• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Arizona VS 51 - Sotteghem

DeletedUser

Vergeet niet DC-Familie en Mitos Y Legendas alhoewel de laatst genoemde geen bondgenoot is.

Goed geprobeerd Sotteghem ;) Nu nog resultaat boeken en je krijgt een applaus.
 

DeletedUser

ik denk toch dat bijna iedereen bij jullie flauw ligt op 6 mensjes na maar die komen misschiennog wel:p
 

DeletedUser

ja jij ook:p er liggen er 4 niet flauw en de rest ligt lekker te slapen:p misschien een paar bang die in het hotel gevlogen waren ofzo:p kan altijd
 

DeletedUser

Tsja, als je met 4 steden tegelijk aanvalt en dan alleen de lagere spelers en bouwers aanvalt dan zullen mensen in het hotel gaan. Lijkt me logisch.
Pak de echte duellanten eens...

Alleen Ctraltdel en Jo-z vallen echte duellanten aan.....
 

DeletedUser

kleine verbetering: 22 v/d 37 liggen ko bij jullie. de meesten die niet ko liggen liggen te slapen :p
 

DeletedUser

Ik ben al de hele tijd wakker he....
En wij legden bij Sotteghem meer mensen KO en dat met 1 stad. Jullie hebben daar 4 steden voor nodig. Want voor de aanval lagen ook een aantal spelers KO.
:rolleyes:
 

DeletedUser

Leuk voor SONUWE :p De andere steden houden elkaar klein zodat sonuwe toch voorop blijft :p

Had niks meer verwacht van u master...
Ik denk dat 1 "enkele" speler van ons meer aangevallen wordt dan heel je "stad" te samen...

Als wij het 1ste of 2de staan is dat omdat we die plaats weliswaar verdienen en er hard voor werken!

Ik denk dat sonuwe het meest van al word aangevallen omdat we veel spelers hebben met hoger lvl en er veel xp te rapen valt.


Om op de topic weder te keren nice gedaan arizona!
 

DeletedUser

En ze zijn DAPPER HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Levenspunten totaal
- 149 LP
Geen treffer
Bulcke valt flauw. Mangas wint het duel en krijgt 4 ervaringspunten. Bulcke heeft helaas geen contant geld dat Mangas kan stelen.

Dan kun je wat... Een bouwer.....
 

DeletedUser

Arbeidsrapport: Sinaasappels plukken vandaag om 17:18 uur
Duel: CtrlAltDel vs Duelist vandaag om 17:09 uur
Arbeidsrapport: Sinaasappels plukken vandaag om 16:18 uur

Zozo wat heldhaftig man Ctraltdel is de enige die me aanviel in 3 uur tijd, ben tot 19:00 uur wakker geweest, dit bewijst maar eens dat ze de goede duelanten niet durfen te pakken :o
 
Bovenaan