• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Arizona VS 51 - Sotteghem

DeletedUser3378



Zijn er meerderen steden die ook een vijand hebben en ze zo 'Ko'en'
 

DeletedUser10964

kan aan mij liggen maar jullie liggen ook allemaal flauw? :p
 

DeletedUser

haha, leuk geprobeert :)

verder wel nice hoor arizona. zeker netjes gedaan.
 

DeletedUser

hij reageerde op diegene die zei dat bij arizona iedereen ko lag. dus volgens mij heeft die screen daar niet zoveel mee te maken? :p
 

DeletedUser

Goh en laat me raden, Arizona ligt helemaal ko? Nee grapje :p

Goed gedaan :)
 

DeletedUser9519

Ik vind het een beetje zielig om dat op het forum te plaatsen.
 

DeletedUser

Ik vind het niet eens zo zielig, ik vind dat ze trots mogen zijn op dit resultaat!
 

DeletedUser905

Trost en opscheppen zijn 2 verschillende dingen eh. Maare.. Sotteghem stelt ook niets voor eh ... Daar zijn niet eens EP's te halen :o:mad:
 

DeletedUser

beetje jammer dat jullie het nu posten en niet toen jullie 3 dagen geleden zelf voor een groot deel KO lagen ;)

maar verder kan ik niets anders zeggen dat het netjes gedaan is
 

DeletedUser905

Leuk voor SONUWE :p De andere steden houden elkaar klein zodat sonuwe toch voorop blijft :p
 

DeletedUser

Ik lag ten eerste niet KO en met mijn velen niet. Dus Arizona lag niet zelf allemaal KO. Daarnaast lagen enkele dagen geleden wij OOK NIET allemaal KO want toen lag ik ook niet KO en met mij veel schieters en betere slagkrachters niet. Sotteghem had toen voornamelijk lagere duellanten en bouwers KO gelegd.

En ik ben het niet met jou eens MB. Je hebt groot praat maar Sotteghem heeft wel degelijk enkele goede duellanten.
 

DeletedUser905

Ik zeg ook niet persé dat ze slecht zijn. Maar dat de EP's die ik ervoor verdien slecht zijn ;)
Enige waar ik veel van krijg = CtrlAltDel. Maargoed.. 2½u lopen om ffkes 1 duel te doen is veel.
 

DeletedUser

Och och och, Sotteghem kon onze vergeldingsactie niet waarderen en het ook niet alleen af. Nu komen ze met 2 bondgenoten (Fanta farmers en United Army waarvan de Fanta-drinkers toch bijna 5 uren moeten lopen) onze bouwers KO leggen.

Bravo Sotteghem! We komen binnenkort wel weer eens op de koffie... ;)
 
Bovenaan