• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alle werkzaamheden kunnen doen

DeletedUser

Ik kan alle arbeiden, maar heb dan ook alle setjes compleet, Gouden geweer, en verder alle 'normale' kleding. Alleen een paar genaamde broeken en riemen heb ik niet.

Als je zo'n inventaris hebt, ben je al een heel eind. Daarna moet je nog ff je vaardigheidspunten verdelen. Ik heb 150 attribuutpunten en 398 vaardigheidspunten nodig om alle arbeiden te kunnen.

Voor de verdeling zou ik gewoon ff wat fora afstruinen, dat heb ik ook gedaan. Daarna kun je met tw-db.info een beetje puzzelen om de precieze indeling te maken en je punten zo efficient mogelijk in te zetten.

Kan je eigenlijk alle arbeiden zonder buffs of heb je gentlemans diner oid nodig?
 

DeletedUser4007

als je level 120 bent is het redelijk te doen
Je moet alleen aan HEEEEEEEL veel geld zien te komen voor danseressen/gentleman riem, indianenriem, 3de sleutel (kopen/omskillen)

Maar als dat is gelukt is het een eitje. Valt hartstikke mee dus :D


indiaanse riem is een item dat je krijgt uit een quest
dus die is wel erg makkelijk :cool:
 
indiaanse riem is een item dat je krijgt uit een quest
dus die is wel erg makkelijk :cool:
Maar dat is geen heel makkelijke quest, niet eentje die iedereen kan. Is ie ook vindbaar bij arbeiden trouwens? Ik heb het nog nooit gezien/zelf gevonden. En hij staat ook nooit op de markt helaas... :S
 

DeletedUser

Maar dat is geen heel makkelijke quest, niet eentje die iedereen kan. Is ie ook vindbaar bij arbeiden trouwens? Ik heb het nog nooit gezien/zelf gevonden. En hij staat ook nooit op de markt helaas... :S

Niet veilbaar en niet vindbaar, gewoon de opdracht doen dus:p
 

DeletedUser12132

Ik ga ook weer opnieuw beginnen. Ik ga me vooral richten op alle rbeiden.
 

DeletedUser12351

maar is er echt geen combinatie waarbij de attributen wat meer verdeeld zijn ivm dierengeestenquests. iets meer op kracht en beweeglijkheid dus. Al ben ik allang blij dat het mogelijk is om alle arbeiden te kunnen
 
Die is er inderdaad niet, daarvoor benodig je te veel skills van charisma/handigheid. Je kan natuurlijk wel even reskillen voor die reeksen. Kledij geeft je al gauw 20+ bonus op de attributen.
 
Ga eens een topic doorlezen! Alles staat erin, maar je bent te lui om het zelf op te zoeken:mad:

Bij deze het verzoek van mij aan een van de forum moderators om de posts te verwijderen waarin ik link naar mijn skill verdeling op weststats.com
 

DeletedUser

Ga eens wat moeite doen voor een game ! en zoek het zelf uit :mad:

Zie dat je op W6 gouden revolver hebt. Zelf uitgezocht??:no::D
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. Hank moody kan alles al, dus dat is het probleem niet. Nu heeft hij alleen meer vrije puntjes om ergens in te specialeren ;)
 

DeletedUser

Zie dat je op W6 gouden revolver hebt. Zelf uitgezocht??:no::D
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan. Hank moody kan alles al, dus dat is het probleem niet. Nu heeft hij alleen meer vrije puntjes om ergens in te specialeren ;)

neen, ik haal altijd alles 2 maanden na dat het opgelost is :)

over hank moody: de ene post zegt ie dat iedereen het zelf moet uitzoeken , de andere post vraagt ie er zelf naar....


btw; ik heb alles zelf gevonden voor me gr; zelf klop gezocht dus ;)
 
Bovenaan