen. ;)
 

DeletedUser

Doe nou niet zo schijnheilig zeg. Jullie zijn 1 keer massaal in onze stad geweest. De 5 beste duellanten hebben toen geen enkele aanval gehad. De bouwers lagen allemaal KO.

Je kunt allemaal mooie verhalen verzinnen maar jullie durfden toen blijkbaar geen echte duellanten aan te vallen maar alleen bouwers. Zo komen jullie aan je duelpunten.
 

DeletedUser

Doe nou niet zo schijnheilig zeg. Jullie zijn 1 keer massaal in onze stad geweest. De 5 beste duellanten hebben toen geen enkele aanval gehad. De bouwers lagen allemaal KO.

Je kunt allemaal mooie verhalen verzinnen maar jullie durfden toen blijkbaar geen echte duellanten aan te vallen maar alleen bouwers. Zo komen jullie aan je duelpunten.

Zo is het en voor mij is dat het laatste woord..
 

DeletedUser

Er wordt tog bewijst dat hij 16 spelers heeft aangevallen en ge-ko'd
Feit
Dus ook dat 6/16 ervan duelerende spelers waren
Feit

Weer vergeten tot 10 te tellen, weer vergeten blokje om te lopen weer vergeten schapen te tellen. ;)

Heb ik nu niet net bewezen dat u statement geen steek maakt? En toch zeg je het opnieuw...
 
Bovenaan